מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דניאלושנטע15/07/2009
הי מאמי. מה איתך?
כייף לשמוע ממך. אני גאה בך מאד שאת רוצה מנסה ומשתדלת, כל הכבוד. איך הולך לך עם האוכל???? אוכלת??? בתל-השומר אין רק אשפוז מה פתאום, יש מפגשים ויש גם מרפאה וגם מחלקה סגורה ששם זה האישפוז...מבינה מתוקה? תלהשומר זה גם לא קרוב אלי....
אני לא יודעת איפה זה אזור השרון אני גרה במבשרת.
מתוקה שלי, את חייבת להשתקם בצורה הטובה ביותר. כי מגיע לך את זה!!!
את יכולה בעוד מקומות לקבל טיפולים אני לא כ"כ מבינה בזה כי הורי הם אלו שלקחו אותי. אני היתי בטיפול בהדסה ען כרם והיה לי שם מטפלת ממש ממש ממש ממש טובה ורק חבל שהיא כבר לא נמצאת:-(
מתוקה שלי. אני לא היתי בימים האחרונים הרבה כי יש לי דלקת גרון חזקה אז אני כל היום שוכבת וצופה בטלוויזיה כי אין לי כוח לזוז אבל עכשיו מרגישה יותר טוב.
אוהבת אותכן
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטע אהובה..
שני15/07/2009מתוקה שלי תודה על העידוד והתמיכה!!תודה צודה!!לגבי שאלתך איך עם האוכל..אממ..קצת קשה לענות...אלו ימים שאו אני ב"משטר דיאטה"או לא מפסיקה לבלוס..:(..חבל לי כבר ככה על עצמי..אני רוצה לאכול נורמלי ולהרגיש נורמלי..ושתדעי לך שאני בכלל לא מפחדת מאוכל..באמת שלא..רק עדיין מפחדת מההתנהגות שלי עם האוכל והמחשבות שלי כשאני אוכלת יותר או פחות..אני חייבת טיפול ולא אוכל לברוח מיזה..אני ממש בהתלבטות קשה..ופחד קטנטן..ואת יקרה איאך את??איך הולך עם ההתמודדות שלך עם האכול עצמך או בכלל??מצפה לשמוע - אוהבת ומעריכה! שלך דניאלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאל,עוד משהו..
קרן אור15/07/2009אם דרכך עד כה הוכחה כשגויה(וראייה לכך היא המעבר בין ימי צום לבין בולמוסים..זאת לא דיאטה כי דיאטה הינה אורך חיים בריא),לא הגיע הזמן להבין שאולי הכיוון הוא לא נכון???אולי הגיעה העת לשנות מדיניות אם היא הוכחה עד כה כלא יעילה??
כולנו לא מפחדות מאוכל...הפחד האמיתי הוא מעצמנו.הדמות במראה שאנו רואות אלו כל הרגשות שאנו נמנעות מהם,הם הדמות הגדולה שאנו רואות במראה,וכל עוד שלא יטופלו ימשיכו לרדוף אותנו...
טיפול! טיפול! טיפול!
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדניאלוש מתוקה
נטע15/07/2009מה שלומך יקרה?אני מאד מבינה אותך חמודה שלי ואני בטוחה שנמאס לך לשמוע על טיפול וטיפול וטיפול ...אבל אנחנו אוהבות אותך וזה לטובתך. אף אחד לא רוצה להזיק לך חוץ מהא'...האם את מוכרת לביטוח לאומי? אם כן, אז תפני לעו"ס שם ואולי היא תוכל לעזור לך. או אם יש סניף של משרד העבודה בשכונה שלך תפני לשם ותבקשי עזרה .אלו רק רעיונות ואופציות אחרונות. קודם כל תלכי לרופא משפחה או ילדים שלך ותגידי לו שאת מחפשת מרפאה להפרעות אכילה הוא בטוח יעזור לך או גם תפתחי ספר טלפונים או תחפשי באינטרנט מרכז לטיפול בהפרעות אכילה ותתקששרי ותראי מי הכי קרוב אלייך ותתחלי. אני מבטיחה לך שזה רק יעזור לך!!! אל תפחדי המטפלת לא תבלע אותך
מאד חשוב הכימיה עם המטפלת ואם את רואה שממש ממש ממש ממש ממש קשה לך להתרגל ליה וכו אז את יכולה לעבור למישהו אחר לא עושים לך "השבעה" ואת לא נשבעת כלום זה רק לקדם אותך ולעזור לך!!!מבינה מאמי?האם לדוגמא אכלת היום? אני מפחדת שתפני לטיפול מתוך מצב כפייתי. לא מומלץ לך , חבל עלייך תצילי את עצמך קודם שלא תגיעי למצב אנוש.את יודעת כשהמצב מתדרדר והוא כל -כך כל-כך קשה אז כבר הצוות כבר לא רוצים לקבל.(כנראה הם לא נותנים סיכוי) צריך הרבה מוטיבציה והתמדה ועיקביות בטיפול אחרת לא שווה כלום. אנחנו פה בשבילך ואל תפחדי מטיפול מחזיקים לך אצבעות ושומרים עלייך. עדכני מתוקה.
אוהבת נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

