שלום לך קרן מקסימה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לך קרן מקסימה
    רקדנית
    09/07/2009

    אני חושבת שאת באמת דוגמא טובה לכך, כמה כן אפשר לשנות את דרכינו,אני ממש מצדיעה לך מכל הלב ,את ממש עושה פה מעשה נהדר, גם כי באמת יש לך מםפיק עם מה להתמודד ..
    אני אכן מרמת גן ,כרגע אך עוזבת בעוד חודשיים לארגנטינה ל3 חודשים, אני נוסעת ללמוד ריקוד טנגו שאני גם פה בארץ רוקדת , אך באינטנסיביות יותר ומקצועי יותר,נראה אם המחלה הזאת לא תקשה עליי,אני מוצאת עצמי מתמודדת עם האוכל כל יום ,זה מייאש, דייי
    רוצה לעשות משהו לנשמה, גם היא זקוקה לאוכל זה חשוב לי נורא,מה איתך יש לך הובי שעושה לך טוב? למרות שמה שאת עושה פהמדים ולא קל
    שוב, זה הסיפוק הכי, הכי ,לדעתי .הלוואי שיכולתי כך לעזור.. אני אוהבת
    לתת זה כי!!! אך לא שאתה לא שלם .....צריך להיות שלמים קודם! אני אשמח לשמוע ממך
    הרבה הרבה בריאות במהרה
    אתפלל עליך
    אגב
    את טיפוס מאמין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לך קרן מקסימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רקדנית יקרה,

    קרן אור
    09/07/2009

    קודם כל,תודה על המחמאות...
    אני מבינה אותך מאוד בעניין הריקוד ומבינה גם את הצורך שלך להפוך את התחביב למשהו יותר מקצועי..יחד עם זאת,כמובן שאני חוששת שמסכת הלחצים שמקצוע כזה תובע תחמיר את מצב הפרעת האכילה שלך.יקרה,למה לא להתחיל טיפול(אפילו שאת עוזבת עוד מעט),הרי שלושה חודשים,אם באמת תתני את עצמך,כן יצליחו לחזק אותך.
    אני לא שוללת שילוב בין הטיפול בעצמך לבין הריקוד,אבל חשוב שתזכרי שעם הזמן והאינטנסיביות שבמקצוע הזה,אם הפרעת האכילה שלך תחמיר את תאבדי כוח ולא תוכלי לתת מעצמך את המקסימום שאת יכולה ורוצה,ואז גם לא תהני ממה שאת עושה.אגלה לך על עצמי משהו(שאלת לגביי תחביבים שלי)-אני מאוד אוהבת אוויר,מרחב שטח,ונהגתי עד לא מזמן לרוץ כ-10 ק"מ מידי יום,אבל הגידול שלי אילץ אותי להפסיק כדי להתחזק ולהחלים,וברור לי שאח"כ כשזה יקרה,אני אחזור לכך.בעברי הייתי בנבחרת הארצית של התעמלות אומנותית,חליתי באנורקסיה,ועזבתי כדי לטפל בעצמי כי כבר לא היה לי כוח והתמוטטתי דקה לפני התחרויות באירופה.כך שאני באמת מבינה אותך,אולי יותר משתצליחי להבין.אבל יחד עם זאת,אני כן חושבת שהבריאות שלנו קודמת לכל וכדי לאפשר את התחביב והאהבה שלנו לתחום אנחנו צריכות קודם כל לדאוג לבריאות שלנו...

    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום