הי בנות:-)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי בנות:-)
    נטע
    14/06/2009

    ערב טוב לכולכן.
    איך עבר עליכן היום? חזרתי לבקר בפורום הערב אך אני רואה שאף אחת לא ביקרה....
    בטח אתן עסוקות נורא (תקווה-את בטח חורשת על הבגרויות, אה? את תצליחי בטוח אין לי ספק שאת ג א ו ן)אז שיהיה לכן ולכולכן בהצלחה בכל ואל תשכחו את הפורום היקר...
    בהצלחה בכל
    מאיה- איפה נעלמת לנו? הכל בסדר? ושירן גם את נעלמת... את בסדר?קרן אור- איך את מרגישה יקירתי?
    אוהבת את כולכן
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי בנות:-)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקירה

    קרן אור
    15/06/2009

    כולי מלאת הערכה על ההתמודדות הלא פשוטה שאת עוברת! נשמע גם שאת מתחילה לקבל יותר את עצמך וללמוד להקשיב לגופך.
    מצטערת שלא הייתי כאן בסוף השבוע,לא הרגשתי בטוב,אבל היום אני בסדר.
    אני אחרי הקרנה ואני עייפה מאוד.אבל כל דבר עובר בסוף,לא??
    בטח כבר חזרת למחלקה ותראי את ההודעה הזאת רק עוד כמה ימים,אבל אני בכ"ז רוצה לשלוח לך חיבוקים וכוחות לשבוע נוסף ומבורך!

    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום