ערב טוב לבנות הפורום המקסימות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב לבנות הפורום המקסימות!
    קרן אור
    25/08/2007

    אני עדיין ערה,וקפצתי לראות מה שלומכן.
    כבר כמה שעות אני נאבקת עם המחשב,יש לי שגיאה בתוכנה ואני לא מצליחה להכין משהו שהתחייבתי עד מחר לגמור (במצב תקין זה היה לוקח לי חצי שעה גג).
    בכל מקרה,מחר אני בחופש עם הילדים והולכים לבלות עם חברים בבריכה בחצר.
    בלונדי-לא שמעתי ממך אישית כבר מזמן,מה שלומך??אני שמחה לקרוא שהמצב רוח שלך מרומם.
    כרונית-אהבתי את התגובה שכתבת למטה,אני חושבת שבמובן הזה אנחנו די זהות.
    שלי-מקווה שלא נעלבת כי זאת לא היתה כוונה,כתבתי לך למטה,ואני מקווה שבנתיים השבת עוברת לך בנעימים.
    טליוש ורורי-השמיעו קול יקרות...
    ולכל הבנות החדשות-ברוכות הבאות לפורום!מקווה שתמצאו בו בית חם ומקום תמיכה .
    אגב,שכחתי לספר לכן ביום שישי היה ליקטע הזוי.הלכתי לקנות בגדים לילדים,ובחנות אחת פנתה אליי מישהיא שהיא שלד מהלך.היא הזכירה לי שפעם עבדנו משהו זמני ביחד.אתן מאמינות לי שלא זיהיתי אותה בכלל??הסתכלתי עליה בשוק והיא אמרה לי אני יודעת שאת היית אנורקסית,ואני גם.
    ואני צריכנ עזרה...שתבינו חלמתי שאני חולמת.איך אני ממגנטת כך אנשים??כמובן שנתתי לה את הטלפון שלי ואמרתי לה שאשמח לשוחח..אבל אתן קולטות??כאילו יד הגורל מושכת אותי כל הזמן למין משהו שהוא באמת הייעוד שלי.סיפרתי אז זה רק עכשיו כי קיבלתי ממנה טלפון לפני כשעתיים וכנראה שמחר אפגש איתה.אז תחזיקו לי אצבעות.מקווה שאצליח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב לך קרן אור!!

    בלונדי
    25/08/2007

    נכון, מזמן לא כתבתי מייל, והנה כעת שלחתי לך משהו..

    מדהים שפגשת את אותה בחורה ואני מקווה שהיא תצא מזה ותוכל להיעזר בך ובכוחות האינסופיים שיש לך.

    טוב את בטח כבר ישנה עתה...

    אז חלומות פז!!!
    ונתראה מחר..

    ולכל השאר- אני פה!!! דברו איתי...

    לילה טוב.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, קרן אור!

    אני
    26/08/2007


    קרן אור - כשמך כן את! כנראה את מהכריזמטיות הללו שמושכות אנשים שבי אחריהן... באמת היה לך קטע-קטע בחנות, ואני מקווה שתצליחי לעזור לחולה הזאת הזקוקה נואשות לעזרה. מתאים לך מאד לטפל באנשים. את אמפאתית, רחבת-לב ובעלת רצון עז לעזור. האם חשבת על זה פעם? טוב, אני לא ממש יודעת מה את עושה עכשיו, אבל בקרוב אדע... חחח... בסוף לא יצא לי לכתוב לך הערב, אך אני מבטיחה לעשות זאת במהלך היומיים הקרובים. פשוט, ברח לי הזמן, ועמו גם הריכוז שלי, ואני הרי לא אוהבת לבצע דברים כלאחר יד. הבנתי שהסכמת עם דבריי, כך שאנחנו רואות עין בעין.

    מקווה שעברה עלייך שבת מהנה עם המשפוח'ה, ושאת ישנה טוב עכשיו. גם אני החלטתי לנסות לישון מוקדם היום, מיד לאחר שהלק יתייבש לי על הציפורניים...

    אני מאחלת לך שבוע מפוצץ בבריאות ובחוזק ויום נחמד ומהנה מחר עם הילדוד'ס!

    שלך,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום