בוקר טוב בנותיי היקרות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב בנותיי היקרות!!
    בלונדי
    28/08/2007

    מה שלומכן ביום שלישי זה?
    אני סגרתי אמש את הפורום ופתחתי אותו שוב כעת...
    מה קורה? איפה כולן??

    טוב אני מתארת לעצמי -
    קרן אור- מוצפת בעבודה, אין לה זמן לנשום.
    שלינקה- חולה מסכנה..
    כרונית- לא מפציעה לפני חצות..
    וכל השאר- מי יודע?!

    אז הנה אני פה.
    הלכתי לישון אמש כמעט בחמש בבוקר כי הייתי אצל חברה כל הלילה.
    וכבר קמתי כי קבענו ללכת יחד לקניות בסופר.. נתתי לה כל מיני עצות לגבי מצרכים טובים, תבשילים, והיא רוצה את עזרתי בשידור חי בסופר. חחח, היא לא מבשלת כמעט כלום והמטבח שלה נראה כה ריק...
    אז אסעד לי את ארוחת הבוקר שלי ואצא לדרך...

    ולכן מקסימותיי- שיהיה יום נפלא!!!
    אוהבת
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב בנותיי היקרות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בלונדי יקרה!

    שלי
    28/08/2007

    כמה טוב לשמוע שאת נהנת לך עם חברה (חדשה?) עד השעות הקטנות. אין כמו שיחות נפש טובות, או סתם שיחות משעשעות עם חברה טובה כדי להעביר את הזמן בנעימים. בעקבות שיחתנו לפני זמן מה אודות חברות, נשים, אמון וכו', אני מתארת לעצמי שזוהי בחורה מיוחדת מאד.
    גם הבנתי שבעלך עובד קשה מאד, וחברה שכזו וודאי מפיגה קצת את הבדידות.
    איך את מרגישה היום עם צמצום התרופה? מקווה שהכל תקין.
    וחוץ מזה אני מקנאה! גם אני רוצה שתלכי איתי לסופר ותעזרי לי לשפר את כישורי במטבח! הצחקת אותי עם תיאור המטבח הריק שלה. האמת היא שהמקרר כאן בביתנו היה מחזה עצוב מאד עד לאחרונה (החבר עובד רוב הזמן ואני...) אך מאז שהחלטתי לקחת עצמי ביידים שנינו מקפידים לצייד את המקרר במזון בריא וטעים מסוגים שונים. גם לארון חזרו כמה דברים טעימים שבעבר התעקשתי לסלק כדי להיות "מוגנת" יותר מסיכונים, אך כרגע אני מרגישה שחייבת ללמוד לחיות גם עם שוקולד בארון, ועד כה זה הולך בכלל לא רע!
    אני מרגישה הרבה יותר טוב אחרי שנת לילה טובה. עדיין חלשה ונראת כמו סמרטוט רצפה עכור, אז נשארתי בבית ואני עובדת מעט, רק מה שממש דחוף.
    שפעת זה דבר דוחה לגמרי, כבר שכחתי לאיזו אומללות המחלה הזו מובילה אותי... ברגע שעולה לי החום מופיעות גם דמעות ואני הופכת לתינוקת בכיינית.
    אך אם השיפור בהרגשתי גם מצב הרוח משתפר, ונקווה שמחר אהיה כמו חדשה!
    יום נפלא מתוקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירותיי!!!

    קרן אור
    28/08/2007

    אף אחת לא מתכננת כאן כישור מטבח בלי לזמן גם אותי!
    דווקא המקרר שלי מפוצץ,הרגל מהבית שקשה לי להיגמל ממנו..אבל אני גם אוהבת ללכת לסופר ולבשל ולנסות דברים חדשים.אז שלי אל ת"תאיימי" בואי נצא לקניות...חחח..אל תילחצי,צחקתי..
    תנוחי לך יקירה ותתחזקי.
    ובלונדי תעשי חיים עם החברה,ומה עם הדגים??אני עוד מריחה אותם....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה וקרן אור היקרות!!!

    בלונדי
    28/08/2007

    שלינקה- אני שמחה לשמוע שאת מתאוששת לאט ונחה לך ומטופלת ע"י החבר ההסטרי (פולני?). כל הכבוד!!!

    קרן אור- משום מה פספתי את ההודעה שאמרת כי החברה שרצתה עזרה כנראה התחרטה. אני מצטרפת למה ששלי כתבה וכנראה היא באמת לא רוצה להחלים ולהתמודד.

    חזרתי מקניות עם אותה חברה, ואלינו הצטרפה עוד מישהי. גם מהחבר'ה פה. זה כבר היה יותר מדי בשבילי. הרגשתי כמו גננת בגן של תינוקות. חטפתי עצבים. הן כל כך ילדותיות ולא הבנתי מה אני עושה איתן.
    אז אני מנסה להשתחרר מהעצבים עכשיו. קשה לי. אבל אני מנסה להירגע. קשה לי לצאת מעצבים. זו הייתה בעיה שלי כל החיים.
    אבל שטויות. אני לא חייבת כלום לאף אחת וזהו.
    יותר לא אסע בחבורת ילדות ילדותיות ביותר!!!! את הלקח שלי אני למדתי.

    לגבי המטבח- אצלי יש המון תבלינים. וגם אצלי המקרר תמיד מפוצץ עד אפס מקום!!! הרגל מהבית, כמו אצל קרן אור. תמיד יש מצרכים ותמיד אפשר להכין ארוחות מתוקתקות תוך שעה!!

    לגבי הדגים- התוכנית נכשלה! בגלל שנסעתי עם שתי "ילדות קטנות", לא היה לי ראש להתחיל לבחור דגים ולנסוע למקום שיש בו כוסברה. וויתרתי על זה היום. אולי אכין מחר או מחרתיים אם לא ניסע לטייל...! לא באמת עניין אותן לקנות מצרכי מזון אלא רק לדבר על בגדי מעצבים, נעליים, איפור ותכשיטים. וזה ממש לא אני!!!! בטח שלא בסופר גדול כשבאנו למטרת קניית מזון. (הן קנו ארוחות מוכנות! איכס)
    דווקא רציתי דגים...
    לא נורא. זה לא הולך לשום מקום...

    בקיצור- אל תתייחסנה אלי- אני קצת עצבנית כרגע, מתעצבנת מהתנהגות מטומטמת ומזה שהייתי צריכה לסבול זאת.

    אז אתחיל לתכנן בישולים לארוחת הערב ואחזור אליכן מאוחר יותר.
    המשך יום נעים לכולכן.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי להגיד ש....

    בלונדי
    28/08/2007

    שלינקה, שאלת אותי לגבי תופעות הגמילה מהציפרלקס.
    אז אני בסדר, רק עם קצת כאבי ראש.
    אבל אני מתגברת. וזה בסדר.
    וגם ישנתי רק 4 שעות בלילה אז אני גם מאוד עייפה היום....

    והחברה הזו היא חדשה, הכרנו פה בחו"ל... היא בסדר. אבל כמו שאמרנו כבר מקודם- אני מעדיפה "אחד על אחד", כי אחרת זה נהיה גנון כמו שהיה לי כעת...

    יאללה מקסימות!!
    אני רעבה.. הולכת לצוד משהו אכיל!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוי, איזה חמודה את!

    שלי
    28/08/2007

    אני דווקא מאד מזדהה עם תחושת הגנון והאכזבה מהאירוע המתוכנן שהפך למשהו אחר... רק חבל לי שהתעצבנת כל כך.
    ובעיקר מאד לא אוהבת מקרים כאלו בהם קבעתי עם חברה אחת ופתאום הצטרף עוד מישהו, או מישהי, וכל הדינמיקה שביניתי עליה השתנתה כך פתאום. ואז אני מתעצבנת ממש כמוך, וכועסת, ואחר כך כועסת על עצמי על היותי כה לא גמישה ומסתגלת לשינויים.
    אבל ככה זה, כנראה שרובנו מתנהגים אחרת בכל מיני סיטואציות ובקרבת אנשים שונים. למשל, יש בנות מקסימות שליד בני הזוג שלהן הופכות למעצבנות ממש ושתמיד אעדיף לפגוש אותן לבד, ולא בגלל חוסר חיבה כלפי בן הזוג.
    שמחה לשמוע ש"הגמילה" מתקדמת היטב!
    בתאבון לך ולהתראות בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מקסימה!!

    בלונדי
    28/08/2007

    אני קוראת את דברייך וזה ממש כאילו אני כתבתי אותם, ולא את. כתבת בדיוק את מה שאני מרגישה.
    ואחרי העצבים הרגשתי דבילית כאילו למה בכלל התעצבנתי מהטמטום הזה? מה לי ולזה? חחח
    אבל נכון, כאשר מתכננים משהו וברגע האחרון הוא משתנה- ממש כמו שתיארת, זה מרתיח!!! ככה אני, מה לעשות?!

    אז הכנתי מיני תבשילים לארוחת הערב אך לא דגים.
    לא נורא. יש אוכל טוב גם היום.

    תמשיכי להתחזק ולהשלים שעות רביצה..

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום