בוקר אור כרונית!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר אור כרונית!
    שלי
    20/08/2007

    מה שלומך יקירה? ראיתי שהלכת לישון מוקדם יחסית... מקווה שישנת היטב וצברת כוחות.
    מה מצב השיניים? אם את מהמאמינים ב"צרת רבים חצי נחמה", אז אספר לך שלי מצפה עקירת שן בינה בקרוב וסתימה. אני דוחה זאת ללא סוף...
    תודה שהבהרת את כוונתך בנוגע לשאלתי האחרונה. אך בכל זאת, אני חוששת להתקע עם התרוץ של "אני מחלימה" כדי לא להתקדם בתחומים אחרים בחיי. אך ללא ספק, החלמה היא מטרה די ראוייה להתקע בה.
    קצת ממהרת הבוקר, אבל רציתי להצטרף להמלצות הספרים.
    מכיוון שאין לי מושג לגבי העדפותייך אנסה כמה כיוונים שונים במסגרת הספרים האהובים עלי. נוותר על המוכרים מידי - מרקס, גרוסמן, קנז וכו, כי וודאי קראת. אני מניחה שאינך מחפשת "משהו קליל", אך בכל זאת אציין שמדובר בעיקר בספרים מדכדכים. צייני מה קראת כבר ונמשיך הלאה.
    נטליה גינצבורג - אהבתי את כל הספרים שלה, בעיקר "העיר והבית", רומן מכתבים מקסים ומרגש.
    חניף קוריישי - "אוזני סמוך לליבו". לא ממש רומן אלא ביוגרפיה משולבת בזכרונות וסיפור משפחתי. אצלי הוא עורר המון מחשבות על היחסים הבין דוריים במשפחה שלנו והוביל לשיחות משפחתיות מעניינות מאד.
    בננה יושימוטו - נדמה לי ששלושה מספריה תורגמו לעברית, "המטבח" הוא ספר יוצא דופן.
    הא ג'ין - "בינתיים".
    אם במקרה לא קראת אחד מאלו: אמיל אז'אר - "כל החיים לפניו", רומן גארי - "עפיפונים", זה הזמן! והם דווקא משמחים יחסית...
    איאן מקויאן - "כפרה".
    מאד אוהבת את צ'כוב וקונדרה, אבל צריך מצב רוח מיוחד עבור המזרח אירופאים הללו.
    דרך אגב, גם אני תקועה בין אין ספור טקסטים באנגלית וכשאני מגיעה לספרים שלי, בשפת אימי, העיניים כבר נעצמות...
    זהו בינתיים, בהתאם לתגובתך להמלצות נוכל להמשיך הלאה ואשמח להמלצות משלך!
    יום נפלא וקל יקירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור כרונית!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב שלי...

    אני
    21/08/2007


    מה שלומך, שלו'ש? מקווה שטוב. לא, אני לא מאסכולת ה"צרת רבים - חצי נחמה", כי הרי בנחמת טיפשים דנן... בכל אופן, צר לי שמחכים לך לפחות שני ביקורים אצל הדנטיסט, אבל אל דאגה - זה יעבור! ולא כדאי לך להזניח, האמיני לי. תעשי את זה כמה שיותר מהר. חחח... בטח בגלל סאגת השיניים שלי שפרושה פה אתן חושבות שאני מאלו שיש להן בעיות בשיניים, אבל אני דווקא בכלל לא כזו. מה שקרה הוא שהזנחתי שני חורים שידעתי שיש לי אותם מטעמי עצלות וחסכון כספי, עד שהם הרימו ראש מעוצבב, הייתי אומרת (איי, איי). כמובן שסוכריות הגומי וקוביות השוקולד ש"טחנתי" לפני המבחנים האחרונים גרמו להידרדרות מוחלטת במצב, אבל כבר לא משנה, העיקר שעכשיו זה בטיפול (ועכשיו יש לי חורים עוד יותר גדולים - בכיס!!!).

    בכל אופן, יקירתי, אני רוצה רק להאיר את עינייך (שאני בטוחה שהן יפות, גדולות וחומות? אני צודקת?) - את לא תקועה בתהליך ההחלמה. את לא ת-ק-ו-ע-ה - זה מה שאני מתכוונת לומר. את נמצאת עכשיו בתוך תהליך של החלמה, בין אם זה נשמע לך מוזר עכשיו ובין אם לאו. ברגע שהחלטת שאת מחלימה ועושה צעד ענקי קדימה למענך ולמען בריאותך - התהליך שכבר היית בו הואץ. אז עכשיו את בתחילתו של תהליך ארוך ומודע של החלמה. עכשיו את נמצאת בתהליך, ולא בתקיעות ובקיבעון.

    זאת ועוד - עוד לפני שקיבלת את ההחלטה היית בתהליך, רק שהוא היה סמוי ומתחת לפני השטח. התהליך הסמוי הזה הוא שהביא אותך להחלטה המודעת שלך לנסות לצאת מזה ברצינות למען עתיד טוב יותר. זה בדיוק כפי שקורה כאשר פורצת המחלה, אבל בכיוון ההפוך.

    יקירה, תודה רבה על המלצותייך הרבות והחמות! לצערי אינני יכולה להחזיר לך המלצות כגמולך, משום שיובלות לא קראתי ספר טוב להנאתי (והספר האחרון שקראתי היה ספר על אנורקסיה, אז בכלל לא כדאי...). בכל אופן, אם נצרף את המלצותייך להמלצותיה הקודמות של בלונדי, ניתן יהיה לומר שאני "מכוסה" לשנה הקרובה. מה הטעם שלי? לא יודעת... אני יכולה לאהוב ספר מסוג מסוים, ולזנוח ספר אחר שנחשב לאותו הסוג. זה כמו בשירים - הוא צריך "לתפוס" אותי, אחרת - אני אנטוש אותו לאנחות. אני לא מאלה שיסיימו לקרוא את הספר רק בגלל שהתחילו אותו. אם לא מעניין אותי - להתראות! גם ככה יש לי הפרעת ריכוז טורדנית...

    מתוקה, תודה על כל מה שאת כותבת לי ולכולן פה ושיהיה לך יום נפלא מחר!

    שלך,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום