צהריים טובים(כמעט..)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים טובים(כמעט..)
    קרן אור
    27/08/2007

    יש לי יום קצת עמוס,אבל רציתי להגיד לכן שקראתי את השרשורים שלכן ושהיתה לי צמרמורת,במובן הטוב.תראו איך יצרנו לעצמנו מקום חם,שכיף להיכנס אליו,ללמוד לעזור ולהיעזר.ואני רוצה להגיד לכל אחת מכן תודה.כל אחת מכן מביאה את היופי שלה ואת הצבעים המיוחדים רק לה,וביחד אנחנו מקבלות קשת.קשת של אור,שתוביל אותנו למקום הנכסף,הבריאות.
    אוהבת את כולכן ותודה על המילים החמות.קרן אור.
    אכתוב יותר מאוחר כי אני ממש קצרה בזמן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים(כמעט..)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים מקסימות!!

    בלונדי
    27/08/2007

    תודה קרן אור על המחמאות.
    אכן מקום חם שנעים להכנס אליו....

    שיהיה לך יום נפלא ומקסים.
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב.....

    בלונדי
    27/08/2007

    ראיתן כמה מוקדם קמתי היום?
    טוב אתן לא יכולות ממש לראות כי אלו לא השעות שאצלי באמת, אך באמת קמתי מוקדם, כי עשו רעש אצל השכנים. ואני הרי ישנה כמו מגדל פיקוח, מתעוררת לכל ציוץ...

    אז נראה לי שאלך היום לעשות טיול נחמד בחיק הטבע, אקח את הנגן ואצא לשדות...

    שיהיה לכולכן יום מדהים.
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וגם.......

    בלונדי
    27/08/2007

    שכחתי להגיד לכן, משפחה יקרה שלי, שאני בגמילה מהציפרלקס שליווה אותי שנים ארוכות ועזר לי לעבור את כל הקשיים.
    החלטתי על דעת עצמי להוריד בהדרגה את המינון ולנסות לחיות בלעדיו.
    כי כאמור, כיום, אני במקום טוב יותר. ושווה לנסות...
    אז אני סובלת מכאבי ראש קצת, בשל ההסתגלות, אבל לא נורא. הכל למטרה טובה.
    סתם, רק שתדענה מה אני עוברת.... (אגב, אך אחד לא יודע חוץ מבעלי כמובן, ומכן, בנות מקסימות שלי)

    אתן יודעות- חייבים פעם לארגן "פגישת מחזור" שלנו- חחחח, זה יכול להיות נחמד.... או מביך... לא יודעת.

    טוב מקסימות, אני שופעת בחדשות היום, ממש תחנת שידור פיראטית.. אז ייתכן שיהיו עוד "מבזקים" בהמשך היום..חחחח

    יאללה, מאחלת לכולן יום מחדש ופורה,
    בלונדי הבלונדינית, בלונד-לנד, אי שם....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירתי

    קרן אור
    27/08/2007

    איזה אומץ להפסיק את הציפרלקס,אבל מצד שני זה גם אומר לי שהיום את בטוחה במקום שלך,וחזקה מתמיד.רק בשביל שתדעי בדר"כ יש 48 שעות שבהם לא כ"כ מרגישים טוב,אבל הסיכון לתלות נמוך עד בינוני עם הציפרלקס.אז אני מאחלת לך בהצלחה,ותמשיכי לשדר,אני אישית נהנית מזה..נשתמע יותא מאוחר,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מקסימולה!

    בלונדי
    27/08/2007

    כן זה בהחלט אומץ, ועד היום לא העזתי לעשות זאת.
    כנראה שזה אומר משהו... את יודעת!

    לגבי הגמילה, באשפוז עשו לי גמילה לזמן מה כדי להרגיל אותי לכדור אחר ואז החזירו אותי עם ציפרלקס משולב. ולכן אני יודעת מה זה תופעות גמילה... ולמעשה מתמודדת עם זה עדיין די טוב. כי עוד לא הפסקתי לגמרי. אני כרגע על 10 מ"ג ליום, ומחר מפסיקה לחלוטין. ואז יבואו ימים קשים בוודאי...

    טוב יקירה, אמשיך את שידוריי מאוחר יותר..

    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום