דאגה לחברה שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דאגה לחברה שלי
    מיכה
    01/06/2009

    שלום שמי מיכה בן 22
    חברה שלי שאני מאד מאד אוהב אותה. לאחרונה הייתה מוטרדת מכל מיני דברים
    ובמקביל נרשמה לחדר כושר, הדבר השפיע עלייה ברמה מאד מאד חזקה והיא החלה בהתחלה להסתכל על כל מרכיבי המזון של מה שהיא אכלה. אחר כך החלה להפחית מזון ולאחר מכן עברו ימים שלמים בלי שהיא אכלה...
    היום היא רזה להפליא מלפני חצי שנה והייתי רוצה לדעת מה לעשות לפני שהמצב יהיה מאוחר מידי
    תודה רבה מיכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דאגה לחברה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכה:

    תקווה
    02/06/2009

    היי! מה שלומך? קודם כל אני רוצה להגיד כל הכבוד לך שאתה באמת שם לב למה שקורה ואף פועל בעניין ולא מעלים עין כפי שכל-כך קל לעשות..
    אני ממש מבינה לליבך ועם כל הקושי שבכך אתה חייב לדאוג שהחברה שלך תגיע לטיפול לפני שהמצב יחמיר עוד יותר- מה שיקרה עם לא תגיע לטיפול. הדבר לא הולך להיות פשוט אבל עם מאמץ משותף של שניכם אני בטוחה שתוכלו לטפל בעניים- ככל שמקדימים לטפל בעניין ככה יותר טוב כי ככל שהזמן עובר הבעיה פשוט משתרשת יותר עמוק.
    לגבי מקומות טיפול אני לא כ"כ יודעת להמליץ אבל לא משנה לאיזה קופת חולים חברה שלך שייכת עם תיצור קשר עם הרופא משפחה שלה הוא יפנה אתכם למקום הנכון.
    יותר פרטים על מקומות טיפול ואיך בדיוק לגשת לעניין קרן אור תוכל לעזור יותר ממני, אבל אני באמת מאחלת לכם את כל ההצלחה שבעולם ולכל דבר נוסף שאתה צריך אל תחשוש מלהיכנס לכאן שוב,תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכה

    נטע
    02/06/2009

    הי מיכה.
    אני לא יודעת אם זה כ"כ הגיוני שאני אכתוב לך דברים שכאלו לאחר שאני עצמי נפלתי בבור עמוק, אך מנסיון לומדים... ובכדי שחברתך לא תגיע למצב הזה, אני מציעה לך לחלץ אותה לפני שיהיה מאוחר ומורכב.
    אולי תפנה להורים של חברתך ותגיד להם שאתה מרגיש שהבת שלהם -(חברתך) משקיעה מזמנה מידי הרבה מחשבה באוכל וכושר גופני.... תגיד להם שהיא נראת ממש חצי ממה שהיא היתה ותזכור- שהורים בד"כ רואים את הילדים שלהם כל יום אז קשה להם לפעמים לראות את השינוי בצורה דרמטית. תגיד להורים שלא יגידו שאתה אמרת את זה וזה בכדי שלחברתך לא יהיה כעס עלייך. ואם יהיה לה חלילה כעס עלייך, אז תבין אותה ותדע שבלב היא כן אוהבת אותך!
    תתמוך בה ותנסה "להאכיל" אותה בעדינות ולא בכפיתיות.ואל תרבה בלדבר על המבנה גוף שלה רק תגיד רמזים שלהיות רזים מידי זה לא יפה זה חולני.כי זה באמת חולני.... ומאחלת לך המון הצלחה עם חברתך ושיהיה לה רפואה שלמה גם בגוף ןגם בנפש.והלוואי ותצליח להציל אותה ולמנוע ממנה הרבה בעיות ומצבים קשים ומסוכנים
    נשמח לשמוע ממך ולעזור לך
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מיכה,

    קרן אור
    03/06/2009

    ראשית,אני רוצה להגיד לך שאני מאוד מעריכה את הנכונות שלך והרצון לעזור לחברתך.
    מעבר למה שהבנות כתבו כאן,אני רוצה להוסיף שלטעמי הדרך הטובה ביותר היא לעמת את חברתך עם המצב,בלי לחץ או כעס,תן לה להרגיש שאתה איתה ואתה מוכן לעשות מה שיתבקש כדי שתקבל טיפול אמיתי.מעבר לכך,לא ניתן לעשות דבר,לצערי.חברתך צריכה להכיר בבעיה ולרצות לקבל טיפול ממקום כנה ומודע.אם לא,הסיכויים להצלחתו קטנים.
    אני מזמינה אותך להמשיף לשתף אותנו ולשאול שאלות אם יתעוררו כאלו.ואולי גם תצליח לשכנע את חברתך להכנס ולקרוא כאן קצת,להבין כמה ה"א היא גיהינום,ועד כמה לא כדאי לדחות את קבלת הטיפול.

    בהצלחה,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום