משהו לכולכן..!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משהו לכולכן..!!!!
    בלונדי
    27/08/2007

    לילה טוב חברות.
    אני ישבת פה וקוראת את השרשורים.
    וזה מדהים כמה אפשר לשאוב כוחות מחברות "וירטואליות" וכמה כוח זה נותן. איזו תמיכה, ואיזו אהבה... זה מדהים בעיניי.

    כל פעם אני קוראת פה דברים יפים וזה מרגש אותי כל פעם מחדש.
    לא יודעת מה נהייתי כזו רגשנית פתאום, אבל ממש עברו לי צמרמורות עכשיו כאשר קראתי את מה שכתבה לי כרונית.

    אז אני רוצה לומר לכן, שאני נהנית ושמחה להיות חלק מהפורום הזה. וזה אכן נותן הרבה כוחות, ואני לומדת פה כל כך הרבה על עצמי!! באמת. פה, על גבי האינטרנט, זה בשבילי כמו טיפול פסיכולוגי שכרגע אין לי. אני ממש מרגישה פה תהליך חיובי!

    אז תודה בנות יקרות.
    ושנמשיך להיות משפחה אוהבת ותומכת!

    המשיכו לצעוד קדימה ולא לוותר לעולם!!

    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משהו לכולכן..!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה

    קרן אור
    27/08/2007

    מדהימה ומרגשת כמו תמיד!!!יש לי צמרמורת ממה שכתבת וגם אני רוצה להגיד תודה,תודה על העצות המדהימות שלך,על האיכפתיותבה את עונה לבנות,ואל האופטימיות והכוח רצון שלמרות כל מה שעברת(תאונה,בעיות עם אמא,פיגוע קשה..) את יודעת לקחת את הכול בצורה טובה ולמנף את זה קדימה.אגב,אני הייתי בכמה פיגועים בתור צוות הצלה,בפעם הראשונה שראיתי את המחזה הזה זה הותיר בי גם רושם קשה.כנראה שדברים לא קורים סתם בחיים,ולכל אחד יש את הייעוד שלו בחיים.אני מאוד מאמינה בזה.
    אוהבת מאוד
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום