מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום לך קרן מקסימהרקדנית09/07/2009
אני חושבת שאת באמת דוגמא טובה לכך, כמה כן אפשר לשנות את דרכינו,אני ממש מצדיעה לך מכל הלב ,את ממש עושה פה מעשה נהדר, גם כי באמת יש לך מםפיק עם מה להתמודד ..
אני אכן מרמת גן ,כרגע אך עוזבת בעוד חודשיים לארגנטינה ל3 חודשים, אני נוסעת ללמוד ריקוד טנגו שאני גם פה בארץ רוקדת , אך באינטנסיביות יותר ומקצועי יותר,נראה אם המחלה הזאת לא תקשה עליי,אני מוצאת עצמי מתמודדת עם האוכל כל יום ,זה מייאש, דייי
רוצה לעשות משהו לנשמה, גם היא זקוקה לאוכל זה חשוב לי נורא,מה איתך יש לך הובי שעושה לך טוב? למרות שמה שאת עושה פהמדים ולא קל
שוב, זה הסיפוק הכי, הכי ,לדעתי .הלוואי שיכולתי כך לעזור.. אני אוהבת
לתת זה כי!!! אך לא שאתה לא שלם .....צריך להיות שלמים קודם! אני אשמח לשמוע ממך
הרבה הרבה בריאות במהרה
אתפלל עליך
אגב
את טיפוס מאמין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רקדנית יקרה,
קרן אור09/07/2009קודם כל,תודה על המחמאות...
אני מבינה אותך מאוד בעניין הריקוד ומבינה גם את הצורך שלך להפוך את התחביב למשהו יותר מקצועי..יחד עם זאת,כמובן שאני חוששת שמסכת הלחצים שמקצוע כזה תובע תחמיר את מצב הפרעת האכילה שלך.יקרה,למה לא להתחיל טיפול(אפילו שאת עוזבת עוד מעט),הרי שלושה חודשים,אם באמת תתני את עצמך,כן יצליחו לחזק אותך.
אני לא שוללת שילוב בין הטיפול בעצמך לבין הריקוד,אבל חשוב שתזכרי שעם הזמן והאינטנסיביות שבמקצוע הזה,אם הפרעת האכילה שלך תחמיר את תאבדי כוח ולא תוכלי לתת מעצמך את המקסימום שאת יכולה ורוצה,ואז גם לא תהני ממה שאת עושה.אגלה לך על עצמי משהו(שאלת לגביי תחביבים שלי)-אני מאוד אוהבת אוויר,מרחב שטח,ונהגתי עד לא מזמן לרוץ כ-10 ק"מ מידי יום,אבל הגידול שלי אילץ אותי להפסיק כדי להתחזק ולהחלים,וברור לי שאח"כ כשזה יקרה,אני אחזור לכך.בעברי הייתי בנבחרת הארצית של התעמלות אומנותית,חליתי באנורקסיה,ועזבתי כדי לטפל בעצמי כי כבר לא היה לי כוח והתמוטטתי דקה לפני התחרויות באירופה.כך שאני באמת מבינה אותך,אולי יותר משתצליחי להבין.אבל יחד עם זאת,אני כן חושבת שהבריאות שלנו קודמת לכל וכדי לאפשר את התחביב והאהבה שלנו לתחום אנחנו צריכות קודם כל לדאוג לבריאות שלנו...
שלך,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

