לא מצליחה לשלוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה לשלוח
    נטע
    30/06/2009

    מישהו יודע למה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה לשלוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנות מדהימות!!

    נטע
    30/06/2009

    היום הגדול מגיע ומתקרב :-) :-) :-)
    קמתי מוקדם אני רוצה להרגיש בחוץ ולהתחיל לארוז...יוצאת סופשבוע
    בימים האחרום השתתפתי בפעילויות של הפסיכותרפיה והדרמה זה היה אחד התנאים שאני אשתחרר, רוצים לבדוק אותי איך אני פעילה זה "המראה" של הבנ"א, כך אמרו לי...שאיך שאני מגיבה ומתנהגת זה מראה על האישיות וכו וכו...מה דעתכן על זה?כלומר על כל הפסיכודרמה וכ"ו? פעם ניסתם להשתתף בפעילות כזו???בבית חולים יש כל הזמן את הפעילויות אבל לא אהבתי להשתתף בהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך 2

    נטע
    30/06/2009

    אז -זהו, "הצלחתי בינתיים להתקדם קצת ,לאט לאט " אני מבטיחה לכן שזה בזכותכן ובזכות כל-אחת ואחת מכן שנתתן לי אוזן קשבת יד ביד והרבה עידוד ותמיכה...
    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמחה בשבילך,יקרה!

    קרן אור
    30/06/2009

    ואוו,עשית זאת! כל הכבוד.אומנם אנחנו קצת עזרנו לך בדרך,אבל עיקר העבודה היתה שלך,יש לך קרדיט מלא על ההחלמה שלך ומגיע לך!
    אף פעם לא עברתי טיפול בפסיכודרמה,אבל יכולה להבין עד כמה זה חיוני ויכול לעזור,כי תוך כדי משחק יש לנו מקום לשקף את עצמנו ולהרגיש.
    יקרה,אני מניחה שאת תהיי במעקב קבוע בבי"ח נכון??אשמח אם תשתפי אותי מה הולך להיות מבחינת הטיפול בהמשך,מהיום.
    יאללה,לכי לארוז! מאושרת בשבילך,יקירה.
    קרן אור.

    ואגב,גם לי היתה אתמול בעיה במשלוח הודעות,אבל בסוף זה הסתדר.שלחתי במקטעים קצרים ואז זה עבר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע המקסימה שלי!!!

    שני
    30/06/2009

    מקסימה שלי!אולי באמת התמיכה כאן נתנה לך לא מעט כוחות..אך את מתקדמת ומתקדת עוד ועוד צעד רק בזכות הכוחות העצומים שקיימים בך!את לא מבינה כמה אני גאה בך ומאושרת על כול התקדמות אצלך!מחכה כבר בשבילך שתחזרי הביתה..תנוחי ותירגעי כי מגיע לך כל כך!
    מחכה לשמוע מימך..אוהבת כל כך - דניאל (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע היקרה

    שירן
    30/06/2009

    אז השבוע את סוף סוף משתחררת אם הבנתי נכון?!

    אני כ"כ שמחה לשמוע על כך.. מאחלת לך החלמה הכי קלה עד כמה שאפשר,
    שתתחילי להכיר את נטע האמיתית לאט לאט, שתצאי אל העולם בכוחות מחודשים שיש לך אותם!!
    אין לי ספק בכך.

    זה תהליך לא קל אבל כ"כ שווה לעבור.. זה את בטח יודעת..

    גאה בך!

    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע המדהימה:

    תקווה
    30/06/2009

    מה שלומך? אני מבינה שהיום הגדול שכ"כ יחלת לו הגיע! אני ממש גאה בך,באמת!בזכות כל הכוחות שידענו שיש בך את הצלחת להלחם ולמצוא את דרכך אל מה שנראה בשבבילנו כחיים האמיתיים, תזכרי תמיד שכוחות אלו תמיד תמונים בך ואולם כולנו מרגישות שזה לא תמיד שם- בימים הקשים תזכרי איך הרגשת פעם ממש בהתחלה ואיך את מרגישה כיום עם ההתקדמות המדהימה שחלה בך למרות ,ודווקא עם כל הקושי שיש בעניין..אני ממש שמחה בשבילך ומחקה לשמוע ממך יותר כל זמן שתרגישי צורך..

    קרן אור היקרה: מה שלומך? איך את מרגישה? מה עם כל הטיפולים? רציתי לשתף אותך במשהו שקרה לי היום- יצאתי עם חברה שלי למסעדה, היה לה איזה שובר שאחותה נתנה לה על שתי ארוחות במחיר אחד והיא החליתה להזמין אותי.. שהגענו לשם שמתי לב שזה הבית קפה שהיתי בו כמה פעמים עם ההורים שלי אחרי שאבחנו אותי בהתחלה ואחרי הטיפולים הראשונים שלי, נזכרתי איך אז רק הסתקלתי על האוכל והלב שלי נפל וכל מה שרציתי לעשות הוא לקבור לעצמי חור ובחיים לא לצאת ממנו והיום היתי שמחה לראות בעצמי שעם הקושי אכלתי את הארוחה וגם הודתי שהאוכל דווקא היה לי טעים ושנהנתי ממנו באיזשהו מקום.. בד"כ קשה לי להגיד איך אני מרגישה לגבי הטעמים של האוכל גם עם זה טעים וגם עם פחות והרגשתי פשוט שאני בדרך הנכונה למרות הכל..
    קיבלתי היום גם מכתב על המסלול הסופי שלי בצהל- אני אעבוד עם נוער בסיכון במסלול שנקרא קהילה זה דווקא מה שרציתי אז אני מקווה להפיק מזה כמה שיותר..
    תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקווה יקירה,

    קרן אור
    01/07/2009

    כל הכבוד! נשמע שהדברים מתחילים להסתדר לך,ומתוך כך את מוצאת את היכולת להרפות מעט,לפרגן לעצמך.וזה מובן ונכון.פתאום אנחנו מגלות שכשאנחנו מאפשרות לעצמנו לקבל מהחיים, לחיים יש מה להציע לנו,הרבה מעבר לשטח מצומצם וזניח.
    אני מאחלת לך שמגמה זאת תמשך ואיתה היכולת שלך להרשות לעצמך לקבל.
    ברכות על התפקיד בצה"ל,אני בטוחה ביכולתך לתת ,בייחוד לאוכלוסייה זאת.

    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך 3

    נטע
    01/07/2009

    שירני-שאלת איך המחלה התפרצה? ? ?
    לא יודעת, אבל אמא שלי טוענת שזה התחיל מאז שעברתי ניתוח מאד קשה בעצם הגולגולת. מאז שהתעוררתי מהניתוח לא אכלתי תקופה כי כל מה שאכלתי הקאתי בגלל ההרדמה...תמיד היתי רזה ובתקופה של הניתוח פתאום ירדתי במשקל בצורה דרסטית...ואז היה לי קשה לחזור לאכול...הרגלתי את הגוף שלי למצב הזה, לא היה לי כבר תאבון והרגשתי שטוב לי ככה.
    ככה אמא שלי טוענת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקירה!

    קרן אור
    01/07/2009

    נו,אז איך החופש??(ולא רק במובן הפיזי,אלא ובעיקר במובן הנפשי של החופש מאימת המחשבות הלא פשוטות,והיכולת להניח אותם בצד ולהתנגד לפתרון הקלוקל שהם מציעים...)

    לא ידעתי שעברת ניתוח גולגולת,מתי זה היה??ולמה עברת ניתוח כזה??
    את יודעת,אני מאוד מתחברת כיוון שאני ירדתי במשקל מאז הגידול בראש וההקאות שהוא גרם בעקבותיו,אבל חלק מההתמודדות הלא פשוטה היתה להאבק ברזון החולני שוב,ולעלות במשקל.אבל אני מאפשרת לעצמי את זה,ולא תמיד זה פשוט כ"כ,אבל אין ספק שזה הכי נכון.

    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה!

    שירה
    01/07/2009

    כל הכבוד לך!
    אני כ"כ שמחה וגאה בך!!!!


    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום