לכל הבנות המתוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לכל הבנות המתוקות
    נטע
    12/06/2009

    הי בנות מתוקות שלי!!!
    ה ת ג ע ג ע ג ע ג ע ג ע ג ע ג ע ג ע ג ע ג ע ת יייייי!!!!
    מה שלומכן יקרות? מה חדש?
    אצלי יותר טוב. עליתי במשקל יותר מ3 וחצי ק"ג :-)
    מי היה מאמין...
    אני כרגע לא עושה ספורט עד שאעלה עוד טיפה ואז אני רק ישמור. זה הפשרה..
    היום הגעתי לבית אחרי הרבה זמן שהיתי "בכלא" בבית חולים. בימים האחרונים מצאתי בבית חולים חברים והתחלתי להתרגל לשם אפילו שמאד מאד מאד קשה שם לאט לאט אני יותר מקבלת את המקום.. האור בקצה המנהרה ואני אוטוטו יוצאת לחרות:-)
    אז מה אתן מספרות?
    אוהבת אותכן
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לכל הבנות המתוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה!

    שירה
    13/06/2009

    אני ממש שמחה שחזרת הביתה!
    האם השתחררת לגמרי מבית החולים או שחזרת הביתה רק לכמה ימים?
    אני שמחה גם שהצלחת להתחבר עם חברות שם, זה בטח מאוד מחזק אותך.
    גאה בך על כל המאמצים!


    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע היקרה:

    תקווה
    13/06/2009

    מה שלומך?, אני שמחה לשמוע שהיית בבית לכמה ימים ושאת מרגישה יותר טוב!!שמחתי גם לשמוע שאת מצאת לעצמך חברים בבית-חולים עם כל הקושי ועד כמה שקשה לך להיות שם,זה פשוט עשה לי טוב על הלב -לדעת שאת בכל זאת מסתדרת:)
    גם אני נורא התגעגעתי אלייך- אשמח לשמוע קצת יותר על מה שקורה עם את יכולה..
    בכל אופן אני שמחה להכריז שנשארו לי רק שתי בגרויות שהם די בלי חומר אז אני ממש שמחה שאני רואה את הסוף למרות שאת התוצאות הממשיות יהיה לי ביד רק בתחילת ספטמבר ככה שעד אז אני מחזיקה אצבעות ומקווה לטוב לגבי הציונים למרות שאני יודעת שעשיתי את כל משיכולתי באותו זמן של למידה והבחנות..
    ביום חמישי יש לי את מסיבת הסיום,לא כ"כ בא לי ללכת אבל אני בכל זאת חושבת שכדאי שאכריח את עצמי ללכת אפילו עם אצא באמצע..אחרי זה יש לי חופש לחודש בערך שבו הקרובים של אמא שלי שאחרעים על המכביה מטעם אוסטרליה מגיעים לארץ ואפילו הצליחו להשיג לנו כרטיסי כניסה.ובאמצע כל זה יש את הגיוס שלי שאני די מחקה לו,אני מחקה לפתוח את התקופה הזאת בחיי שאוכל להעניק ולעזור לאחרים כשם שבאמת מגיע להם.
    אשמח לשמוע קצת יותר, תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע המקסימה

    שירן
    17/06/2009

    כמה כיף לשמוע ממך על התאוששות..!
    איך עברו לך הימים בבית?? חזרת שוב פעם לבית החולים? ומתי את אמורה להשתחרר משם?

    אני מגיבה קצת באיחור, משום שלא היה לי מחשב כמה ימים=/

    אבל בהחלט אשמח לשמוע איך הולך לך בינתיים עם האוכל והתפריט ואיך את מרגישה!

    כל הכבוד על ההתקדמות, אני כ"כ גאה בך.

    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום