בענייני ויטמינים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בענייני ויטמינים...
    שלי
    23/08/2007

    קרן אור יקרה - זה לא דחוף. תעני כשיש לך מעט זמן, הוויטמינים ימתינו...
    בהמלצתך חיפשתי מולטי-ויטמין בנוזל, ועד כה מצאתי רק מוצר אחד שאינו מיועד לילדים:
    פלורידיקס של חברת Salus, וזו תכולתו:
    אנרגיה..................................11 קק"ל.
    חלבונים....................................עקבות.
    פחמימות................................2.2 גרם.
    שומנים...........................................0.
    נתרן......................................0.17 מ"ג
    mg 87.2 ............................Vitamin C
    14 ....................................Vitamin E
    mg 1.64 ..........................Vitamin B1
    mg 1.64 ..........................Vitamin B2
    mg 21.8 ..........................Vitamin B3
    mg 2.18 ..........................Vitamin B6
    2180 .................................Vitamin A
    218 ...................................Vitamin D

    השאלה היא כזו: הגניקולוג המליץ על מולטי ויטמין של נשים של GNC מכיוון שמלבד הוויטמינים הבסיסיים הוא מכיל עוד מרכיבים חשובים כגון חומצה פולית. (את וודאי מכירה את המוצר הזה אך

    האם לדעתך יש בכלל משמעות לכל שאר המרכיבים שבמוצר של GNC שחסרים כאן? האם כדאי פשוט לקנות את הנוזל ולהוסיף שני מוצרים נוספים - חומצה פולית ו B12 (שהוא לא מכיל)?
    וכמובן, אם את מכירה מוצר אחר אשמח לשמוע.
    אין לי בעיה להשקיע ברכישה ולהתמיד בנטילת וויטמינים כל עוד אדע שיש סיכוי שמשהו מכל זה נספג... אך חבל לי לקנות מוצר מיותר.
    המון תודה יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בענייני ויטמינים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי יקירתי

    קרן אור
    24/08/2007

    זה בדיוק הויטמין שהתכוונתי אליו,והוא מכיל גם תוספת של ברזל.אני מכירה טוב את המולטי ויטמין של GNC בזמנו ניהלתי חנות שם,הוא מעולה,הבעיה היא שנראה לי שצריך מערכת עיכול "בשלה" כי לעכל אותו ולקבל ממנו את המקסימום.אז נראה לי שהאופציה הטובה בשבילך היא דווקא הנוזל.זה נכון שכמות הויטמינים שם היא יותר נמוכה,אבל מצד שני לא צריך יותר כי היא נספגת בשלמותה ומקור הויטמינים שם הוא לא סינטטי אלא מפירות וירקות טבעיים.נאה לי שתלכי על זה,לא נראה לי שצריך עוד תוספת אלא אם כן אובחן שחסרים לך דברים נוספים _(כדוגמת B12)
    מקווה שעזרתי,קרן אור.ואם יש לך עוד שאלות תרגישי חופשי יקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה קרן אור יקרה שלי!

    שלי
    24/08/2007

    אפעל על פי המלצתך, זה נשמע לי הגיוני מאד.
    בדיקת הדם האחרונה לא כללה B12 ואני מתכננת לערוך עוד בדיקה מקיפה יותר שבוע הבא. הרופא שלי גם לא טרח להוסיף לרשימה בדיקות של בלוטת תריס וכו כך שאני מתייחסת לבדיקה ההיא כחלקית ביותר.
    המון תודה!
    ומה שלומך יקירה? איך את מרגישה לאחר שבוע עמוס שהתחיל במצב בריאותי ירוד? מקווה שתוכלי לנוח מעט בסוף השבוע הלוהט הזה.
    אכתוב עוד בהמשך, סוף שבוע נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי

    קרן אור
    24/08/2007

    שמחה שיכולתי לעזור,מקווה שזה יחזק אותך.
    את צימחונית???שכחתי לשאול אותך.
    אגב גם בדיקת בלוטת התריס חשובה,כיוון שמאחר שהיפר גורם לתופעות של שלשול בין השאר...
    אני כרגיל עייפה,אבל פירגנתי לעצמי מנוחת צהריים.
    טוב אני הולכת להכין ארוחת ערב
    נשתמע יותר מאוחר,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום