מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לכוווווווווווווול הבנות!!!בלונדי24/08/2007
שלום מקסימות שלי.
מה שלומכן?
אצלי מעולה...
כבר קשה לי להגיע בלילות כי אנחנו קצת עסוקים בימים האחרונים, מבלים עם חברים, יוצאים... נהנים!! ואניחוזרת מותשת וישר למיטה..
מכיוון שלא הייתי פה אתמול בלילה ויש הרבה שרשורים, אני אכתוב פה במרוכז לכולן..
קרן אור- מה שלומך? אני מבינה שעברת בשלום את הערב בנות... נו יופי. יאללה סופ"ש, זמן פינוק עם הילדודס... מגיע לך.
שלינקה- אני מקווה שתתכונני היטב (נפשית) לארוחות המשפחתיות ותעברי אותן בשלום. ושהבטן תהיה חזקה במשימה. לגבי רסקיו- גם אני ניסיתי וחושבת שהכל פסיכולוגי, כי זה ממש לא השפיע עלי.
כרונית- בנוגע ל"חברות"- את צודקת בכל מילה. עדיף לגלות הכל מאשר לחיות בשקר. אין ספק. וכיום אני לא מתעסקת בזה יותר. יש אנשים שפשוט לא שווים אפילו את המחשבה שלי...
רורי- איפה את? מקווה שאת בסדר.
טליוש- מה יהיה יקירה? מתי תרדי קצת מהלימודים ותשקיעי בעצמך באמת? נראה כאילו את מדחיקה את הבעיה... את צריכה לפנות לטיפול לדעתי... אני לא אומרת שאת לא מעלה את הבעיה, אבל נראה כאילו את עדיין בשלב ה"אופורייה" ולא רואה את הנזקים האמיתיים שאת עושה לעצמך...
אור- ברוכה הבאה. אני חייבת להצטרף לדברי כרונית שלא נשמע שאת בהחלמה המוחלטת. כולנו פה במצבך... עושות את הצעדים והמאמצים להחזיק בכל הכוחות... אבל החלמה מוחלטת? לא אצלי לפחות. כמובן שתמיד יש תהיות ומחשבות בנושא האוכל.. והמשקל. ולכן לא הייתי קוראת לזה החלמה מוחלטת. אני מקווה שתראי בפורום שלנו בית חם ונעים ותשתפי אותנו, אם בא לך... ואם תמצאי לנכון שזה לא גורר אותך אחורה כמו שאמרת. אני חושבת שאף אחת פה לא נגררת אחורה, אלא להיפך. רק קדימה, עם הרבה תמיכה ואהבה של הבנות.
אשמח לשמוע יותר עלייך- האם היית מאושפזת? כמה זמן? איך טופלת?
ולכולכן- אני מקווה שיהיה לכן סופ"ש נעים וקריר... בתוך המזגן כמובן.
תנוחו מעבודותיכן. תצברו כוחות...
ומקווה לשמוע מכולכן בהמשך..
אוהבת,
בלונדי!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סופ"ש נהדר לך, בלונדי!
אני24/08/2007
כן, כן, זאת אני בשעה זו, את לא טועה. קפצתי להגיד "היי" קטן לפני שאני טובעת בחומרי ניקוי מסחררים למדי... שמעי, אם הסיבה שאת מבריזה לי פה "חופשי" בלילות היא בילוי לילי משכר חושים - אז סבבה לך, יקירתי! אני שמחה! מכל מקום, אני מקווה שהכל אצלך באמת בסדר ושאת נהנית לך מרוחות קרירות ונעימות.
ואיך המרגש ככה? החולשה? העייפות? מקווה שיש שיפור-שיפור במצב!
מתוקונת, שיהיה לך סופ"ש מדהים וממלא באנרגיות חיוביות בלבד!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בשוק, אני בהלם, אני ה-מ-ו-מ-ה!!
בלונדי24/08/2007כרונית?
האם זו באמת את?
הייתכן?
בשעה כזו?
חחח מגניב.
טוב "לראות" אותך בשעות האור...
אני מבינה שאת הולכת להסתער על הבית בניקיונות... בהצלחה יקירה. יש בזה משהו משכר, אכן, וכשנכנסים לזה, זה בא חזק....חחח!!
אני בסדר גמור. מנסים לבלות כמה שאפשר, ולכן אני גם עייפה מבילויים ונרדמת טוב בלילה.
אני מבריזה לך פה אבל באמת שאני מגיעה עייפה לשעות הלילה ולא יכולה לחשוב לשבת מול מסך המחשב...
אבל אני חושבת עליך, תמיד. שתדעי לך.
אז שיהיה לך נקיון יעיל ופורה.
אני אתמול ניקיתי...
ויום נעים וקריר.
ונדבר בהמשך כמובן.
נשיקות!!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

