הודעה קצרה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הודעה קצרה...
    שלי
    27/08/2007

    כי אני חלשה ומטושטשת... לא יורד החום אך מקווה שמחר בבוקר המצב יהיה הרבה יותר טוב.
    אז בנתיים רציתי לומר שאני כאן, קוראת ומתרגשת מכל ההודעות היפות ומסכימה עם כל מה שנאמר כאן לאחרונה - זהו ממש בית, בית להחלמה ולשיפור עצמי, עם כמות אין סופית של תמיכה, הבנה ואהבה.
    קרן אור יקרה - וודאי שנמחק לי בטעות... התכוונתי ל"הצלחתי", כלומר, חוסר תשומת לב ולחיצה על כפתור שגוי. מקווה שעובר עלייך יום נעים וקל יחסית, אני יודעת שחם נורא היום אך אני קופאת כאן מקור בבית...
    בלונדי מתוקה - כל הכבוד! איזה אומץ! מקווה שתופעות הלוואי של "הגמילה" יעברו בקלות רבה. אני יודעת שאת מאד עירנית וקשובה לעצמך ובטוחה שהתהליך יעבור היטב. אם החלטת להפסיק להשתמש בתרופה, את וודאי יודעת שאת מסוגלת. סתם שאלה - האם עדכנת את המטפלת בהחלטה? לא שאת צריכה את אישורה, אני בטוחה שלא, סתם תהייה...
    כרונית אהובה - אכתוב לך כשארגיש טוב יותר, אך אני מאחלת לך ששמחת חיים תפציע בעולמך במהרה.
    תגידו, איפה רורי? לא שמענו ממנה זמן רב.
    ערב נעים לכולן, חוזרת למיטה שמריחה כבר ממחלה (איזה גועל, אה?),
    ותודה על איחולי ההחלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הודעה קצרה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי שלינקה....

    בלונדי
    27/08/2007

    אני מצטערת לשמוע שאת טרם מרגישה טוב...
    אני מקווה שאחרי הלילה הזה, כבר תחושי הקלה.

    תודה על ה"כל הכבוד" בשבילי. ות'אמת...שלא סיפרתי למטפלת שלי. רק עכשיו כשאת מזכירה לי אני חושבת על כך. ובכלל כתבתי לה ברכת שנה טובה ומכתב ולא ציינתי זאת. משום מה לא חשבתי על זה בכלל. אבל אולי באמת אכתוב לה לפני שאשלח את המכתב. היא מאוד תשמח לשמוע!!
    תודה.

    תתחזקי ותרגישי טוב.
    אוהבת
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי מתוקה

    שלי
    27/08/2007

    פשוט נשמע מהודעותייך שאת מאד מעריכה את אותה מטפלת ומרגישה שהיא סייעה לשינוי בחייך. מניסיון הטיפול שלי שמתי לב שאני שבה למטפלת, או מתקשרת לעדכן כשקשה, כשרע, כשיש התלבטויות שונות. אך "שוכחת" לשתף בדברים החיוביים. ונראה לי שכל מטפל, כמו כל אדם, זקוק לפידבקים החיוביים האלו ובעיקר שמח לשמוע שמשהו שיקר לו מצליח בדרכו...
    לילה טוב מתוקה, נדבר מחר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי

    קרן אור
    27/08/2007

    מה שלומך??.אני מקווה שיותר טוב...
    אני בעד לעדכן את המטפלת.שלי ליוותה אותי בחתונה ובאה לבקרי בביתי לאחר שילדתי את בני.האמת היא שאני חושבת עליה המון ומידי כמה זמן כותבת לה מכתב ומעדכנת אותה מה שלומי.באמת הבאת לי חשק ללכת להכין ברכת ראש השנה.
    נשתמע יותר מאוחר,לא יודעת מה עובר עליי,אבל בתקופה האחרונה יש לי צרבות איומות(נראה לי שהאנטיביוטיקה שיבשה לי משהו...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקוש!!!

    בלונדי
    27/08/2007

    יקירה... המטפלת הזו הצילה את חיי. והיא יודעת את זה ואני תמיד דואגת להגיד מתי שאני רק יכולה.
    אני שולחת לה מחו"ל מכתבים, מתקשרת אליה. ושלחתי לה גם מתנה יפה!! כי אני באמת אוהבת אותה מכל הלב. היא אחד האנשים המדהימים שהכרתי בחיי.
    לא יודעת למה לא חשבתי עליה כאשר החלטתי להפסיק את הציפרלקס... כנראה זה נראה לי כ"כ טבעי ונכון עכשיו שלא חשבתי על כלום...חחח
    אבל אני בהחלט הולכת לספר לה על כך, בתוספת כל הדברים שכבר סיפרתי לה...

    יאללה תרגישי טוב כבר ותשני המון!!!
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה, תהיי בריאה!!!

    אני
    28/08/2007


    אוי יקירה, איך את מרגישה עכשיו?? אני מניחה שכשתקראי שורות אלה השמש כבר תזרח עלינו ממרום... אז איך עבר עלייך הלילה?? מכל מקום, אני מקווה שישנת טוב בלילה מבלי להתעורר מחום, מצמרמורות, מבחילות ושאר תחושות חולניות באשר הן. מה שכן, שלי - תנוחי הרבה, תשתי הרבה נוזלים ותאכלי דברים מזינים. ההתכתבות תחכה.

    שתהיה לך החלמה מהירה-מהירה!

    שלך,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום