בנות יקרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בנות יקרות
    נטע
    02/07/2009

    קרן אור נשמה, איך את מרגישה אחרי הטיפולים?יש שיפור???תקווה לבנה ממש עזרת לי, יקרה תודה על השיתוף. איך את מרגישה היום אחרי שיצאת המ'א??"יש לך סימנים מהמחלה הזו?תקווה לבנה זו תקווה?? דניאל מתוקה. איפה את נעלמת לנו??? הכל בסדר?שירה,מקווה שאת בסדר.שירן-כתבתי לך תגובה למטה...ופרפר גם לך יש תגובה:-) מאיה???את חסרה פה.
    אוהבת את כולכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בנות יקרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע מקסימה שלי

    שני
    02/07/2009

    לא נעלמתי...אני פשוט בתקופה ממש ממש קשה עם עצמי...היתעייפתי מעצמי כבר....:(
    ואת מתוקה שלי??את בבית כבר??או שמה נותר לך עוד לסיים את האישפוז??ואיך את בסך הכול?איך מתקדם איתך??מחכה לשמוע מימך...אוהבת דניאללללל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטע היקרה שלי!

    שירן
    02/07/2009

    הדברים שכתבת לי עשו לי כ"כ טוב על הלב..
    היה לי יום קצת קשה וכשחזרתי הבייתה וקראתי את ההודעה שלך זה העלה לי חיוך גדול על הפנים..
    תודה יקרה שהצלחת לגרום לי לראות גם את הכוס המלאה בסיטואציה שקרתה לי אתמול..
    כי אני לא הצלחתי..

    חשבתי שאני כבר בשלב שאני יכולה ומסוגלת לפרגן לעצמי, שאני בשלב שהמחלה כבר לא שולטת בי כ"כ.. שאני מסוגלת לסיים את המעדן הזה עד סופו ולהתגבר מבלי דבר שישלוט בי.
    אבל אתמול ראיתי כמה זה לא כך וזה איכזב אותי שהחיים שלי כאלה.. נשלטים בידי מחלה.. שאני לא בן אדם חופשי..שהחירות שלי נגזלה ממני.. ככה אני מרגישה.

    אני לוקחת את המילים שלך לתשומת ליבי ואנסה להסתכל על המצב בצורה אחרת. מקווה שלפעם הבאה תהיה לי היחשפות טובה יותר.

    יקרה, אני כ"כ כ"כ שמחה לשמוע על השחרור שלך מבית החולים. אני מאחלת לך שיהיה לך תהליך החלמה כמה שיותר קל. אין לי ספק שיהיו עליות ויהיו גם ירידות אבל זה תהליך ששווה לעבור אותו..מאחלת לך שתמצאי את עצמך, את נטע האמיתית בתוך כל התהליך הזה והכי חשוב- שתחלימי.

    אוהבת אותך ומאחלת לך את כל הטוב שבעולם,
    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום