מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוי אני כ"כ מזדהה עם המון דברים פה!רורי23/08/2007
דבר ראשון לגבי ההורים-גם אמא שלי לא עובדת וגם תמיד היתה(לי-לאחים שלי פחות)תחושה שלאשמה נוראית בנושא...תמיד דחפתי אותה לנסות לחזור לסיים את התואר ולעזזור לעצמה ועכשיו כשהיא נזכרה שהיא רוצה-היא כבר מרגישה שמאוחר מידי ואני מרגישה אשמה....מעניין מאוד...צריך לחקור את זה...:)בכלל ביחסים שלי איתה הרבה פעמים הרגשתי שאני צריכה לדאוג לה-לשמור עליה ושהיא לא תפגע....הסתרתי דברים כדי שלא יהיה לה קשה להתמודד איתם....
מעניין...:)
בכל אופן הסנקציות אומרות שמ11 אין אינטרנט בבית.אני ממש ממש משתדלת לא להיות בבית עד אז כי אין לי כח להורים שלי אז אני כל היום מטיילת בחוץ וכשאני חוזרת אני מתה מעייפות וגם כבר אסור לי להתקרב למחשב...
ועכשיו -שלי יקירתי----הפתעה--אני בת 20.עצוב נכון?מהודעותי אפשר לקבל את הרושם שאני בת 14 או משהו........;)לפחות לפי יחס ההורים התומכים...:)
אתמול הייתי אצל דיאטנית חדשה והיא היתה די נחמדה-הרבה יותר מהקודמת ואני מקווה שבאמת אצליח להגיע לדברים...היא אמרה לי שאני צריכה לעשות הכל בצעדי גמד-ולא להכנע לקול הפרפקציוניסטי שאומר הכל או כלום -כי מה שיוצא לי לאחרונה זה הכלום וייאוש קל...אז עובדים לאט....:)
שלי-ממש התחברתי למה שכתבת לי למטה-הצורך הזה לברר0האם הוא היה יותר מרוצה אם הייתי 5 קילו פחות(או יותר מ-5 או 5 יותר....)וככה אני משגעת אותו אבל בעיקר את עצמי...אני יודעת גם שאני ממש ממש חייבת להפסיק עם זה....:)עוד משו לעבוד עליו..;)
וזהו...אני הולכת עכשיו לשחות ומשם לחברי היקר ואכתוב אולי שוב מאוחר יותר...נראה מה יהיה המצב פה...
אוהבת אתכן !
יום קל ונעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי רורי...!!
בלונדי23/08/2007יופי לראות אותך פה.
מה שלומך?
לגבי סנקציות- לצערי אני מכירה מקרוב את הנושא, בבית הוריי, בתקופת הנעורים שלי, ואני רק יכולה להגיד לך שתחזיקי מעמד. תהיי חזקה ותזכרי שהכל עובר בסוף ואת תוכלי לצאת משם ולחיות במקום שיעשה לך טוב. אני עברתי שנים קשות מאוד עם ההורים ומבינה כל מילה שלך.
לגבי הדיאטנית- מעולה. טוב לשמוע זאת. הלוואי ותצליחי יחד איתה לעלות על מסלול טוב.
יקירה, מה עם תה"ש? מתי תאריך האבחון שלך?
מקווה שהדבברים עם בחרים מסתדרים להם ושאת מבינה שהוא לא מתכוון להכניס אותך לסרטים האלה שרצים לך בראש. האהבה שלו לא נמדדת בקילוגרמים שלך, ואת חייבת להבין זאת!!
טוב מקווה לשמוע ממך בהמשך.
יום מקסים וקל.
בלונדי.!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי רורי
קרן אור23/08/2007אני דווקא יכולה להבין שאת בת 20.גם אני עד שהתחתנתי בגיל 22 ההורים שלי הטילו עליי סנקציות שונות(כמו למשל לנעול את השירותים בלילה כדי שאולי לא יהיה לי לאן ללכת אז לא אקח משלשלים...והם טעו,כי מצאתי כבר משהו),למה לא לקחתי את הרגליים והלכתי??כי הייתי כ"כ חלשה שפחדתי להתמודד גם עם עצמאות...
רורי נשמע שאת לא מתקדמת כ"כ בטיפול בשחף,נראה לי שאת צריכה איזשהי פעולה דרסטית שתעתיק ממך את היכולת לקחת משלשלים,כך הראש שלך לא יהיה בדילמה כל הזמן..תאמיני לי הייתי בסרט הזה,הלכתי לפסיכולוגית ולדיאטנית,אבל שניה אחרי שנתנה לי את התפריט הוא נעלם באורך פלא,ואני המשכתי.גם אשפוז יכול לנתק אותך מהבית קצת,ולא יזיק לך לקבל טיפול בלי לשבור את הראש גם בהתנגדויות...חשבי על זה ואל תשללי על הסף את ת השומר
אני מקווה שהיום יהיה לך יותר טוב ושתשובי אלינו במהרה אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרורי מתוקה
שלי23/08/2007דווקא חשבתי שאת קצת יותר מבוגרת...
ושמחה מאד לשמוע שאת (רק) בת 20, עד מאד צעירה וזהו גיל נפלא לקחת את עצמך ביידים ולצאת מהמחלה הזו. אני לא יודעת כמה זמן את סובלת מתופעות שונות של הפרעות אכילה, אך אני מפצירה בך להחליט שאת ממשיכה את שנות ה 20 שלך כאדם בריא, חזק ומאושר.
אלו שנים נפלאות שבמידה רבה קובעות את עתידך. לימודים, עבודה, מערכות יחסים משמעותיות. יהיה לך הרבה יותר קל והרבה יותר טוב עם תקדישי עכשיו זמן, ואת כל מאמצייך, להחלמה.
לא אומר לך שתמיד היה לי רע, בעשור האחרון היו לי תקופות יפות מאד וחוויות נפלאות. אך ללא ספק, הפסדתי המון בגלל המחלה הארורה הזו, פספסתי הרבה הזדמנויות ועכשיו אני משלמת מחיר כבד.
ובנוגע להורים - האם הם היו איתך בפגישה אצל המטפל? אני לא יודעת מה נהוג בשחף, אך בטיפול פרטי לפחות די נהוג לערוך פגישה שכוללת גם את ההורים ובה ניתן ללבן קצת בעיות. אני לא מבינה את סנקציות האינטרנט, מה יש בו שכל כך מפחיד אותם?
יום נפלא יקירה, המשיכי לעדכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

