אנורקסיה עבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנורקסיה עבודה
    יוסי
    20/08/2007

    שלום רב שמי יוסי ואני עושה עבודה על " אנורקסיה וקבוצות תמיכה ברשת" , אשמח אם תוכלו להגיד לי במה אתם חושבים שהאינטרנט תורם למלחמה במחלה? מה אתם חושבים התרומה של האנונימיות לכך שאנשים מוכנים לדבר על בעייתם באינטרנט ? מדוע פניתם לעזרה לאנשים שאתם לא מכירים ולא לחבר ?
    אשמח לעזרתכם כל מידע נוסף יסייע לי בעבודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנורקסיה עבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך יוסי!!!

    בלונדי
    20/08/2007

    אז ככה. אני בלונדי.
    מחלימה משנים ארוכות של הפרעות אכילה מכל הסוגים, וכן גם אנורקסיה...
    אני הייתי בטיפול מקצועי ואף באשפוז ארוך.
    לאורך השנים, עם ההתמודדות עם המחלה, צריך למצוא אנשים שיבינו אותך, ישתתפו ברגשותייך, ויידעו בדיוק מה אתה עובר.
    כל בן משפחה או חבר, זה טוב ויפה, אך מי שלא היה שם, לעולם לא יוכל להבין מה באמת אנו עוברות, פיזית ונפשית.
    וכאן יש לנו בית חים, ממש משפחה שבנינו לנו.
    כל אחת שומרת על פרטיותה במידה זו או אחרת וחושפת מה שהיא מתירה לעצמה לחשוף.
    זה מאוד עוזר ומאוד מחזק. לתת תמיכה ולהתמך.
    יש פה הרבה עזרה הדדית וזה פורום "בריא". פה אין עצות איך לא לאכול, ואין עידוד לרזון. פה רק מחפשים דרכים להחלמה. נופלים, ויחד שוב קמים.
    התמיכה היא מאוד חשובה.
    ואין ספק שזה חלק חשוב בחיים שלנו.
    אני מקווה שתצליח בעבודתך ואשמח לענות על עוד שאלות, במידה ותהיינה לך.
    ייום נפלא.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום