היי לכולן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי לכולן
    כליל השלמות
    16/07/2009

    ראשית עליי לומר שכבר מספר שבועות קוראת אתכן ואתן מקסימות כ"כ
    אומנם עצוב וכואב לקרוא את סבלכן הרב אך מחמם את הלב לקרוא ולראות את התמיכה, החום והאהבה המצויים בפורום זה.

    אני כליל בת 29 חולת אנורקסיה כ - 15 אך מעולם לא הייתי בטיפול.
    בחיי קיימת רק *כליל ואנורקסיה* ומלבדה אין לי כלום.
    לא משפחה חמה, לא חברות/חברים, לא עבודה, לא לימודים.

    אבדתי כ"כ הרבה בעקבות המחלה ועכשיו אומרת די.
    אני רוצה חיים.

    אז יוצאת למסע, יודעת שהתקל בבורות בדרך ומקווה ללמוד לדלג עליהם בתבונה.

    רופאת המשפחה המליצה לי על מקום טיפולי שנקרא 'מרפאת הנוטרים' ברעננה.
    משהי מכירה? יכולה להמליץ? לספר? וכו'

    סופ"ש מקסים ובריא לכולנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי לכולן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כליל יקרה

    נטע
    17/07/2009

    הי כליל, ברוכה הבאה. נשמע שעברת הרבה על בשרך ואת מלומדת מהאנוריקסיה...ואני גאה בך שאת כרגע הגעת למצב בו את מאמינה בטיפול, כל הכבוד!!!
    אני לא מכירהאת רעננה, סורי:-(
    אבל אני אשמח אם תגלי לי איך אפשר לשרוד 15 שנה ללא טיפול???
    העולם לא חרב? איך הוא מתנהל ומתקיים? אני מנסה לראות את עצמי בעוד כ15 שנה ללא טיפול אני חושבת שלא היה יוצא ממני כלום מלבד שלד ועצמות.... אז איך זה שאת שורדת ככה 15 שנה ללא טיפול?
    אשמח לשמוע ממך
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום כליל,

    קרן אור
    17/07/2009

    ראשית אני רוצה לברך אותך על ההחלטה האמיצה שקיבלת.אכן 15 שנים חולות הן גיהנום נוראי,ואני שמחה שאת מבינה היום כמה הפסדת למחלה,ומתוך זה את מוצאת בתוכך את הרצון והנכונות לשנות,כי את עדיין צעירה וכל העתיד עוד לפנייך,ואפשר שתחיי אותו אחרת.
    לגביי מרפאת הנוטרים-לא טופלתי שם באופן אישי,אבל מכירה את הצוות הטיפולי(הדיאטנית שם היתה הדיאטנית שלי) ומכירה בנות שהיו שם בטיפול,והן בהחלט נעזרו בו.קיימים גם סיפורים אחרים,שברור לך שתלויים גם במשתנים אחרים.אז לטעמי זה לא ממש חשוב איך זה היה לאחרות,כי את אחרת והחוויה שלך יכולה להיות אחרת בהתאם למה שתבחרי להביא איתך.
    הדבר הכי חשוב הוא לפנות לטיפול.לא לבזבז זמן.למנף את הרצון שלך בשינוי,וללכת איתו קדימה.ברגע שהתחלת בדרך,לא לתת לשום דבר לייאש אותך,להבין שלא קיימת אפשרות להסתכל לאחור..להמשיך ולהמשיך ולגייס את כל מי שאת רק יכולה לעזור לך בכך.
    את ראויה לכך,וזה הזמן הכי נכון עבורך.אל תפספסי אותו.אל תוותרי על עצמך.

    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום