מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרן אור מדהימה שלי!שלי20/08/2007
רק מהודעותייך ניתן להבין שכמעט וחזרת לעצמך! עם הכאבים שפחתו שבת הנה במלוא המרץ ופזרת אופטימיות ותקווה. לכן אני בטוחה שגם הצבע חזר לפנייך וגופך התאושש קצת.
המון תודה על ההודעות המקסימות. לפעמים אני כבר לא ממש בטוחה שיהיו לי כוחות להמשיך, אך אתן מזכירות לי לאני בדרך הנכונה ושכוח הרצון שלי כרגע לא פחות חזק מהמחלה.
כתבת שאפשר לנתב פרפקציוניזם למקום טוב יותר. זה הזכיר לי שאחותי תמיד אומרת לי שעם כוח רצון ויכולת התמדה כמו שלי אפשר להחלץ מכל דבר. רק צריך לקבל החלטה. היא טוענת שאם אני מסוגלת לא לקום שבוע שלם מהכיסא כדי לייצר עבודה מושלמת או להוציא 100 עגול במבחן, אני וודאי מסוגלת להיגמל מכל הפרעותי.
אז ייתכן שהחזקתי מעמד עד כה בגלל שאיני מוכנה לסגת מהחלטתי ולאכזב את עצמי שוב. אולי זה ניתוב ראוי של פרפקציוניזם?
מצד שני, הפחד מכשלון תמיד השאיר אותי מאחור. אני מפחדת להתנסות בדברים שאיני בטוחה שאצליח בהם. לא אגיש טקסט שאיני בטוחה שהוא כמעט מושלם. לא אצא מהבית עד שאהיה בטוחה שאני לובשת את הדבר המתאים ביותר.
והטיפול עד כה לא ממש סייע לי להפתר מכל זה.
אך נמשיך הלאה באומץ ואולי עוד דברים טובים יגיעו בדרך.
יום נפלא, מקווה שאת מרגישה טוב יותר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שלי יקירתי
קרן אור20/08/2007חזרתי מהעבודה רק לפני חצי שעה(כן זה היו הכמה שעות...),ולגבי פרפקציוניזם אספר לך שהיום הצלחתי לא להילחץ מפשלה פתאלית שעשתה עובדת שלי.אני הרי פדנטית,והכל אצלי מסודר בצורה אובססיבית,ולא יכולתי לסבול בעבר משהו שהוא פחות משלמות.והיני היא אימתה אותי עם זה כמין סתירת לחי -ואחרי הכעס הראשני (שכמובן לא הראתי לה) אמרתי לעצמי היא הגדילה ראש שנה שעברה לא עשו את זה לכן לא היו טעויות(ואני מדברת איתך על נזק של 3500 ש"ח תקציבית שאני אצטרך לתת עליהם את הדין),מה עדיף לי שלא היתה עושה??
למדתי שמי שמפחד להיכשל,לא מנסה דברים חדשים,וגם לא מגלה.היכולת להחליט נשללת ממנו.כי להחליט אתה יכול רק כשיש לך ידיעה ברורה על שני הצדדים.ואז הבנתי עוד משהו שהפחד ששיתק אותי כ"כ הרבה שנים מלהבריא היה זה שבעצם קיבע אותי 10 שנים במחלה כי פחדתי שאחרי כל המאמץ שאעשה עדיין אשאר באותו המקום ואכשל.וזאת טעות,כי בינינו מה יש להפסיד??הרי גם כל החיים כרגע לא טובים??
ואני בטוחה שיש לך את היכולות כמו שאחותך אומרת,אני גם יודעת שאת באמצע התהליך הזה(זה לא מה שאת חושבת שלא התחלת) אבל כן ממליצה שאם את לא הולכת לטיפול,שתהיי כנה עם עצמך לחלוטין,ותגיעי להבנה אמיתית של הגורמים,הטריגרים..כי מתוך הבנה אפשר לצמוח ולהבריא.
יקירתי,גם אני לומדת כל יום משהו חדש,כי אני פותחת את עצמי לחיים,ומוכנה לקלוט תמיד.גם אתן מלמדות אותי הרבה דברים(שלא לדבר אגב על הספרים שאני לא מגיבה כי קטונתי...)ואני שמחה שיש לי את הזכות הזאת.אוהבת קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחולה חסרת מנוחה...
שלי20/08/2007כמה שעות, אה? איך את עושה את זה עם כל האנטיביוטיקה שרצה לך שם בגוף? מקווה שלא התשת את עצמך יותר מידי ושתזכי לשנת לילה טובה ורגועה כפיצוי.
כל הכבוד על היחס התומך בעובדת המפשלת. מרגיז לשאת בתוצאות חוסר האחריות של אחרים, אך אני בטוחה שבעקבות התגובה הנפלאה שלך היא רק תשתפר, או לפחות תעריך אותך אף יותר.
לא תמיד קל לגלות סובלנות כלפי הסביבה וכלפי עצמנו, אך נדמה לי שכאשר מצליחים מתעוררת הרגשה טובה מאד, תחושה שהצלחתי להפוך לאדם קצת יותר טוב ומקבל. וזה שווה את המאמץ. דווקא את עושה רושם של אדם סובלני כל כך ומקבל, נראה לי נפלא להיות עובדת שלך, רק תקלי על עצמך קצת...
כל מה שכתבת על פרפקציוניזם והפחד מכשלון נכון ביותר, ובהחלט גם עיכב את החלמתי. מגיל 0 אמרו לי "לא הביישן למד", אך אני תמיד התעקשי לשמר את ביישנותי וללמוד לבד בלי לשאול, ולתחזק את הפחד מכישלון.
חוזרת לטיפול שבוע הבא, נראה איך הוא יתקדם. אני לא מלאה בציפיות אך בהחלט מוכנה לתת הזדמנות נוספת ולהשקיע מאמץ אמיתי. כל כך אין לי כח לחפש מטפל/ת חדש/ה ולהתחיל שוב עם כל סיפור חיי...
ולגבי ספרים - מי בכלל יכול להספיק לקרוא משהו עם שני ילדים ועבודה?
אבל אם יש לך קצת זמן לסרט (וביביסיטר), אשמח להמליץ על שני סרטים מקסימים שראיתי לאחרונה.
תודה על הכל יקירה, ערב נעים ורגוע!
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלינקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בלונדי20/08/2007את חוזרת לטיפול???????
למה לא אמרת כלום???
איזה יופי, אני כל כך שמחה לשמוע!!!
כל הכבוד לך. ואני מקווה שהפעם תמצאי את זה מועיל, כי את היום כבר בראש אחר..עם גישה בריאה.
אני מחזקת אותך מפה. גאה בך.
בלונדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא אמרתי...
שלי20/08/2007אבל אולי בשקט, אז לא שמעתן...
דיברתי עם המטפלת לפני כחודש בערך, היא בחופש וחוזרת בקרוב. סכמנו שננסה שוב ונראה איך זה הולך, שלא נגרור את הטיפול עם ארגיש אין התקדמות או שלא נוח לי שם.
עוברת להודעה שלך למטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שלי יקירתי
קרן אור20/08/2007אז זהו שלא,היא לא לומדת,זה הטעות המאה שלה בתקופה האחרונה,ואני יודעת שהיא טרודה במעבר דירה,אבל באיזשהו מקום נמאס לי להבין לפעמים.ואני מנסה לבוא ממקום אחר,אבל קשה לי להכיל עבודה לא מושלמת..ולהבין שיש גם אנשים אחרים שהכל אצלם על מי מנוחות ומוותרים לעצמם בקלות..יכול להיות שזאת דרך יותר בריאה של החיים וגם אני צריכה לקבל את זה.
בכל אופן חבל על העצבים שלי....
סרטים אני דווקא אוהבת,והמלצות קלילות יתקבלו בברכה.
נמשיך לדבר יותר מאוחר,אני זזה להכין ארוחת ערב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז תפטרי אותה...
שלי20/08/2007אם יש לך את הסמכות. את לא צריכה להיות אחראית על אנשים חסרי כישרון או אנשים שלא אכפת להם מהעבודה שלהם, שזה אפילו יותר מעצבן מחוסר כישרון... את לא לשכה לשירותים סוציאליים!
אז בעניין סרטים: נלך על סרטים חדשים, שאולי עוד לא ראית. הם לא קלילים ממש, אך מומלצים מאד.
הראשון - "אחרי החתונה". סוחט דמעות אך שווה כל דמעה.
השני - "מדוזות". הגעתי ללא ציפיות ומאד מאד נהנתי. אולי לא מושלם אבל סרט קטן, נשי ומקסים.
ועוד כמה: "נודל" - חמוד ומרגש, אבל קצת "קיטש". ו"זהות אבודה" אם בא לך סרט פעולה.
לילה טוב יקירה, תרגישי טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי שלי
קרן אור20/08/2007יש לי את הסמכות,אבל אני שונאת להשתמש בה.היא בחורה שנמצאת יותר ממני במערכת-3 שנים-אבל איכשהו משהו השתנה בחודשים האחרונים,היא פחות סבלנית ללקוחות,כל דבר צריך להגיד מאה פעם כי היא לא מבצעת.גם כך יש לי בעיה עם טייטלים-אני לא מנהלת רגילה בהגדרה,כזאת שמחלקת הוראות ולא עושה כלום.פעם הייתי לוקחת את הכול על עצמי,כי ידעתי שכך זה יתבצע הכי טוב ומהיר,אבל עם השנים למדתי להאציל סמכויות,הבעיה היא שתמיד אני חייבת לבדוק כל הזמן אם משהו שביקשתי בוצע או לא ואני לא אוהבת להיות במקום הזה,אני וצה להיות במקום שאני אסמוך שמה שאני אומרת נעשה ושלא ארגיש צורך ואבזבז זמן יקר על השטות הזאת!
ומנגד-אני אומנם לא לשכת הסעד,אבל קשה לי לחשוב על זה שהיא קנתה בית ויש לה שתי ילדים שהמשכורת הזאת מאכילה אותם!ואני מאמינה שאם עד עכשיו היא כן היתה טובה למערכת יש עוד אפשרות שזה יחזור להיות כזה.זימנתי ישיבת צוות דחופה על הגדרת תפקידים...נקווה שזה יעזור..מה גם שריחמתי עליה כשיצאתי ולא אמרתי כלום לפשלה שלה עמדו לה דמעות בעיניים,היא הרגישה אותי! וידעה גם שאני מנגד לקחתי אחריות על זה.אני מקווה שזה יהיה איזשהו מפנה שיעורר אותה קצת..
תודה על המלצות הסרטים,על רובם שמעתי המלצות,אבל כמובן שלא יצא לי לראות,אם מישהי רוצה יש לי סיפריית וידאו של סרטים מצוירים שחבל על הזמן.שרק 1,2 ואפילו 3 ראיתי בקולנוע,זה כל ההווי התרבותי שלי מצטערת..(ואל תצחקו!יש סרטים מצוירים מאוד יפים),אל אני בהחלט מתכננת בסופהשבוע הקרוב לעלות מדרגה ואקח את אחד הסרטים שהמלצת...
תודה יקירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

