בוקר טוב!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!!!!!!!!
    קרן אור
    26/08/2007

    הבנתי שהיה כאן לילה עם נדודי שינה,וכנראה אני הראשונה שהתעוררתי!(טוב לי יש שעון מעורר עקשני במיוחד-הילדים).אין לי הרבה זמן כי אני היום בחופש עם הילדים ואנחנו תיכף נאכל ארוחת בוקר ונצא,אבל כן חשוב לי להגיב,אז אני עושה זאת במרוכז:
    בלונדי-קיבלתי את המייל שלך,אגיב אליו היום בצהריים כשאחזור.
    כרונית-הבנתי שאת עסוקה,אני יודעת שאנחנו בסה"כ משדרות על אותו גל.לפעמים אני קוראת את התגובות שלך ואומרת לעצמי טוב ניסחת גם אותי,אין לי מה להוסיף.
    שלי יקרה-שמחה שלא נפגעת.האמת שאם מסתכלים על זה כולנו כתבנו בעצם את אותו הדבר רק בויראסיות שונות.השורה התחתונה היא שאנחנו רוצות כולנו להחלים,ראויות לשאפו על ההתקדמות שלנו,אבל מצד שני חייבות להמשיך ולהילחם.וכן אפשר להבריא לחלוטין.לחלוטין זה אומר שאת שלמה בסה"כ עם עצמך,ויודעת גם ללכת ברחוב ולא להתבייש לקנות משהו לעצמך,להקשיב לגוף ולא לשנוא את תחושת הרעב הטיבעית שמתעוררת,אפילו ב-12 בצהריים(וכן אגב,גם אני שנאתי את הדיבורים על האוכל.לנו יש חברת קיטירינג שמביאה לנו את האוכל וב-9 בבוקר כשאני נכנסת למשרד המזכירה כבר אומרת לי לכתוב מה אני מזמינה לצהריים.וזה בהתחלה הגעיל אותי,לאט לאט הפכתי לחלק מזה,ואני יושבת ב-12 ואוכלת צהריים.זה טיבעי,אני גם רעבה בשעה הזאת,ואני נהנית מהאוכל.להגיד לך שאין לי את הימים שאני מרגישה שאכלתי יותר מידי??אתמול היינו אצל הוריי ושם כל הזמן אוכלים יש איזה 100 מנות ואני תמיד מרגישה שהבטן מתפוצצת לי..אז אכלתי קצת יותר מידי,אז מה??אין לי את הדחף יותר להקיא,אין לי את הצורך הרגיל שהיה לי לקחת משלשלים.אני חיה עם זה.זה להבריא.להבין בראש שה"א כבר לא משרתת כלום,וגם לא תפתור שום קונפליקט פנימי.ואת יודעת למה??כי פתרתי,ומה שלא היה תלוי בי,השלמתי וסלחתי והמשכתי הלאה.להבריא זה להגיע לאיזון.אני עדיין הרבה בוכה,אני גם נפגעת כי זה האופי הבסיסי שלי,אבל אני גם יודעת שמפלט לאוכל\ההימנעות ממנו לא תפתור לי את זה.זה נקרא החלמה.ואני גם יודעת שלמרות שכולנו בשלבים שונים כאן,כל אחת תגיע למצב הזה בקצב שלה,אם רק תמשיך ותעבור את כל השלבים של כעס,סליחה,קבלה.בקטע הזה אין איצורי דרך,אבל אח"כ מגיעים לנקודה גבוהה יותר בחיים שלעולם לא תרצו לרדת ממנה.אני יודעת שכמעט לכולכן כאן זה נראה בלתי אפשרי,אבל גם להימצא בנקודה שהיום אתן נמצאות,לא חשבתן עד לפני חודשים\שנים שתגיעו לכאן.והיני אתן התקדמתן.הכל אפשרי תאמינו לי.אני לא סתם מנופפת בסיסמאות,אני הייתי באותו מצב שהייתי בטוחה שאמות חולה.

    ליאל-נראה לי שצריך לקחת פסק זמן מהקרנת הסרטים,ולהתמודד עם הסרט הפנימי.מכירה את הפחד שכולם פתאום יגלו שאת לא חזקה כ"כ כמו שאת מציגה,אבל גם יודעת שאנשים בטח יודעים בצורה כזו או אחרת.אין כאן חולשה,יש כאן צורך מידי לקחת אחריות.מי כמך יודעת אם יש לך תפקיד בכיר בצבא,אני בטוחה שאם תפני לרופא הוא לא כ"כ יופתע.זה יותר נפוץ ממה שאת מדמיינת.
    אתץ באמת צעירה,אבל גם שומעים חזק את המצוקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה נגמר לי המקום

    קרן אור
    26/08/2007

    המשך לליאל-הגיע הזמן להפסיק לסבול.את עדיין צעירה אל תבזבזי את השנים הטובות שלך חולה.
    יש כ"כ הרבה מה להפסיד במחלה הזאת,ולמה??למה לא ללמוד להתמודד ולהבין את הפתולוגיה האמיתית???הלוואי ויכולנו פה כולנו מעבר לתמיכה לעזור לך להבריא אבל נשמע שאת צריכה משהו אינטנסיבי יותר,מקצועי יותר.כמובן שאני תמיד כאן כדי לשמוע...מאחלת לך שבוע נעים,מקווה שנטול הקאות.

    אור יקרה-מצטערת אם מיהרנו לנתח אותך,אני יודעת שרק את מכירה את עצמך הכי טוב ואולי חטאנו בכך שעשינו זאת.אני אישית אשמח להכיר אותך יותר,ואגב,שני המכתבים שלך כ"כ שונים אחד מהשני.אחד אופטימי מבין ו"בריא"(או בדרך לזה) והשני כאילו מין איבד תקווה.כנראה שזה שני הקולות הנלחמים בתוכך.ואני יודעת שעם רמת מודעות כזאת את באמת יכולה למנף את עצמך להבריא או לפחות לחיות בשלום עם עצמך,שזה המון.אשמח לשמוע ממך עוד על עצמך.ואגב,אל תשכחי השם שבחרת לך הוא מחייב,ואני שמחה שלא סתם בחרת בו...מאחלת לך שבוע מקסים.

    זהו בנות יקרות הארכתי ואני קצרה בזמן אז נשתמע יותר מאוחר.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב קרן אור יקרה!

    שלי
    26/08/2007

    הבנתי שאת בחופשה היום עם הילדים, מאחלת לך יום נפלא ומאושר, בטוחה שהם מצפים בקוצר רוח לכל ההפתעות שמצפות להן היום עם אמם האהובה.
    אתמול ביליתי שעות ארוכות עם אחייני המתוקים, אמא שלהם קרסה תחת עומד העבודה, החום והטיפול וניסיתי לעזור קצת. אני חוזרת על זה שוב ושוב, אך באמת שאין לי מושג איך אתן עושות את זה. ילד ותינוק, לכל אחד צרכים אחרים ודרישות אחרות, לא קל בכלל. אך אחד הדברים הנפלאים שקורים לי כשאני איתם הוא שאני פשוט מפסיקה להיות עסוקה בעצמי ומרוכזת לגמרי בהם. למרות שזה מעייף, זה גם משחרר מאד...
    המפגש בחנות עם אותה הבחורה הוא אירוע מדהים בעיני. באופן כללי איני מאמינה בגורל, אך לא יכולה להמנע מלחשוב על כך שלולא הפגישה הזו ייתכן ואותה בחורה היתה נמנעת מלבקש עזרה לעוד תקופה ארוכה. משהו בך גרם לה לבקש את העזרה הזו, דבר שכולנו יודעות כמה הוא קשה, וזה אומר שהיכולת והנכונות שלך לעזור ממש קורנת החוצה. בטוחה שתוכלי לעזור לה, בדיוק כפי שאת עוזרת לנו כאן.
    מודה לך שוב על כל ההודעות היפות והתומכות. האופן בו את מתארת את השינויים שחלו בך ביחס לאוכל ולעצמך מעודדים מאד וגורמים לי שוב לחוש שאני בדרך האחרונה.
    כחלק מהניסיון להקשיב לגוף, לאכול כשהוא מאותת רעב ולהבחין בתחושות שובע, הבנתי גם שעלי להקדים את שעת ארוחת הצהריים. מדהים כמה דבר פשוט וטבעי כל כך הופך למורכב וקשה אחרי כל כך הרבה שנים עם הפרעה. כמה דיונים ניהלתי עם עצמי כדי לאכול באחת בצהריים ולא להמתין עד שלוש, מן הרגל ישן וגרוע.
    האמת היא שדחף להקיא כמעט ולא מתעורר, מקפידה לא להגיע לתחושת מלאות מטרידה. פשוט אומרת לעצמי שזהו, עכשיו אני שבעה, ואם עוד שעה אהיה רעבה אוכל שוב. אך כמובן שההרגל הישן עוד קיים בראש, כפתרון מהיר למחשבה המטרידה שאולי השמנתי, ואני נלחמת בו בעת הצורך.
    יום מקסים ושבוע נפלא יקירה, שוב תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי יקרה

    קרן אור
    26/08/2007

    טוב אז כמו שאת מניחה חזרתי לא מזמן מעוד בילוי עם חברים של בני,ועם עוד אמא מותשת.את יודעת באיזשהו אופן אני מרגישה אשמה שהמחשבות מתי יגמר החופש זועקות מתוכי.כי זה הפואנטה עם ילדים להיות איתם,אז למה כ"כ הרבה אנשים רוצים שזה כבר יגמר.האמת היא שבאיזשהו שלב את מתעייפת לפניהם,והטלפון שלי מהעבודה לא הפסיק לצלצל דווקא היום(סיננתי..אל דאגה..)יש משהו במה שאת אומרת כשיש לך שתי קטנים בבית את חושבת רק עליהם,יש לזה את היתרונות של זה והחסרונות,אבל באמת שאין זמן לחשוב מחשבות על אוכל.פעם מרוב עייפות הפסקתי לאכול(זה קורה לי בחופשות לידה),אבל היום אני יודעת שאני צריכה לאכול ואני גם רעבה בשביל שיהיו לי אנרגיות לילדים.אני חושבת שזה נכון להקדים את שעת הארוחה,כיוון שככל שדוחים את זה נהיים יותר רעבים וכשכבר מגיעים לאוכל אוכלים יותר משתכננת מלכתחילה ואז כואבת הבטן ושוב בגלגל מתחיל..והפיתוי להקיא..אני שמחה שאת עומדת בזה,ףובאמת כל הכבוד.ם אני מסתכלת מה כתבת לפני חודשיים רואים את השינוי שחל בך!מאחלת לך המשך יום נעים.נשתמע יותר מאוחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר:)

    just_dance
    26/08/2007

    שבוע חדש מתחיל.. לשם שינוי במצברוח טוב- נורא כיף לקבל פידבק חיובי מהמדריך על הבוקר:)
    ובתכנון השבוע- שיעור רגיל, סימולציה *סמיילי ירוק מת מפחד*, ללכת לדואר לקבל את תעודת הסיום של השירות לאומי ולקצר את הסקיני ג'ינס החדש שלי:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בסך הכל, נשמע שבוע לא רע בכלל!

    שלי
    26/08/2007

    ומקווה שמצב הרוח הטוב בו נפתח השבוע ימשך וימשך...
    ואיך עבר סוף השבוע? הספקת לבלות קצת?
    בהצלחה במבחן הסימוליציה יקירה (את יודעת, אני קבלתי בדיוק את אותו הציון בסימולציה האחרונה ובמבחן האמיתי... אך ככל הידוע לי רוב האנשים משפרים את הישגיהם ברגע האמת).
    ובין לבין, על תשכחי לנוח קצת, לאכול אוכל טעים ומזין ולעדכן אותנו במצבך.
    יום מקסים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי טליוש יקרה

    קרן אור
    26/08/2007

    שמחה לשמוע שאת מתחילה את השבוע עם אנרגיות חיוביות.מקווה מאוד שזה ימשך לכל השבוע.
    אשמח לשמוע ממך יותר.אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טליוש!!

    בלונדי
    26/08/2007

    שיהיה שבוע טוב ותרגישי טוב!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום