נטע,תקווה ושירה,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטע,תקווה ושירה,
    קרן אור
    07/07/2009

    אשמח לשמוע קצת יותר מה קורה איתכן...

    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטע,תקווה ושירה,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור היקרה:

    תקווה
    07/07/2009

    מה שלומך?איך את מרגישה?שאלת מה קורה איתי והאמת היא שלא הרבה, אני מנצלת את הזמן שעמוד לרשותי כדי לנוח, כמו שהבטחתי לעצמי לעשות אפילו החלטתי בסוף לא לגשת למועד ב' במתמטיקה למרות שאני די בטוחה שכדאי,פשוט החלטתי שמגיע לי לנוח וזה מה שאני עושה..
    אני גם די מנסה להכין את עצמי נפשית לעומס שהולך להיות בקרוב אבל אני לא כזה יודעת מה הולך להיות אז אני מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי ולהיות פתוחה עד כמה שאפשר למה שהולך לקרות..
    הדבר היחיד שקצת מדאיג אותי ביחס לחברות שלי זה שיש כאחה בנות שאני רגילה לעמוד לצדם על בסיס קבוע עם כל בעיה שעולה ובקרוב אני לא אוכל לעשות זאת לא שאני לא רוצה לדבר איתם זה פשוט לא יתאפשר לי ואני מקווה שיבינו פשוט חלק מהבנות לא בדיוק מוכנות להבין מה הולך להיות ,הם גם מגיעות ממקום אחר-אני פשוט מקווה שיהיה בסדר-בקרוב נגלה..
    דודה שלי מצד האמא היא אחרעית על המקביה מטעם אוסטרליה אז היא והמשפחה שלה נמצאים פה בחודש הקרוב ואני אראה אותם קצת למרות שיש להם כמה תוכניות שאני כבר לא יכולה להיות בהם אבל אני מקווה שיהיה כיף לראות אותם בכל מקרה...
    אשמח לשמוע מה קורה איתך,תקווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום