קרן אור היקרה:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרן אור היקרה:
    תקווה
    17/06/2009

    מה שלומך?, איך את מרגישה? זוכרת ששאלת מתי תוכלי לברך אותי על סיום הבגרויות ובכן מרגע זה את יכולה היום עשיתי את הבגרות האחרונה שלי- בחיבור שדווקא הייתה די בסדר כתבתי על חסכון במים והצורך החשוב שיש בו.שהייתי בדרך הביתה אמרתי לעצמי שמגיע לי להתפנק קצת אחרי כל הבגרויות שעשיתי אז קניתי לי ארטיק מהמכולת שאכלתי בדרך הביתה, למרות שהיא נמסה לי ממש מהר אז זה די היה כאילו תקפתי אותה אבל היה כיף לעשות את זה ושוב הרגשתי כמו הילדה הקטנה בת ה5 אבל בצורה טובה הרגשתי שאני יכולה לאכול את זה כי מגיע לי כמו שמגיע לכולנו לאכול משהו טעים ומפנק מדי פעם, לא? ויותר מזה עם כל הקושי עכשיו אני מבינה את ההכרחיות והחשיבות של להעלות את הכמה קילו האחרונים האלא, חשוב לי להגיע לגיוס המתקרב עם כל הכוחות והידיעה שעכשיו אני יכולה להעניק מעצמי לאחרים ואף לאפשר לעצמי לקבל מהם את החום והאהבה שנבנה מתוך קשר מתאים ונכון.
    בכל מקרה אני מקווה שאת מרגישה טוב ושכל הטיפולים לא מעיקים עליך יותר מדי, יש לך משהו חדש לספר? תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור היקרה:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקווה יקירה!

    קרן אור
    19/06/2009

    אז היני אני מברכת אותך רשמית- מ-ז-ל ט-ו-ב!!!!!!!!!!!
    אבל נראה לי שיותר מזה חשוב גם לברך על הפרגון שהתחלת לתת לעצמך.את אכן ראויה לכך,יקירה! ואני שמחה שהצלחת להנות מכך.ומאחלת לך עוד הרבה רגעים טובים ומבורכים כאלו.
    אז עכשיו שאת "חופשייה",מה התכנונים לחופש??

    שבת שלום,עם עצמך ועם הסביבה,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום