בנות מדהימות שלי..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בנות מדהימות שלי..
    שני
    16/07/2009

    החלטתי להילחם בעצמי!אחרי שקרה לי ארוע לא נעים שהוביל אותי לבית החולים שכשאני כמעט ואינני מסוגלת לעמוד מרוב כאבים=\..אני בסדר כעת..היום אני יכולה לומר שאחרי 4 שנים אכלתי נורמלי?ואני משתדלת לא להרגיש אשם..אם כי מוזר אני מרגישה ללא ספק..החלטתי לקחת את עצמי בידיים..לנסות להיתנתק מהעולם האפל הזה..ולחזור לעצמי..אני מתרגשת ומפחדת כאחד..אבל זהו..הגיע הזמן.קרן אור מדהימה שיהיו לך רק ימים של בריאות ואושר!את ראויה לטוב ללא ספק!שירן מדהימה..אשרך על ההצלחה שאכן זוהי הצלחה אדירה ללא ספר למרות שקשה לך עדיין לראות או להבין את זה..נטע לוחמדת קטנה ומדהימה שלי..את פשוט לוחמת!כל הכבוד לך על הכל!
    אוהבת אתכן כל כך ותודה על הכול..החזיקו לי אצבעות..אוהבת המון - דניאל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בנות מדהימות שלי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל אהובתי!

    נטע
    17/07/2009

    הי דניאלי,
    אני כ"כ מצטערת לשמוע מה שעבר עלייך....
    כל כך קוייתי שלא תגיעי למצב הזה,הלא נעים הזה:-(. איך את מרגישה כרגע יקרה? מה כואב לך?את עכשיו בבית כבר? עכשיו את מרגישה שאת שלמה ללכת לקראת טיפול? בבית חולים הביאו לך טיפול נפשי חוץ מטיפול רפואי? את יודעת שיש מקומות בתי חולים שאין מחלקה סגורה ואז שמים מאבטח צמוד וזה מזה קשה, מקווה שלא היה לך את הטראומה הזאת. חשבתי עלייך המון איך את יכולה לא לפחד מטיפול, הרי זה יכול כל-כך לעזור לך. אולי יש מצב שתפגשי עם מטפל או מטפלת בבית שלך במקום בקליניקה ואו אפילו ידידה שלי שהכרתי מהאשפוז, נוהגת לההפגש עם המטפל בקניון או איזה פארק. את חושבת שזה יגרום לך פחות לפחד עם תצאו לאיזה קניון???
    אני היום היתי בבדיקה של א.א.ג לבדוק שהדלקת משתפרת...ואכן, היא משתפרת. קיבלתי מכתב למיון למקרה שיהיה לי חום ומקווה מאד שלא יהיה שום חום. ככיף לשמוע ממך ומכה לשמוע שאת מרגישה טוב שהכל בסדר ושאת מסתדרת בטיפול.
    האם יש לך אח או אחות שהם גדולים ממך? אולי תבקשי עזרה מהם.
    אוהבת אותך מחזיקה לך אצבעות ומחכה לשמוע ממך יקרה!
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דניאל יקירה,

    קרן אור
    17/07/2009

    צר לי לשמוע על חוויה לא נעימה שעברת(רוצה לספר יותר??) ,אבל אולי זה מה שהיית צריכה לעבור כדי להגיע להבנה שאת חייבת טיפול,עכשיו יותר מאי פעם.(ראי כמה זה היה חיובי והאיץ את השינוי אצל נטע).אני שמחה שאת מגייסת את הכוחות כדי להחלים,אבל חשוב גם לאפשר לעצמך להעזר באחרים,כדי שברגעים הקשים בתהליך הזה יסייעו בידייך לא לוותר ולהמשיך להילחם.זה חשוב גם שאת מנסה לאכול מעט יותר.יחד עם זה,את צריכה להכנס למסגרת טיפולית,שתאפשר את האכילה.

    איתך תמיד,
    מחזיקה לך אצבעות,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום