בוקר טוב דניאל,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב דניאל,
    קרן אור
    14/07/2009

    אחרי שאסיים לכתוב לך אפנה במייל למנהלי האתר ואבקש מהם לבדוק מה קורה עם שליחת ההודעות...
    צר לי שלא הצלחת כ"כ לכתוב לנו,אבל אני כאן ומחכה לשמוע ממך יותר.
    ברור לי שהפנייה לטיפול מפחידה אותך,כי היא חושפת את מערכות ההגנה שלך ומאיימת לשבור אותם..אבל יקרה,לפעמים צריך להרוס משהו ואז הבנייה המחודשת היא הרבה יותר טובה.וכמו כל דבר זה תהליך,לפעמים נראה שזה בלתי אפשרי,בלתי נסבל,מעייף,וחסר טעם.אבל נראה לי שהשעבוד להפרעת האכילה שלנו הוא גרוע יותר.הוא גזר דין של מאסר עולם.ואם לא תעשי זאת עכשיו,יהיה קשה יותר לעשות זאת בהמשך.אל תבזבזי שנים יקרות בהרס ושנאה עצמית.תאמיני לי,את כל הילדות שלי והבגרות העברתי חולה.דחיתי את הטיפול בעצמי כי העדפתי להאמין שאני "לא ממש חולה"(בולשיט,אין דבר כזה חולה מספיק...) שאני לא ראויה,שלאף אחד לא איכפת...נתתי לפחדים שלי להניע אותי וקראתי לזה שליטה..חופש...איזה פתאטית הייתי...
    אני מאמינה גדולה בכוח הרצון.אין דבר כזה אי אפשר.אם את לא משיגה משהו,תבדקי את הסיבות האמיתיות ואז תגלי שאת לא רוצה בו מספיק.יחד עם זאת,ברור לי שאחרי כמה שנים ללא עזרה וליווי של איש מקצוע,שיראה נכוחה את המציאות שאנו כבר לא מצליחות ממקום מושבנו לראות,זה כמעט בלתי אפשרי.
    אל תתני לפחד לשתק אותך.את יכולה לעשות זאת.את ראויה לכך.מגיע לך להיות חופשיה.
    שלך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב דניאל,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה

    שני
    14/07/2009

    "חופשיה"מגיע לי??מה שבטוח שזה החלום שלי..הנשמה שלי משועבדת..כמה חבל..אבל אין אני פשוט חייבת...אי אפשר להמשיך ככה..4 שנים זה די ויותר...שוב תודה על התמיכה את כל כך עוזרת לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל יקירה,

    קרן אור
    15/07/2009

    דווקא מתוך המקום הזה,של השעבוד,של התחושה שאי אפשר להמשיך יותר לחיות כך,למה את לא פונה לטיפול????????????????
    נשמע(וסליחה אם אני ישירה מידי איתך ,אבל לא מאמינה בלהתיפייף היכן שלא צריך) שאת עוצרת את עצמך בתירוצים של "לא מצאתי עדיין את המקום המתאים".וע"כ יש לי לומר לך -אין מקום מתאים אחד.אם לא תרצי להביא את עצמך לכדי טיפול,את תמצאי את עצמך מבזבזת עוד ארבע שנים בחיפוש אחר הטיפול "המתאים".
    כשאת נכנסת למים הקרים הדרך הכי טובה היא לצלול.לא להרטיב כל פעם אצבע או רגל ולומר "זה קר".עד שלא תיכנסי למסגרת טיפולית אמיתית לא תביני עד כמה היא נכונה עבורך,עד כמה את צריכה אותה.
    הכאב והקושי נשמעים בכל משפטייך,אני שומעת אותם,האם גם את מקשיבה לעצמך???

    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל יקרה

    שירן
    15/07/2009

    אני חושבת בדיוק כמו קרן אור.
    היא ממש צודקת, את חייבת לנסות טיפול אחרת את תישארי במצב הזה עוד המון המון זמן..
    כמו שכבר אמרתי לך מקודם- הטיפול שתלכי אליו לא יחמיר את מצבך..אם כבר רק ישפר..
    במצב הנוכחי שאת נמצאת בו כרגע את שוקעת שוקעת ועוד שוקעת..את לא רואה את זה??

    פרטי יעלה לך יקר מדי.. יש דרך קופ"ח שזה במחיר מוזל ובהנחה עד כמה שידוע לי ויש גם טיפול בהפרעות אכילה במרכזים לבריאות הנפש שם זה ניתן בחינם.

    פעם אחת הדיאטנית שלי אמרה לי שהרבה מהצלחת הטיפול שלי היא בזכותי.. משום שאני מביאה איתי כל הזמן את הרצון להחלים ולהשתנות ולכן גם הטיפול עצמו מניב תוצאות יפות.
    מה שאני מנסה להגיד לך זה שאת צריכה לבוא לכל טיפול שתלכי אליו עם אותו רצון להחלים אחרת בוודאות שום טיפול לא יהיה מספיק יעיל עבורך.

    מקווה שעזרתי,
    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום