התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    תמר
    25/06/2009

    שלום לכולן,

    סבלתי מבולימיה בחצי השנה האחרונה.
    כתוצאה מכך 3/4 מסערי נשר.
    השינוי הוא כ"כ דרמטי (כלומר, בקושי יש לי שיער על הראש כרגע! וגם השערות הקיימות ממש שבירות ודקיקות)

    הייתה לי ויש לי מוטיבציה גדולה, עצומה
    להפסיק עם ההתנהלות הפוגענית הזו.

    לפני כשבוע הסתכלתי במראה,
    וכ"כ נחרדתי למראה האין-שיער שלי (שאנשים וקרובים מעירים לי על כך כבר הרבה זמן)
    שמאז הפסקתי עם ההקאות

    הפחד שלי מהמצב הנוכחי הוא כ"כ גדול
    וכ"כ הכניס אותי לשוק
    שאני לא מאמינה שאקיא שוב

    הייתי אכלנית כפייתית
    ועודני
    אבל עם ההקאות סיימתי!

    שאלתי היא,

    האם מישהו יכול להכווין אותי למקום בו יש מידע על זאיזו דרך פגעתי בעצמי
    כלומר, מהן הפגיעות בהקאה ממושכת
    כך שאדע כתוצאה מחוסרים של מה החלה הנשירה בשיערי

    אני ממש מקפידה על תזונה בריאה עכשיו, מרוב פחד

    בבקשה הגידו לי שהמצב הפיך
    השיער ממשיך לנשור!

    תודה ויום קסום ומלא אור לכולן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקרה,

    קרן אור
    25/06/2009

    קודם כל אני שמחה שלקחת את עצמך בידיים והפסקת להקיא,ובכך חסכת לעצמך שנים רבות של חיים בצד גיהנום פרטי.
    לעניין נשירת השיער-לרוב נשירת השיער הפיכה לגמריי(ובייחוד שהפסקת עם ההקאות ומשך הזמן יחסית לא היה רב),אבל כדי לשקם ולטפל כשבראש ובראשונה חשוב לעצור לפחות את הנשירה,את צריכה לבצע בדיקות דם מקיפות שיגלו מה החוסר שגורם לך לכך.אין כאן משהו גורף,זה יכול להיות כתוצאה ממחסור בויטמיני B (בעיקר בביוטין) וכן באבץ ועוד.אבל חשוב לגלות בדיוק ממה.לצורך העניין פני לרופא המשפחה וקבלי הפנייה לבדיקות מקיפות כדי לוודא שאין עוד חוסרים ויחד עם זאת חשוב לפנות גם לייעוץ תזונתי,גם כדי לקבל תפריט שיעזור לך עם האכילה הכפייתית.
    את יודעת,חשוב להבין את הצורך האמיתי שלך שמסתתר מאחורי ה"א המתחלפת שלך(אל תשלי את עצמך שאכילה כפייתית היא בסדר),ולשם כך חשוב לפנות לטיפול שיתן מענה נפשי.

    מקווה שעזרתי,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמר

    שירן
    25/06/2009

    אני כ"כ מזדהה איתך.. הנושא הזה של השיער מאוד מאוד רגיש אצלי..
    בעקבות המחלה שלי <אנורקסיה> שיערי החל לנשור בכמויות מטורפות!! ממש גושים של שיער נשרו ממני..

    לא יכולתי לאסוף אותו לקוקו, לא יכולתי לפזר, הוא ממש "סבל" מההרעבה שלי.. כל הרצפה שלנו בבית הייתה מלאה בשערות שלי, ממש כמו שטיח.. וגם כשהייתי מתארגנת או מנסה להסתרק כל המקלחת הייתה מכוסה בשערות שלי שנשרו ואני זוכרת את אמא שלי נכנסת ורואה את כל השיער שלי על הריצפה ופשוט המומה!!

    כמה פעמים בכיתי על השיער הזה.. היו הרבה פעמים שחשבתי כבר על פיאה במידה ויתחילו לי קרחות רציניות.. לא האמנתי שהשיער המלא שהיה לי אי פעם יחזור לעצמו.. זה היה נשמע לי נס..

    ואכן קרה נס בסוף.. שבתי לאכול והשיער שלי לאט לאט השתקם ממה שגרמתי לו.. עכשיו הוא חזק כ"כ שבקושי כמה שערות נופלות לי במקלחת.. היית מאמינה?
    האוכל מחולל פלאים יקרה.. אין מנוס מלפנות לטיפול תזונתי ונפשי כאחד. את צריכה לטפל בזה מכל הכיוונים.

    וכמו שכבר אמרתי , שיער חוזר לעצמו רק עם תזונה נכונה וממושכת.

    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמר יקרה

    שירה
    26/06/2009

    מה שלומך?

    כל הכבוד שהפסקת עם ההקאות ושלקחת את עצמך בידיים!
    את אמיצה!!!

    האם את מטופלת ע"י דיאטנית? אני בטוחה שהיא תוכל להגיד לך כיצד לשקם את שיערך, אילו מזונות יסייעו לשיער לחזור למצבו הקודם...
    אני מאמינה שברגע שתתחילי לאכול נכון ומאוזן, שיערך ישוב לאיך שהיה קודם...
    האם את מטופלת אצל פסיכולוג? אני חושבת שזה חשוב מאוד כדי להחלים!.


    שבת שלום
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום