מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרן אור מקסימה!שלי28/08/2007
התעדכנתי בהודעות מאתמול והבנתי שיום עמוס מאד לפנייך... מקוה שאת שורדת אותו היטב!
אני מרגישה הרבה יותר טוב, כמו שכתבתי לבלונדי, השפעת בדרכה החוצה ולקחתי עוד יום למנוחה כמעט מלאה.
כתבת שאת סובלת מצרבות לאחרונה - נראה לי די ברור שזו האנטיביוטיקה, היא הרי הורגת גם את החיידקים הטובים שבגופנו. כבר מזמן לא הזדקקתי לה, אך כל טיפול אנטיביוטי גורר אצלי תופעות לוואי מציקות מאד, מבלאגן בבטן ועד דלקות בנרתיק. כך שהתרגלתי לקנות אנטיביוטיקה יחד עם נרות פולידין ולהקדים תרופה למכה... מקווה שהצרבות יסתלקו במהרה, לפחות לפני החגים המתקרבים וארוחות החג הרבות...
לגבי הבחורה שבקשה את עזרתך והתחמקה - כולנו יודעות כמה קשה לבקש עזרה וכמה קשה לקבל אותה. ובאופן כללי, כמה קשה "לוותר" על המחלה ולבחור בהחלמה.
אם יש לך דרך ליצור עימה קשר, אני חושבת שכדאי שתנסי שוב להציע את עזרתך, תבהירי לה שאת ממתינה לצעד ממנה ושתמיד תהיי מוכנה להקשיב ולעזור. אולי תזכירי לה שגם את עברת תקופה ארוכה וקשה ואת יודעת מה היא עוברת. אך גם אם זה לא ילך, אל תרגישי אחריות או אשמה, את עושה כל מה שביכולתך, כמו בכל היבט כחייך.
את וודאי מכירה את המשפט: "כאשר התלמיד מוכן, המורה מופיע". בדרך כלל משתמשים בו בהקשר של התפתחות רוחנית, אך אני מאמינה שהוא מתאים גם במקרה של הפרעות אכילה. כאשר אנו מוכנים לשינוי ולצמיחה, אנו מסוגלים לקבל את עזרתו וחוכמתו של "המורה" - עם זה מטפל, או מישהי כמוך שהיתה שם, יצאה משם, ומוכנה להעניק מכוחה ומניסיונה לאחרים.
במקרה שלי לפחות, עד לאחרונה בחרתי לקבל מעט מאד מ"המורה", או "המורים" שהיו זמינים סביבי. עובדה שעכשיו אני כאן, אתכן, מבקשת עזרה ומקבלת תמיכה, ומוכנה לשוב לטיפול.
יום נפלא קרן אור יקרה, תשתדלי לשמור קצת כוחות לעצמך היום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שלי יקרה
קרן אור28/08/2007אני שמחה לקרוא שאת מרגישה יותר טוב,ולקחת עוד יום נוסף להתאוששות,כנראה שאני צריכה ללמוד ממך כמה דברים...
לגבי האנטיביוטיקה גם אני רגישה ומשלבת אותה עם כדורי פרוביוטיקה,שעושים קצת סדר בבלגן.
לגבי הבחורה-תודה על העצה.אתן לה עוד כמה ימים "להתבשל" ואתקשר אליה.אולי אפילו אציע לה להיכנס לבית שלנו...אם נוח לה יותר.
טוב אני הולכת לנשנש איזה משהו,לתפוס מקלחת קרה,ולהמשיך את היום..
אוהבת נשיקות קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת כמובן מוזמנת לחגיגת הקניות!
שלי28/08/2007אבל קשה לי להאמין שגם את זקוקה לשיעור במטבח, את וודאי ברמה הרבה יותר גבוהה ממני וצריכה "קורס למתקדמות".. אני מאלו שמסתובבות בסופר, מסתכלות בעניין על כל מיני תבלינים ורטבים ותוהות - "אבל מה עושים עם זה בכלל???". וכל פעם שאני נתקלת במתכון שיש בו מרכיב שאני לא מכירה, או שזמן ההכנה עולה על שעה, אני פשוט מוותרת...
ולגבי יום מנוחה נוסף - זו לא חוכמה לקחת עוד יום כשאין לך ילדים וכשאת לא צריכה לבקש מאף אחד יום מחלה או יום חופש... אז אל תרדי על עצמך! אני פשוט אשלם על היום הזה בעוד עבודה מהבית בסוף השבוע, אף אחד לא ידע...
וחוץ מזה יש לי בן זוג היסטרי שבודק כל שעה שאכן נשארתי בבית וצועק עלי לעזוב את המחשב. רק שלא ידבק גם הוא, כי אצלו ימי מחלה הם דבר מורכב הרבה יותר.
המשך יום נעים יקירה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

