שבוע טוב יקרות שלי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע טוב יקרות שלי!
    קרן אור
    04/07/2009

    לא ביקרתי כאן כמה ימים,הייתי בהשגחה בטיפול נמרץ ולא הייתי ליד מחשב.אני עדיין בבית חולים אבל לפחות כבר מחוברת ללפ-טופ שלי.קראתי את ההודעות שלכן וכרגיל יש לי מה להגיב עליהם:

    נטע-מזל טוב על השחרור! אבל עכשיו מתחילה ההתמודדות האמיתית שאני בטוחה שתעמדי בה בגבורה.לגביי עניין הפסיכומטרי-מה אמרה הפסיכולוגית??לטעמי,כדאי להמנע כרגע מלהכניס את עצמך לאיזשהי מסגרת לימודית מלחיצה שיכולה לרפות את ידייך בהתייחסות לעצמך ולצרכייך ולפגוע בהתמודדות האמיתית,שהיא על חייך.את צעירה,אין לך מה למהר.יש יתרון לדחות את הלימודים לתקופה בה האוכל לא יהווה את רוב מחשבותייך(וכרגע עם השחרור ברור לי שזה הולך להיות פחות פשוט,כיוון שעכשיו את נדרשת לקחת אחריות ולדאוג לעצמך בבית),ולהגיע אליהם ממקום אחר,נכון יותר.ומה החלטת לגביי המסיבה??האם בסוף הזמנת את הבנות שהיו עמך במחלקה??ובכלל,איך היה??אני מקווה שהרשית לעצמך להנות מהמסיבה,כי את ראויה לכך,השקעת הרבה אנרגיה וכל הכבוד לך על זה! חוץ מזה,תראי כמה אוהבים אותך וכמה את חשובה לאחרים שישר דאגו לחגוג לך.איזה כיף!!!
    שירני-אני מבינה שהיה לך מאוד קשה עם עניין הטעימות.אבל כפי שאמרתי לך בעבר,את צריכה להתגמש יותר עם עצמך.הראייה של ההפרעה כ"הכול או לא כלום" לא נכונה לעניין,ובכלל לשום מישור בחיים וחשוב שתראי את זה.יחד עם זאת,אני ממש לא חושבת שהתנהלת לפי ציווי המחלה,כי ציווי המחלה מראש לא "התיר" לך אפילו לטעום מהמעדן,כל שכן ליד אחרים,ואת כן התמודדת עם זה.את אכלת למרות "הקולות" וזה לא נקרא לוותר.אז נכון,בסוף זרקת את המעדן עוד לפניי סיומו,אבל אני מצטרפת למה שהבנות כתבו לך,ואומרת לך לא להחמיר עם עצמך.רק לאכול ליד אנשים זה כבר התקדמות מבורכת ועצומה עבורך,ואני בטוחה שפעם הבאה תרשי לעצמך לטעום קצת יותר.לאט לאט,יקרה.השינויים הכי גדולים התחילו מהצעדים הכי קטנים.
    דניאל-אהבתי מאוד את מה שכתבת לשירן,אבל הלוואי ויכולת לראות את עצמך באור החיובי הזה.לגביי עניין המשקל,ה"א היא מזמן לא רק פקטור של משקל,אלא של מצב פיזי(שיכול להיות חמור מאוד אפילו במצב של משקל תקין לכאורה) ועד כמה ההפרעה משבשת לך את ההתנהלות בחיים.והיום כל המסגרות הטיפוליות מודעות לכך ומתכוונות לכך בהתאם.זה רק תירוץ שאנו מספקות לעצמנו כדי להמנע מטיפול "אני עוד לא מספיק חולה"-מי קובע מה זה מספיק??כמה זה חולה??עצם העובדה שכל חייך מנווטים כרגע לפי המשקל שלך או לפי הבולמוסים-כן או לא,מצריכה טיפול מערכתי מידי.שלא לדבר ע"כ שאחרי כמה שנים הנזקים מתחילים להצטבר ואז התפתחות המחלה הופכת להיות בלתי צפויה.ולכן יקרה,בלי תירוצים,אין מנוס מטיפול.אל תאפשרי לעצמך להתמהמה אם "עוד לא מצאתי טיפול",כל מסגרת תהיה נכונה עבורך,כשתחפצי בכך באמת.ומצד שני,גם המסגרת הכי טובה לא תצלח אם לא תאפשרי לה לעזור לך.ואני מקווה שתבחרי נכון.
    פרפר-אני מבינה שאת שבעה כבר מכל מסגרות האשפוז או הטיפוליות למיניהן,אבל זה כיוון שלא הגעת אליהם באמת ממקום שמכיר בבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע טוב יקרות שלי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    קרן אור
    04/07/2009

    ורוצה להעזר בהם באמת.את מספרת בעיקר על כל הטיפול שניתן לך שם במסגרת הגמילה הפיזית,ואת לא כותבת כלום על כל המסגרת הנפשית שהיתה אמורה לתמוך בגמילה הפיזית,ולכן ברור לי שגם אם היתה כזאת(ובטוח שהיתה) היא לא היתה משמעותית עבורך מכל מיני סיבות,ולכן גם חזרת "לסורך" מיד עם השחרור.הקשיים הנפשיים שלך לא קיבלו ועדיין לא מקבלים מענה ולכן את מוצאת את עצמך מתנהלת באותו מישור של חוסר התמודדות והקאת הרגשות החוצה באופן פיזי,כי זה אכן פתרון קל (וגרוע) יותר וזה אכן קשה להתמודדות לבד.לא סתם פיתחנו ה"א,היא ההגנות שעטינו על עצמנו כדי לא להרגיש,כי כנראה שקיימים אצלנו תחושות שלא ניתנות להתמודדות אז אנו חוסמות אותם ואז כשהן עולות כי כבר אי אפשר לדכא אותם יותר,אנחנו מקיאות אותן או מרעיבות אותן.אבל יודעת מה??האשליה הזאת תקפה לשנה שנתיים הראשונות,אח"כ הרגשות הללו עולים על פני השטח ודורשים מענה והתמודדות אמיתית,אז לא עדיף כן לתת להם מענה עכשיו??וכן צריך איש מקצוע כי התחושות האלו כ"כ קשות לחשיפה וקשה להשאר איתם לבד.טיפול,טיפול וטיפול! ואם תתני את עצמך באמת,ואם המצב הפיזי שלך לא מאוד חמור,אפשר כן לטפל במסגרת מרפאת חוץ ולאוו דווקא אשפוז.אבל אם תמשיכי באותה התנהלות אז המצב יחמיר ובסוף לא יהיה מנוס מאשפוז.

    יקרות שלי,לא יודעת כמה אצליח לבקר כאן במשך השבוע,אבל אני איתכן ברוחי
    שולחת לכן כוחות לעוד שבוע של התמודדות מבורכת,
    שלכן ואיתכן,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור היקרה!

    שני
    04/07/2009

    אין הרבה מה לומר..הרי שאני יודעת שכל שאמרת זה נכון ביותר.....אך העיניין שאמרת "לא מספיק חולה"אממ..אני לא יודעת אם באמת כך אני מרגישה..כי אני מרגישה מאודדדדדד חולה(נפשית..הנפש שלי מתפוררת)אך היתכוונתי שלגבי המשקל..שהוא אולם נמוך מהרגיל אבל לא מידי ..זה משהו שקצת מבייש אותי...לא ממש יודעת איך להסביר..:\אבל לקחתי לתשומת ליבי ואני באמת מתחילה ברצינות לחפש עבורי טיפול.ולגביך יקרה..מאחלת לך רק ימים של בריאות..ושאלוהים יתן לך כמו שאת נותנת מליבך הטוב..שיהיה שבוע טוב..אוהבת..דניאל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל יקירה,

    קרן אור
    04/07/2009

    ברור שהתכוונתי במילים "לא חולה מספיק" לעניין הפיזי.כל הזמן מראים לנו בתקשורת את המקרים הקשים מאוד וגורמים לנו לחשוב שאם אנו במשקל תקין או במעט תת משקל ולא שוקלות 20-30 ק"ג אז המצב לא חמור..וזה הרי שקר.רוב המקרים באשפוזים הם ממש לא בקיצוניות הזאת.
    וכן ברור לי שאת מרגישה חולה בנפש,הרי הנפש שלנו עוד היתה "נגועה" עוד הרבה לפני התפתחות הפרעת האכילה,זאת הסיבה למה תהליך ההחלמה נפשית אורך יותר זמן מזה הפיזי,ולכן יש צורך בטיפול.
    אז יאללה,אני זוכרת שאמרת שאת מחפשת טיפול ,שנסי מותנייך ושימי לך למטרה למצוא כזה עד תחילת שבוע הבא.מה את אומרת??

    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור היקרה שלי..

    שני
    04/07/2009

    אני אומרת שאעשה זאת..כי אני באמת רוצה..ונמאס לי לסבול..הסבל הנפשי שלי כבר לא מאפשר ליחיות נורמלי..ואף אני כבר רואה שהגוף מאותת לי ונותן כל מיני סימנים(לא טובים)מבחינה בריאותית..תודה שוב על העזרה שלך!טובה ויקרה שאת!כאב לי לשמוע על שהותך בבית החולים..אך באמת אני מאחלת לך רפואה שלמה ושתיזכי לימים בריאים ומאושרים!אמן ואמן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור היקרה

    שירן
    05/07/2009

    מה שלומך היום? איך את מרגישה?
    מדוע הבהילו אותך לבית החולים, הייתה החמרה במצבך?
    אני מצטרפת לאיחולי ההחלמה של דניאל ומאחלת לך רפואה שלמה.. אני בטוחה שיגיעו גם ימים טובים עבורך.. אל תאבדי את התקווה, היא שם יקרה שאת.

    תודה שאתת תמיד כאן כדי להראות לי את הצד השני של הדברים..מראה לי כמה אני נוקשה עם עצמי וכמה עלי להרפות לעיתים..
    אבל אני פשוט כבר לא יכולה לשאת את זה יותר.. קשה לי עם זה שאומרים לי: "את כ"כ קרובה להחלמה" ואז אני באמת חושבת שאני קרובה וזהו שזה הסוף וסתם משלה את עצמי, ובסוף מתברר לי כמה שאני רחוקה!! זה כ"כ מתסכל.. אני רוצה כבר החוצה מהמחלה הזו וזה לא קורה..

    אתמול גם התנסיתי במאכל חדש והייתי מאוד גאה בעצמי שניסיתי אם כי לאחר האכילה התחלתי לבכות..מבינה את התסכול שזה גורם לי?? למה אני לא יכולה לאכול ולהגיד פשוט:"אכלתי ונהניתי " כמו כולם..כמו שכל בן אדם בריא עושה.
    למה הדמעות האלה היו חייבות להגיע אח"כ כאילו שהחיים שלי עומדים להתרסק.. כך הרגשתי.
    זה כ"כ כואב להרגיש שהחיים שלי כל הזמן עלולים להימצא בסכנה בגלל איזו חתיכת עוגה שאכניס לי לפה או בגלל איזו חריגה קטנה מהמותר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאפו דניאל!

    קרן אור
    07/07/2009

    אני איתך,מחזקת את ידייך!
    עשי זאת,את מסוגלת וחייבת לעצמך.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מקסימה שלי.

    שני
    07/07/2009

    מקסימה שאת..!תודה ותודה על החיזוקים!רק רציתי לעדכן שקבעתי תור עם הרופאה שלי..אמרתי אולי יחד נמצא טיפול..אולי היא תוכל לעזור לי בחיפושים..אעדכן בהמשך..ואת יקרה?!איך עוברים הימים ואיך את מרגישה כעת!?עדיין את בבית החולים?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור המדהימה!והאהובה מאד

    נטע
    06/07/2009

    קרן אור אהובת נפשי!!!
    כאב לי וצימרר אותח לחשוב שאת בבית חולים... אני חושבת עלייך המון אני מרגישה אותך חזק חזק יקרה, אנחנו כולנו מחזיקות לך אצבעות. גיבורה!!! ההודעה שלך מאד מאד ריגשה אותי. אני לא מצליחה לתפוס את הדרגה הענקית שלך... מי היה מאמין שבחורה חלשה ששוכבת בטיפול נמרץ תתעניין בנו מ כ ל הלב עם כל הסבלנות לכל אחת ואחת ומא' ועד ת'.
    את מ ל א כ י ת!
    זה מזכיר לי את התקופה הלא רחוקה בכלל שבה שכבתי כמה ימים בטיפול נמרץ מחוברת לא.ק.ג נוזלים ph ומידי פעם חמצן בקושי את השפתיים הצלחתי לנוע....קרן אור. אני גאה בך!
    אני חושבת עלייך המון ואני מבקשת בכל ליבי שתהיי בריאה וחזקה בגוף כמו שהנפש שלך חזקה ובריאה!
    אני לא רוצה להכביד עלייך בקריאה אבל חייבת לבשר לך שאני בבית ומאד השתפרתי. תודה על כל העדודים ועל הכל אין כמוכם!!! המסיבה היתה מדהימה. הבנות מהמחלקה לא הגיעו כי שתיהן היו בעונש לא לצאת ביום שישי בערב...מסכנות.כואב לי הלב על כל מי ששם עדיין. זה ניסיון ככ קשה.
    רפואה שלמה יקרה שלנו. מחכים לשמוע ממך בשורות טובות
    באהבת עולם
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקירה

    שירן
    06/07/2009

    שמעתי שהשתחררת כבר מבית החולים ורציתי לאחל לך מזל טוב מכל הלב!!!
    אני כ"כ גאה בך, את לא יודעת עד כמה.. עברת את הקשה מכל..ועכשיו את צריכה להתחיל לעבוד עם עצמך ולהתמיד בדרך ההחלמה. לעשות הכל כדי לא לחזור אחורה.

    אני בטוחה שיש ביכולתך לעשות זאת! אני מאמינה בשתינו שאנחנו יכולות!
    גם את כמוני כבר שנתיים בתוך המחלה הזו ואני מרגישה שרק העובדה הזו מקרבת בינינו מאוד ואני מזדהה איתך..
    גם עבורי זה חדש כל העניין אבל כולי תקווה שבסוף זה יישאר מאחורינו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שירן
    06/07/2009

    איך עוברים הימים בינתיים ואיך את מסתדרת עם האוכל?

    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום