בוקר טוב בלונדי יקרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב בלונדי יקרה!
    שלי
    20/08/2007

    איך עבר לו עוד לילה לבן? בקריאה מסיבית או שוטטות בבית?
    ואיך את מרגישה יקירה? מקווה שכל המערכות פועלות כראוי!
    ראיתי סרט מצוין בסוף השבוע וחשבתי עלייך... קצת מצחיק, לא? יש שם אלמנטים שהזכירו לי דברים שסיפרת על עצמך.
    לגבי "קל בטן", כפי שכבר ציינו כאן, זו לא תרופה טבעית. אך היא לא ממכרת וגם אין לה תופעות לוואי (לפחות אצלי). היא פתרון יעיל כאשר סובלים מכאבים וחייבים להמשיך לתפקד כרגיל. וחוץ מזה, גם התרופות הטבעיות כביכול, כפי שנדמה לי שכרונית כתבה, קצת חשודות בעיני. רווחת לה מן אמונה כזו שחומרים טבעיים לא יכולים להזיק לגוף. אך עם לחומר מסוים יכולה להיות השפעה חיובית, הרי שבמקרים מסוימים הוא גם יכול להזיק, לא? אבל מה לעשות, לפעמים הכאב או הפחד מכריע...
    טוב, עוד כמה שעות וודאי תצטרפי אלינו עם כוס קפה, אז תודיעי על קומך ואברך אותך לשלום!
    יום נפלא,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב בלונדי יקרה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מקסימולה!!

    בלונדי
    20/08/2007

    בוקר אור ומחייך לך.
    כבר צהריים...
    אני עם הקפה, כן.
    קודם כל לגבי "תרופות טבעיות"- אני הכי סקפטית בעולם, מאחר והיה לי ניסיון קטלני עם "תה טיבטי". והרי הוא מ"צמחים". למעשה הוא עשוי מצחמ הסנה, שקטלני ויכול באמת ובתמים לגרום למוות. זה כבר קרה.
    כך שכיום אני מאוד סקפטית.
    הדבר היחיד שאני מאמינה בו (חחחח) אלו הכדורים הפסיכיאטריים שעזרו לי לעבור בשלום שנים קשות... אבסורד, לא? אבל ככה זה.
    ראיתי שהלמצת לכרונית על ספרים ואני גם אשמח לשמוע המלצות, למרות שאני כרגע לא בארץ....
    אני תמיד אוהבת לשמוע על ספרים שלא קראתי, ו"רושמת" אותם בזיכרון וזוכרת כאשר אני בספרייה או בחנות הספרים.
    לגבי הלילה- היה לילה ארוך ולבנבנן, אך לא כמו שציפיתי שיהיה. משום מה אני עייפה יותר בימים אלו אז השינה הגיעה לה לאחר קריאה בספר המרתק שלי. אפילו וויתרתי על טיפול רייקי מרוב עייפות.
    מה שלומך מקסימה?
    מקווה שבסדר...
    טוב אשמח מאוד לשמוע ממך בהמשך, אני רואה שרק את פה היום....כל הכבוד שאת לא זונחת את המשפחה!!! חחח. יאללה נשיקות!!!
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    20/08/2007

    מה שלומך היום? מה מצב הבישולים? אולי תספרי לנו מה את מכינה שם?
    המטבח הוא אחד האזורים החלשים ביותר שלי, מלבד חביתה, סלט ועוד דבר או שניים אני כישלון מוחלט.
    בשנה האחרונה אני מתאמצת קצת יותר, זו גם דרך לקחת אחריות על מה שאני מכניסה לגופי, ניסיון "לעשות שולם" עם מזון ופינוק לבן הזוג (שבדרך כלל חוזר מהעבודה ישר למטבח) שמעריך כל ניסיון בישול, גם כושל.
    "ההתמחות" שלי היא כביסה, קיפול וגיהוץ, אף כתם או קמט לא עומד בפני...
    בשלנים תמיד נהנים מאד לחיות בחו"ל, יש לכם המון הזדמנויות להכיר מנות חדשות ומרכיבים חדשים. את בטח נהנת מטיולים ארוכים בשוק או בסופר מרקט המקומי...
    המלצות הספרים הן כלליות מאד וכמובן מופנות לכולן, אך אם יש לך העדפות מסוימות אנסה לקלוע לטעמך.
    עבר עלי יום נעים יחסית, לא התקדמתי הרבה בביצוע המטלות לשבוע הקרוב אך הספקתי לפחות לפגוש חברה לשעה קלה. בימים האחרונים אני מייסרת את עצמי פחות, ויש לי קצת יותר סבלנות להמתין שדברים יסתדרו להם ושגופי יתאזן. מקווה שזו תחילתה של רגיעה יחסית ולא שקט שלפני הסערה...
    שיהיה לך יום מקסים יקירה, מקווה שנפגש מאוחר יותר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה!!!

    בלונדי
    20/08/2007

    את יודעת, אני שונאת כביסות וגיהוצים. זה הסיוט שלי. לא סובלת את זה ותמיד מנסה לדחות זאת לרגע האחרון. אז יש הרי כביסה שממש משוועים להתכבס...חחח
    ובישול זו אהבה גדולה. ואכן, כשחיים בחו"ל לומדים להכיר כל מיני דברים חדשים. יש פה איזה ירק שורשי מעניין, שמעולם לא פגשתי. אני מכינה אותו מבושל, ואפוי וזה נחמד לאללה.
    אני מאוד אוהבת להסתובב פה בשווקים ובסופרים הגדולים, למצוא מציאות מעניינות...
    מה אני מבשלת? כל יום משהו אחר...לפי טעמנו...
    לבעלי לא אכפת מה, אז אני בוחרת כל יום את התפריט. מנסה מאוד לגוון.
    יש לי בעיה- אני מכורה לאורז. מכל הסוגים ובכל הצורות. אבל הבעיה שמערכת העיכול שלי לא בנויה לאכול כל כך הרבה אורז. גם ככה קשה לה. אז אני מנסה לגוון מאוד.
    אני לא אוכלת בשר כך שבשבילי זה מחוץ לתחום. אבל אני נהנית מדגים ופירות ים. זו אהבת חיי. דואגת לאכול כל יום דגים.
    ולבעלי מכינה את כל סוגי הבשר האפשריים, כי הוא "טורף" ידוע. מבחינתו כמה שיותר בשר-יותר טוב. כמו רוב הגברים.
    ושנינו חולי מתוק. זו בעיה רצינית ומשתדלים ללמוד לחיות איתה כראוי.
    לגבי הספרים....את יכולה לזרוק חופשי שמות של ספרים שאהבת ואני אחפש אותם באינטרנט, וכך אדע מה לרוחי ומה לא.
    אני מאוד לא אוהבת את הכתיבה של דוד גרוסמן...סתם שתדעי, כדי שלא תמליצי לי עליו.
    טוב יקירה. אני שמחה לשמוע שאת מרגישה טוב...
    ונדבר בהמשך הערב.
    אגב, אני עם צרבת נוראית כעת, יותר מידי עגבניות לארוחת צהריים. (אני מכורה לעגבניות בצורה קשה ויש פה עגבניות מעולות!!!)
    יאללה נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב שלום מתוקה

    שלי
    20/08/2007

    מקווה שהצרבת תסתלק לה במהרה!
    עם הבישולים שלך והכביסה שלי היינו יכולות להיות שותפות מעולות לדירה! השותפות שהיו לי בעבר התמחו בעיקר בהפשרת מזון של אמא במיקרו.
    אוהבת מאד דגים ופירות ים, אך קשה למצוא כאן סחורה ראויה במחיר סביר. אצלנו אוכלים בעיקר עוף, כמו בכל בית פולני טוב... והרבה אורז כמובן, כי אורז אי אפשר להרוס!
    אין בעיה, לא אמליץ על גרוסמן... אבל ראית את הסרט "מישהו לרוץ איתו"? חביב מאד לדעתי. אחשוב בקרוב על עוד המלצות מלבד אלו שלמטה. בכל אופן, כאן כולם מדברים על "האי של סופיה" לא קראתי אך קבלתי המלצות חמות, וודאי תוכלי למצוא אותו בקלות.
    באיזה אתר את קוראת על ספרים? אני אוהבת את
    www.text.org.il בעיקר כי לפעמים ניתן לקרוא אונליין את הפרק הראשון.
    כנראה שאין ברירה ועלי לגשת למטבח ולנסות לבשל משהו, החבר מתעכב לו ובטני מתחילה לקרקר.
    ערב נעים יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כנראה שאני פספסתי אותך...!

    בלונדי
    20/08/2007

    אבל אני מאוד שמחה לשמוע על כך.
    יופי יקירה.
    אני עכשיו עם הקפה של הערב. ונחשו מה? אפילו מצאתי פה ביסקוויטים שדומים לפתי-בר. כמובן לא כמו פתי-בר מקוריים, אך בתור תחליף זה מצויין.
    ולמרות הצרבת אני עם קפה וביסקוויטים....מקווה שזה לא יעשה את זה יותר גרוע...
    טוב יקירה.
    נשיקות.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב שלום שלינקה!!

    בלונדי
    20/08/2007

    איך ששלחתי את ההודעה, הגיעה ההודעה שלך.
    וגם אני חשבתי על כך שנוכל להיות אחלה שותפות, אחת מכבסת ואחת מבשלת. ממש להיט!!
    בארץ באמת קשה למצוא פירות ים במחיר סביר, זו ממש בעיה. הכפייה הדתית דאגה להרוס לנו את הקולינרייה....
    אבל פה המחירים טובים ואנחנו נהנים ממאכלי ים....
    אני לא אוהבת סרטים, ובטח שלא ישראליים, אז לא ראיתי את "מישהו לרוץ איתו". מה גם שלא אהבתי את הספר, למרות שקראתי בו עד תומו. לפני שנים...
    בכל מקרה, אני כל פעם בודקת באתרים של חנויות ספרים וטוב שהמלצת לי על האתר הזה. אני איכנס לשם.
    שמעתי הרבה על "האי של סופיה" ואני שוקלת לקנות אותו. כמובן רק כאשר אשוב או אקנה וישלחו לי.
    מצאתי חנות ספרים יד שנייה בנהרייה, והם עושים משלוחים לחו"ל. אז נראה כבר... אולי אעשה משלוח מרוכז לפה. אבל בינתיים אני מאוד נהנית מקריאה באנגלית...
    בכל מקרה, אני נהנית לי פה מהביסקוויטים ומתחילה לחשוב שהם אף יותר טעימים מפתי-בר...חחח
    יאללה ארוחת ערב טעימה שתהיה לך.
    נדבר בהמשך.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום