לילה טוב לכולן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב לכולן!
    שלי
    24/08/2007

    מה שלומכן יקירות?
    יש לי בדיוק דקה לכתוב, רק שבתי הביתה ויש אורחים בדרך.
    למי שתוהה מה פשר כל הבילויים הללו - זה לא שיש לי חיי חברה עשירים כל כך, פשוט בן זוגי הוא מאלו שזקוקים ללפחות שתי יציאות בשבוע ובנוסף הגיעו חברים שחיים בחו"ל. ולי לא יזיק קצת לצאת מהבידוד ששמתי עצמי בו לאחרונה...
    ראיתי שהיו התרחשויות רבות הערב, אגיב מחר. יש לי שני נושאים שממש רציתי לשאול ולשוחח אליהם, בעקבות הודעותיהן של אור וטליוש, ואקדיש להן זמן מחר.
    קרן אור יקירתי - אני לא צמחונית כלל, אך ניזונה בעיקר מעוף ולא בשר אדום שמכביד על בטני האומללה... ולגבי בלוטת התריס, אני יודעת שחשוב מאד לבדוק זאת ולכן אגש לעוד בדיקת דם. מאז ומתמיד (עוד לפני ההפרעות...) תפקודה היה קרוב לגבול העליון, אך תמיד בגבול הנורמלי. אני יודעת שזה קריטי כרגע לברר שהתפקוד תקין ונקווה לטוב.
    אז לילה נפלא לכולכן, היכן שלא תהיו!
    אוהבת,
    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב גם לך שלי!

    קרן אור
    24/08/2007

    שמחה שאת יוצאת ומבלה ומשנה קצת אווירה,הנפש צריכה את זה.
    אני נכנסת לישון,עייפות נפשית מצטברת.נשתמע מחר ושיהיה לי עם חלומות נעימים(כרונית זה בשבילך...)
    אוהבת קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור...

    אני
    25/08/2007


    אני מאחלת לך חלומות נעימים מכל לבי, ואני מקווה שבשעה זו ממש את מחייכת לך חיוך קטן של אושר... חחח... :-)

    קראתי את מה שכתבת לי למטה ויש לי מה להגיב לך על זה, אך אעשה זאת בפרטיות, במייל. אני מבינה ללבך ומזדהה עם החששות שלך, אך עם זאת אני בטוחה שאת פועלת על הצד הטוב ביותר. המלצות לצערי אין לי, כי כמו שאת יודעת אינני בעלת נסיון כמוך בילדים, אך אני יודעת שאצל ילדים המנגנונים עוד בריאים, והם יאכלו כאשר הם יהיו רעבים באופן טבעי. ראיתי היום תוכנית אירוח עם מיכל דליות (ה"סופר נני"), ובמקרה שמעתי בחצי אוזן את המנחה (דב אלבוים, אם אינני טועה) שואל אותה מה לעשות אם הילד לא רוצה לאכול. התשובה שלה היתה מעין זו: " מספיק עם הפולניות! לא צריך לנדנד לילד! הוא יאכל כשהוא יהיה רעב". אז הנה לך, תשובה מאחת מנוסה ומוערכת...

    שלי - כתבתי לך למטה. מקווה שארוחת הערב עברה בשלום ושהבטן רגועה ומחויכת... וזה נפלא שאת יוצאת לבלות, אז תיהני מזה כמה שאפשר.

    לילה טוב לכן!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית

    קרן אור
    25/08/2007

    אני מקווה שלאחר הניקיונות ישנת אתמול טוב.אני אישית אלרגית לאקונומיקה,ישר מתחילה להיתגרד..
    אגב,גם אני ראיתי את מיכל דליות כשזיפזפתי אתמול בטלוויזיה,וראיתי את התשובה שלה לגבי אוכל.אבל בתור דיאטנית יש לי מה לחדש לה-ראיתי המון ילדים עם חוסרים תזונתיים שפגעו להם בריכוז,גרמו להיפראקטיביות(כי פיצו על זה בממתקים),פגעו בגדילה.וזה נצרב אצלי בזיכרון,למרות שאני לא פולניה.ואגב,עשיתי ניסוי הילדים שלי לא מבקשים אוכל,אין מצב שמשהו מאותת להם לאכול!הבת שלי נרדמה אתמול לפני ארוחת הערב כלומר משעה 1 בצהריים לא אכלה כלום,היא קמה היום ב-7 בבוקר ולא הזיז לה האוכל.בשעה 9 היתי צריכה להתחנן שתכניס כריך לפה! זה גם נשמע קצת לא הגיוני.בכל אופן אני מחכה למייל ממך,ושיהיה יום מדהים בנתיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע טוב, קרן אור!

    אני
    25/08/2007


    מה שלומך ואיך עברה עלייך השבת? אני מקווה שהכל בסדר ורגוע אצלך. באשר למה שכתבתי לך אתמול - כתבתי את זה חצי בצחוק, בבדיחות הדעת. תזונת ילדים היא עניין מורכב ומסובך - מי כמוני יודעת... (*חיוך עצוב*). יקירה,אני מבינה לחששותייך. ברור שאם הילדים לא אוכלים זאת בעיה, ולפי מה שאת כותבת עכשיו זה באמת נשמע קצת מדאיג. השאלה היא מה עשית עם תוצאות הניסוי שערכת - האם פנית לייעוץ אצל רופא ילדים? האם ערכת להם בדיקות? האם ניסית לבשל להם דברים שהם אוהבים?

    יקירתי, אני אכתוב לך למייל כפי שהבטחתי. מקווה שעוד הערב.

    ובינתיים - שיהיה לך שבוע טוב ונפלא!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום