מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקרן אור,שירן,נטע,תקווה,שירה ולכולןשני19/06/2009
בנות מקסימות שיהיה שבת שלום וסופש קל ככול האפשר..
מחזיקה לכול אחת ואחת אצבעות שיזכו לחיים בריאים ומאושרים(וגם לי?)
מידי פעם שאני כאן אשמח לתמוך ולהיתמך על ידכןן..כי הרי כול אחת צריכה את זה לפעמים לא?
(אני לפחות)
שולחת חום ואהבה.
דניאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאל יקירה,
קרן אור20/06/2009כבר הסכמנו על זה שהפורום פתוח תמיד עבורך ועבור כל אחת כדי לתמוך ולהתמך,ולשפוך את מה שעל הלב,נכון??
נראה כי ניסית להגיד לנו משהו,אבל חיכית קודם לאיזשהו אישור.אז היני תזכרתי אותך שוב,ועכשיו,רוצה לספר באמת מה שלומך???
לצערי,האצבעות לא יעזרו,כי צריך לפעול כדי להתקדם ולהחלים.מדובר בהרבה עבודה,בלא מעט נפילות,אבל אין ספק שזאת דרך שווה ומתגמלת הרבה יותר מהמצב העכשוי,לא??
מחכה לשמוע אותך,אני כאן,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן אור שבוע טוב
שני20/06/2009כן האמת שכן..את צודקת..עכשיו אני מרגישה קצת יותר בנוח..ולגבי מה שלומי?
לא ממש טוב..
אני שונאת את עצמי..ושונאת שכולם עושים אותי שמנה..
ואוף אני יודעת שהמחלה הארורה הזו גורמת להרגיש ככה..ושאנשים נורמלים לא חושבים מה שאני חושבת ורואה..אבל זה המצב
ואני פשוט מתחילה להרים ידיים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל יקרה
שירן21/06/2009תזכירי לי בת כמה את?
האם את בטיפול כלשהו?? אני חושבת שאת לא צריכה ולא אמורה גם להישאר עם כל התחושות האלה שאת מרגישה, כולל המחשבות ה"חולות" האלה..
טיפול תזונתי ונפשי יכולים לחולל פלאים תאמיני לי..
אני לגמרי מבינה ומזדהה עם הדברים שאת מתארת, אבל ברגע שמתחילים לטפל בזה המחשבות האלה פוחתות וגם מקבלות תפנית הגיונית יותר..
האם את לקראת גיוס?
אני מצטרפת גם למה שאמרה קרן אור- תרגישי בנוח לשתף אותנו בכל מה שאת מרגישה.. אנחנו כאן כדי לעזור ולתמוך אחת בשנייה.
שירן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל יקרה,
קרן אור23/06/2009אין ספק שהמחלה גורמת לך לראות את עצמך כשמנה למרות שאובייקטיבית את יודעת שאת לא.ולכן אני חושבת שאת צריכה להסיר את האחריות מעצמך ולתת לצוות הטיפולי לטפל ולעזור לך.את צריכה לסמוך עליהם שהם עושים את מה שנכון בשבילך והמטרה שלהם היא ממש לא לגרום לך להיות שמנה,אלא לגרום לך להיות בריאה כדי שתוכלי בעתיד לבחור מה דניאל רוצה להיות ולעשות.כדי שתהיי חופשייה לחיות את חייך ולא מתוך פחד,מעצמך.
בדיוק בשלב הזה שאת מרגישה שאת רוצה להרים ידיים,תני לאנשים קרובים להיות שם עבורך ולהוביל אותך למקום טוב יותר,עד שתהיי מסוגלת לעשות זאת עבור עצמך.
ואת יודעת שאני כאן,נכון??
שולחת לך כוחות וחיבוק אמיץ בתהליך הקשה אבל השווה הזה אותו את עוברת.
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור יקרה
שני24/06/2009תודה תודה ושוב תודה על התמיכה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

