נטע יקירה,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטע יקירה,
    קרן אור
    15/07/2009

    הבנתי שעכשיו מסתובבים וירוסים של שילשולים והקאות או אנגינה..
    גם אני חטפתי השבוע את דלקת הגרון.איך את מרגישה,האם יש הטבה בכאב הגרון??והאם את מטופלת אנטיביוטית??

    שולחת לך איחולי החלמה והתאוששות מהירים,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטע יקירה,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור שלי!

    נטע
    15/07/2009

    מה שלומך???יקרה.אויש אני מצטרת לשמטע שגם את סובלת מהגרון:-(
    כייף לשמוע ממך.מה שלומך באמת באמת אני דואגת. לא שמעתי על וירוס שמסתובב. מה זה אנגינה?אני מבלה במיטה. כל בוקר כשאני מתעוררת אני מגלה אורח בבית.לפני שהורי יוצאים לעבודה הם קוראים קוראים לסבתא או לדוד או לאחי שיעשו לי "ביביסיטר".. הם מפחדים להשאיר אותי לבד בבית כשלא מרגישה טוב. אני שובכת במיטה חצי מהיום כי עדיין הגרון. כואב וקשה לבלוע .התחילו עם אנטיביוטיקה מוקסיפן בגלל שלא עזר אז קיבלתי אוגמנטין ומזל החום ירד ומקווה שהמצב ישתפר מהר . יום שני הרופא אמר שהגוף עמיד כ"כ טוב לתרופות ולאנטיביוטיקות ומערכת החיסון כל כך חשלה ואם לא יעבור אצטרך לקבל את האנטיביוטיקה דרך הוריד תוך כדי אשפוז של 5 ימים לפחות באף אוזן גרון אני כל כך מוותרת על זה .בינתיים נאבקת ומקפידה מאד על אנטיביוטיקה אחרי אוכל ובזמן.ומה חדש אצלך יקרה? יש לך אנטיביוטיקה?
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטוש!

    קרן אור
    17/07/2009

    אני בסדר,תודה.מזלי שהתחלתי עם האנטיביוטיקה בזמן,ולכן אני מתאוששת מזה יחסית מהר.
    (ואגב,אנגינה היא כינוי לדלקת שקדים מוגלתית).
    אני מקווה שגם את מתאוששת,ושלא תצטרכי להגיע חלילה לאשפוז בבי"ח.זה מראה לך רק כמה הגוף שלך חלש,וכמה חשוב לחזק ולהזין אותו בייחוד כעת,ובכלל.
    אני יכולה להבין את ההורים שלך.הם דואגים לך ובצדק.ראי כמה כולם אוהבים אותך,אני מקווה שהידיעה הזאת מחלחלת לתוכך ועוזרת לך להתמודד בימים פחות פשוטים..

    בכל אופן איחולי בריאות,
    סופשבוע בריא ונעים,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום