היי שלומית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי שלומית
    קרן אור
    20/08/2007

    מצטערת לא ראיתי שענית לי אתמול..אני מקווה שהכאב ראש שלך עבר כבר..רציתי להפנות אותך למנהל נוירולוגית ברמב"ם אבל הוא באמת בחופש לעוד שבוע,אבל התעניינתי קצת ויש לך אפשרות ללכת למיון לבצע בדיקות והערכה ולחתום על טופס שחרור.
    מקווה שאת מרגישה יותר טוב,
    תעדכני,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי שלומית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי תודה באמת תודה וקרן אור ....

    שלומית
    20/08/2007

    מרגישה יותר טוב מבחינת הכאב ראש אבל חולשה נוראית ובנוסף לכול קיבלתי היום מחזור באסה
    מקווה שיעזור הפגישה אם מנהל נוירולגיה ברמב"ם כי הכדורים בעבר עזרו והיום כבר לא
    כי הכאב היה אתמול נוראי הרגשתי שעוד שניה מגיע אישפוז הרגשתי שחצי פנים משותקות ולא יכולתי לעמוד מרוב כאב מסכנה אמא שלי אני רואה אותה סובלת איתי
    וקרן
    את מכירה את הרופא? טופלת אצלו?
    ואיזה טיפול את לוקחת למיגרנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלומית

    קרן אור
    20/08/2007

    שמחה שאת היום יותר טוב..
    אני מכירה את הרופא כי הוא לקוח של החברה שלנו ונחשב מעולה בתחומו,אבל אישית מבחינת הטיפול במיגרנה,למזלי לא הגעתי למצב הזה.יש לי אפיזודות חולפות של מיגרנות,בעבר השתמשתי בטמיגרן וריזלט כמוך אבל לתקופה קצרה יחסית.בכל אופן אם המצב החמיר צריך לבדוק למה (אולי משהו פנימי השתנה) ואם הבדיקות יוצאות שליליות,לשקול מתן טיפול חלופי יעיל יותר.
    מאחלת לך יום ללא עוד התקף כזה..תנוחי מעט,אחרי הלילה הקשה שעבר עלייך.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושוב תודה אתן נפלאות

    שלומית
    20/08/2007

    תתגמדנה המילים ותקצר היריעה

    להביע לך מילות הערכה

    על תשומת הלב האישית והחמה

    על ההתחשבות בכל פרט

    על המעקב והטיפול

    אשר כפי שידענו היה כפול

    על המסירות בה טיפלת בנו כל העת


    אם הייתי רוצה להדגים מידות לחליפה

    הייתי אומרת כי את מתאימה לנו ,כמו יד לכפפה

    עם היחס האישי וסבלנות האין קץ

    יש בך מכל המידות והתכונות

    אשר בגללן אוהבים כולם אתך להיות

    לא חסכת במאמץ ועבודה הראויה למחמאה

    ואנו מרגישים היטב את התוצאה

    אם נביע לך תודה וברכה

    היא ודאי לא תקיף את מלוא ההערכה

    אבל דעי לך כי כך אנו מרגישים בכנות

    תודה רבה, והרבה בריאות!
    לכולכן בנות
    מקווה שבקרוב שם האתר זה ישתנה תמיכה לאחר הפרעת אכילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שלומית,את מדהימה!

    קרן אור
    20/08/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום