מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום בנות!!בלונדי27/08/2007
שלי- חולה.
קרן אור- בוודאי עסוקה ועייפה מטרדות היום.
כרונית- לא יכולה להגיח לפני חצות, חחח..
רורי- מי יודע? מקווה שהכל בסדר..
טליוש- בוודאי לומדת...
בקיצור- אני פה לבד...
היום התעורר בי חשק לדגים חריפים של אבא שלי. ולכן, מחר אסע בבודר לרכוש את כל המצרכים, ולרקוח פה סיר של דגים חריפים, אח....יאמי!!
וכעת, לאחר תכנון הדגים, אני ניגשת להכין עוד ברכות שנה טובה כדי שמחר אוכל כבר לשלוח זאת לארץ.
אז אחזור בהמשך, ונראה מי תהיה פה...
להת'
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי בלונדי
קרן אור27/08/2007אז אני כאן כותבת במקביל אלייך..
אני אישית לא אוהבת דגים,אבל בצורת חריימה חריף זה הסוג היחיד שאני באמת אוהבת,וכמה שיותר חריף! ואיך את תמיד עם התאורים שלך,עושה לי חשק לכול דבר שאת אומרת..מפחיד!יו אני בטח אחלום על דגים חריפים של אמא שלי...
טוב יקירה אם לא אשמע ממך בדקות הקרובות אנטוש למיטה.מחר יש לי יום ארוך,שמתחיל בעבודה,נמשך בפיזיותרפיה וממשיך באסיפת הורים (ראשונה השבוע יום חמישי יש את השניה),איך תמיד יש לי מה לעשות שזה מדהים.
לילה טוב יקירה
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב לבלונדי מארץ הבלונדים!
אני28/08/2007
מה שלומך? רציתי להגיד לך המון תודה על תגובתך מליל האתמול. אז תודה רבה לך! ואני אכן פה, רוצה רק לעזור, ומתפללת להצליח להזיז משהו ורק לחיוב. עשה לי טוב לקרוא את תגובותייך, ואני מקווה שאת חשה כעת בטוב ונהנית מדמיונות נעימים שיתורגמו לחריימה ממשי מחר, לפחות על פי התכנון...
(אגב, אני לא אשכנזיה, ובכל זאת אני לא אוהבת חריף. אני ממש לא אוהבת חריף. מלוח, לעומת זאת, יתקבל תמיד בברכה!).
ואת צודקת בהחלט! הפורום הזה הוא באמת בית חמים ומזמין, חובק כל ותומך ללא תנאי. אני אוהבת את ה"אישיות" שלו, את קווי היסוד שלו, את מה שנוצר ממנו, את מה שהוא. כן, בהחלט, אני חושבת שהצלחנו, כולנו יחדיו, ליצור לנו את הפינה החמה והיפה שלנו, ועל כך שאפו אחד גדול לנו, לכולנו, ובייחוד לקרן אור שיזמה, שביצעה וש"הרימה" את הפרויקט.
:-)
בלונדי מקסימה - באמת עברת טראומות קשות, והן חלק מעברך שתמיד יהיה שם כדי להזכיר לך. אני מקווה שהתמיכה הפסיכולוגית שקיבלת הועילה לך בלהתגבר על הדברים הקשים הללו, ושהיא הקנתה לך כלים יעילים להתמודדות. המילים הן יפות ו"נקיות" על הכתב, אולם ההתמודדות האמיתית עם הרגשות הקשים לפעמים נראית קשה מנשוא.
באשר להפסקת הכדורים שבתכנון - אני רוצה לחזק אותך בהחלטה הזו. צריך בשלות וגם אומץ לצעד כזה. ובכל זאת - האם לא כדאי יותר שזה ייעשה בליווי או בפיקוח של איש מקצוע? מה דעתך?
באשר לכרטיסי הברכה האמיתיים, "כמו פעם" - אחחח... את מזכירה לי זכרונות נעימים מעברי הרחוק (כן, יש גם כמה כאלה...כלומר - נעימים...)...איך הייתי יושבת וכותבת ברכות מקוריות יותר או פחות על כרטיסי "שנה טובה" נוצצים ושולחת לכל העולם ואשתו... אחחח, היו זמנים...
יקירה ואהובה, שיהיה לך לילה טוב ורק טוב!
שלך,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב כרונית!!
בלונדי28/08/2007שלום יקירה.
אצלי עדיין לילה...
חזרתי כרגע מחברה.. דיברנו כל הלילה...
תודה על המחמאות שלך.
אני לא ממעיטה בערך המעשים, ויודעת שההתמודדות האמיתית היא בחיים עצמם ולא רק על הנייר. זה ברור לי לגמרי.
לגבי הפסקת הכימיקלים- לא נראה לי כרגע שאני צריכה לערב איש מקצוע. בשלב זה של חיי אני רואה לנכון להפסיק אותם וכך אני פועלת. במידה וארגיש נסיגה, תמיד אוכל לחזור אל הכימיקלים. הם הרי תמיד יהיו שם בשבילי. אז זו הפעם הראשונה שאני מעיזה להעיז... ונראה מה יהיה!! אני לא אזלזל בשום מצב רפואי שיסכן אותי או יאיים להחזיר אותי אל התהומות האפלים, ולכן אם אחוש שאני נסוגה לאחור, אחזור ואטול מה שאצטרך.
כן ברכות שנה טובה הן דבר נפלא. אני מאוד אוהבת את זה.
את לא אוהבת חריף?? טוב נו מילא. אבל לא מתוק גם??? רק מלוח???
כבר לפנות בוקר... ואני עייפה מרוב פטפוטים עם החברה...
אני הולכת לישון לי לבדי במיטה (בעלי עובד) בכייף ובנעימים.
לילה טוב לך כרונית מקסימה. ותמשיכי לכתוב דברים יפים!!!!!
אוהבת
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

