היי כרונית ובלונדי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי כרונית ובלונדי
    קרן אור
    20/08/2007

    אני כותבת לשניכן ביחד כיוון שאתן בטח תראו את ההודעה באותה שעה מוקדם...(בבוקר...)
    ואין בעיה בלונדי תצחקי על ההתפרעות שלי בשעה אתמול..אגב,הייתי ערה עד חצות זה הגבול!חחח..
    בלונדי-כתבתי לך מייל,קראתי את מה שכתת לי וממה שכתבת כאן לבנות הבנתי שמצב רוחך יותר טוב היום!ואני שמחה..
    כרונית-לגבי הלרצות אחרים,הייתי כ"כ גרועה,חייתי בשביל זה זאת היתה האומללות הכי גדולה.בפעם הראשונה שהעזתי להגיד באמת מה שאני רוצה,אנשים הרימו גבה,זה הרגיש לי מוזר אבל נהנתי מזה כמו תינוק שמגלה אוכל מוצק..(סתם דימוי נו..אל תצחקי..),בפעמים הבאות פשו למדתי שזאת אני ומי שלא מוצא חן בעיניו שילך.אני לא צריכה אנשים שישארו איתי לשם..אלא בגלל מי שאני..והיום איכפת לי עדיין מה יגידו עליי,אבל לא באופן שאמחול על עצמי.אני חושבת שזה חלק מלוותר על המחלה ולדעת שאת כאן בעולם,וטיבעי שיהיו לך דעות(בניגוד לרצון להיעלם,ולהיות קטנה...)ותאמינו לי שגיליתי שמה שאת עושה תמיד יהיה למישהו מה להגיד,אז עדיף לפחות להיות שלמה ונאמנה לעצמך זה משנה את כל ההרגשה בפנים.
    וב יקירותיי מקווה שאתן נהנות מהספרים שלכן,לי יש יותר מידי חומר מדעי באנגלית שיספק לי תרדמת להרבה לילות...אוהבת קרן אור
    אגב,כרונית הצרבות נעלמו תודה לאל והתיאבון חזר אז אני הולכת לנשנש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי כרונית ובלונדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקירתי...!!

    בלונדי
    20/08/2007

    למה מוקדם בבוקר?
    הנה כעת צהריים ואני פה אתכן...ובין לבין קופצת לסירים לפקח על הבישולים... שלא יישרפו לי.
    אגב, אני מאוד אוהבת לבשל, אני חושבת שזו ממש אומנות ותראפיה. כמובן, אם לא לוקחים את זה למקומות אסורים...
    כן אני יותר טוב. הכל בסדר...עד כמה שיכול להיות.
    מתכוננת לעוד לילה לבד...וכנראה לבן מאוד כי ישנתי היום בטירוף.... אני מאוד עייפה לאחרונה.
    טוב יקירה. את מרגישה טוב יותר? מה עם כל התחלואים שלך. מקווה שאת יותר בסדר.
    אגיב למייל ממך מאוחר יותר.
    נשיקות והמשך יום נעים ובריא.
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    20/08/2007

    את יודעת איך בודקים אותי אם אני חולה?שמים לי שוקולד ואני תמיד טועמת ממנו..ממתקים זאת החולשה שלי!אבל בימים האחרונים לא היה לי חשק לכלום.אבל היום כנראה שאני הרבה יותר בסדר כי אני רעבה בטירוף,ורק הדיבור על האוכל שלך בסירים עושה לי חשק לאכול,דווקא לא ממתקים אלא אוכל אמיתי,כנראה חסכים של הימים האחרונים.אגב,גם אני חולת בישול,אני אוהבת לטעום ולנסות דברים שונים,ובדר"כ מצליח לי טוב(אני מתבלת הרבה את האוכל מה יכול להיות רע??)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה נלחץ לי המקש...

    קרן אור
    20/08/2007

    אמרת שאת סובלת הרבה מעייפות בזמן האחרון,את יודעת שזה אולי הזמן לבדוק..וכמובן להודיע לי...חחח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מקסימה!!

    בלונדי
    20/08/2007

    גם אצלי יש את מבחן השוקולד. אך לצערי גם כאשר אני חולה, לא יכולה לעמוד בפיתוי...חחח, אני מכורה אמיתית...
    כן בישול זה כייף לא רגיל...
    אני אדבר איתך במייל, יותר בפרטיות...
    ערב נעים יקירה ותרגישי טוב.
    ותאכלי אוכל מבושל וטעים...אני מכירה את הרצון הזה לתבשילים טעימים לאחר תקופת חסך....
    יאללה מתוקה דברי איתי.
    נשיקות
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום