מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בוקר טוב דניאל,קרן אור14/07/2009
אחרי שאסיים לכתוב לך אפנה במייל למנהלי האתר ואבקש מהם לבדוק מה קורה עם שליחת ההודעות...
צר לי שלא הצלחת כ"כ לכתוב לנו,אבל אני כאן ומחכה לשמוע ממך יותר.
ברור לי שהפנייה לטיפול מפחידה אותך,כי היא חושפת את מערכות ההגנה שלך ומאיימת לשבור אותם..אבל יקרה,לפעמים צריך להרוס משהו ואז הבנייה המחודשת היא הרבה יותר טובה.וכמו כל דבר זה תהליך,לפעמים נראה שזה בלתי אפשרי,בלתי נסבל,מעייף,וחסר טעם.אבל נראה לי שהשעבוד להפרעת האכילה שלנו הוא גרוע יותר.הוא גזר דין של מאסר עולם.ואם לא תעשי זאת עכשיו,יהיה קשה יותר לעשות זאת בהמשך.אל תבזבזי שנים יקרות בהרס ושנאה עצמית.תאמיני לי,את כל הילדות שלי והבגרות העברתי חולה.דחיתי את הטיפול בעצמי כי העדפתי להאמין שאני "לא ממש חולה"(בולשיט,אין דבר כזה חולה מספיק...) שאני לא ראויה,שלאף אחד לא איכפת...נתתי לפחדים שלי להניע אותי וקראתי לזה שליטה..חופש...איזה פתאטית הייתי...
אני מאמינה גדולה בכוח הרצון.אין דבר כזה אי אפשר.אם את לא משיגה משהו,תבדקי את הסיבות האמיתיות ואז תגלי שאת לא רוצה בו מספיק.יחד עם זאת,ברור לי שאחרי כמה שנים ללא עזרה וליווי של איש מקצוע,שיראה נכוחה את המציאות שאנו כבר לא מצליחות ממקום מושבנו לראות,זה כמעט בלתי אפשרי.
אל תתני לפחד לשתק אותך.את יכולה לעשות זאת.את ראויה לכך.מגיע לך להיות חופשיה.
שלך,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן אור יקרה
שני14/07/2009"חופשיה"מגיע לי??מה שבטוח שזה החלום שלי..הנשמה שלי משועבדת..כמה חבל..אבל אין אני פשוט חייבת...אי אפשר להמשיך ככה..4 שנים זה די ויותר...שוב תודה על התמיכה את כל כך עוזרת לי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל יקירה,
קרן אור15/07/2009דווקא מתוך המקום הזה,של השעבוד,של התחושה שאי אפשר להמשיך יותר לחיות כך,למה את לא פונה לטיפול????????????????
נשמע(וסליחה אם אני ישירה מידי איתך ,אבל לא מאמינה בלהתיפייף היכן שלא צריך) שאת עוצרת את עצמך בתירוצים של "לא מצאתי עדיין את המקום המתאים".וע"כ יש לי לומר לך -אין מקום מתאים אחד.אם לא תרצי להביא את עצמך לכדי טיפול,את תמצאי את עצמך מבזבזת עוד ארבע שנים בחיפוש אחר הטיפול "המתאים".
כשאת נכנסת למים הקרים הדרך הכי טובה היא לצלול.לא להרטיב כל פעם אצבע או רגל ולומר "זה קר".עד שלא תיכנסי למסגרת טיפולית אמיתית לא תביני עד כמה היא נכונה עבורך,עד כמה את צריכה אותה.
הכאב והקושי נשמעים בכל משפטייך,אני שומעת אותם,האם גם את מקשיבה לעצמך???
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל יקרה
שירן15/07/2009אני חושבת בדיוק כמו קרן אור.
היא ממש צודקת, את חייבת לנסות טיפול אחרת את תישארי במצב הזה עוד המון המון זמן..
כמו שכבר אמרתי לך מקודם- הטיפול שתלכי אליו לא יחמיר את מצבך..אם כבר רק ישפר..
במצב הנוכחי שאת נמצאת בו כרגע את שוקעת שוקעת ועוד שוקעת..את לא רואה את זה??
פרטי יעלה לך יקר מדי.. יש דרך קופ"ח שזה במחיר מוזל ובהנחה עד כמה שידוע לי ויש גם טיפול בהפרעות אכילה במרכזים לבריאות הנפש שם זה ניתן בחינם.
פעם אחת הדיאטנית שלי אמרה לי שהרבה מהצלחת הטיפול שלי היא בזכותי.. משום שאני מביאה איתי כל הזמן את הרצון להחלים ולהשתנות ולכן גם הטיפול עצמו מניב תוצאות יפות.
מה שאני מנסה להגיד לך זה שאת צריכה לבוא לכל טיפול שתלכי אליו עם אותו רצון להחלים אחרת בוודאות שום טיפול לא יהיה מספיק יעיל עבורך.
מקווה שעזרתי,
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

