לתקווה-סליחה ששכחתי לרשום את שמך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לתקווה-סליחה ששכחתי לרשום את שמך
    נטע
    02/06/2009

    תקווה מתוקה. ההודעה הקודמת מיועדת גם אלייך באופן אישי סליחה ששכחתי לרשום את שמך את תמיד בראשי אבל לא שמתי לב שפיספסתי....
    מה שלומך ככה?
    מה חדש אצלך?
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה:

    תקווה
    03/06/2009

    מה שלומך? ממש שמחתי לשמוע ממך ועוד לקבל את החדשות הטובות שמצבך משתפר מיום ליום! אני שמחה לשמוע שאת מרגישה יותר טוב ואני בטוחה שעם רק תתני לעצמך את המקום אז תוכלי באמת לראות דברים אחרת, אני מרגישה שזה ההזדמנות שלך באמת לצאת מזה ולהבין שה"א היא ממש לא דרך חיים למרות שלצערנו היא חלק מחיי היומיום של רובנו..
    לגבי החברה שלך לחדר אני מבינה שאת לא יכולה למסור לנו שום פרט עליה, ולמרות שאני מבינה עד כמה קשה לך בוודאי לנסות לשקם עצמך ואז להגיע לחדר וכל מה שהיא מחפשת זה לריב אבל יש לי הרגשה שזה רק נראה ככה, יש מצב שהיא פשוט רוצה לדבר איתך אבל לא יודעת איך ומתוך מקום של קונפליקט היא חושבת שהיא תוכל להשיג את תשומת ליבך. אני חושבת שעם יש לך מספיק כוח לזה, עם כל הקושי דברי איתה תנסי להבין מה קורה ואני בטוחה שתגלי שמתחת לחיצונית הקשה מסתתרת מישהי שפוט רוצה שיאהבו אותה ולא יודעת איך להשיג את זה..
    אני שמחה לשמוע שמצבך משתפר ושאת מרגישה יותר טוב!
    אישית אני כמעט סיימתי עם הבגרויות שלי,תודה לאל- את עדיין ניגשת לבגרויות מה קורה איתך ביחס לזה? ברור שזה ממש לה העיקר כאן הרבה יותר חשוב שתחלימי קודם, אני פשוט שואלת מתוך סקרנות, זה הכל..
    סבתא שלי עזובת היום בערב, היה כיף שהיא היתה פה למרות שלא היה לי כ"כ מה לדבר איתה אחרי שלא ראיתי אותה לכ"כ הרבה זמן וגם נראה לי שהיא חושבת שכל מה שאני עושה זה ללמוד ולהבחן- היא פשוט הגיעה בתקופה שבקושי יש לי זמן שלא לדבר על חיי חברה..
    בכל אופן אני ממש שמחתי לשמוע ממך,תמיד אתך- תקווה
    נ.ב- רק למקרה שאת תוהה תקווה שהיא הרגש הכי עמוק שלי לגבי כל העניין של ה"א אבל השם שכולם מקירים אותי לפיו, מה שאפשר לקרוא לו "השם האמיתי שלי" הוא רות.. למרות שבד"כ החברות שלי קוראות לי רותק'ה ובזמן האחרון רותרות הודות למחנכת שלי למרות שאני ממש לא מבינה מה הקטע בכינוי כזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום