שלום לכוווווווווווווול הבנות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכוווווווווווווול הבנות!!!
    בלונדי
    24/08/2007

    שלום מקסימות שלי.
    מה שלומכן?
    אצלי מעולה...
    כבר קשה לי להגיע בלילות כי אנחנו קצת עסוקים בימים האחרונים, מבלים עם חברים, יוצאים... נהנים!! ואניחוזרת מותשת וישר למיטה..

    מכיוון שלא הייתי פה אתמול בלילה ויש הרבה שרשורים, אני אכתוב פה במרוכז לכולן..

    קרן אור- מה שלומך? אני מבינה שעברת בשלום את הערב בנות... נו יופי. יאללה סופ"ש, זמן פינוק עם הילדודס... מגיע לך.

    שלינקה- אני מקווה שתתכונני היטב (נפשית) לארוחות המשפחתיות ותעברי אותן בשלום. ושהבטן תהיה חזקה במשימה. לגבי רסקיו- גם אני ניסיתי וחושבת שהכל פסיכולוגי, כי זה ממש לא השפיע עלי.

    כרונית- בנוגע ל"חברות"- את צודקת בכל מילה. עדיף לגלות הכל מאשר לחיות בשקר. אין ספק. וכיום אני לא מתעסקת בזה יותר. יש אנשים שפשוט לא שווים אפילו את המחשבה שלי...

    רורי- איפה את? מקווה שאת בסדר.

    טליוש- מה יהיה יקירה? מתי תרדי קצת מהלימודים ותשקיעי בעצמך באמת? נראה כאילו את מדחיקה את הבעיה... את צריכה לפנות לטיפול לדעתי... אני לא אומרת שאת לא מעלה את הבעיה, אבל נראה כאילו את עדיין בשלב ה"אופורייה" ולא רואה את הנזקים האמיתיים שאת עושה לעצמך...

    אור- ברוכה הבאה. אני חייבת להצטרף לדברי כרונית שלא נשמע שאת בהחלמה המוחלטת. כולנו פה במצבך... עושות את הצעדים והמאמצים להחזיק בכל הכוחות... אבל החלמה מוחלטת? לא אצלי לפחות. כמובן שתמיד יש תהיות ומחשבות בנושא האוכל.. והמשקל. ולכן לא הייתי קוראת לזה החלמה מוחלטת. אני מקווה שתראי בפורום שלנו בית חם ונעים ותשתפי אותנו, אם בא לך... ואם תמצאי לנכון שזה לא גורר אותך אחורה כמו שאמרת. אני חושבת שאף אחת פה לא נגררת אחורה, אלא להיפך. רק קדימה, עם הרבה תמיכה ואהבה של הבנות.
    אשמח לשמוע יותר עלייך- האם היית מאושפזת? כמה זמן? איך טופלת?

    ולכולכן- אני מקווה שיהיה לכן סופ"ש נעים וקריר... בתוך המזגן כמובן.
    תנוחו מעבודותיכן. תצברו כוחות...
    ומקווה לשמוע מכולכן בהמשך..

    אוהבת,
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סופ"ש נהדר לך, בלונדי!

    אני
    24/08/2007


    כן, כן, זאת אני בשעה זו, את לא טועה. קפצתי להגיד "היי" קטן לפני שאני טובעת בחומרי ניקוי מסחררים למדי... שמעי, אם הסיבה שאת מבריזה לי פה "חופשי" בלילות היא בילוי לילי משכר חושים - אז סבבה לך, יקירתי! אני שמחה! מכל מקום, אני מקווה שהכל אצלך באמת בסדר ושאת נהנית לך מרוחות קרירות ונעימות.

    ואיך המרגש ככה? החולשה? העייפות? מקווה שיש שיפור-שיפור במצב!

    מתוקונת, שיהיה לך סופ"ש מדהים וממלא באנרגיות חיוביות בלבד!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בשוק, אני בהלם, אני ה-מ-ו-מ-ה!!

    בלונדי
    24/08/2007

    כרונית?
    האם זו באמת את?
    הייתכן?
    בשעה כזו?
    חחח מגניב.
    טוב "לראות" אותך בשעות האור...

    אני מבינה שאת הולכת להסתער על הבית בניקיונות... בהצלחה יקירה. יש בזה משהו משכר, אכן, וכשנכנסים לזה, זה בא חזק....חחח!!

    אני בסדר גמור. מנסים לבלות כמה שאפשר, ולכן אני גם עייפה מבילויים ונרדמת טוב בלילה.
    אני מבריזה לך פה אבל באמת שאני מגיעה עייפה לשעות הלילה ולא יכולה לחשוב לשבת מול מסך המחשב...

    אבל אני חושבת עליך, תמיד. שתדעי לך.

    אז שיהיה לך נקיון יעיל ופורה.
    אני אתמול ניקיתי...

    ויום נעים וקריר.

    ונדבר בהמשך כמובן.

    נשיקות!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום