הי בננות מתוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי בננות מתוקות
    נטע
    21/07/2009

    מה שלומכן? האם הכל בסדר?
    אתן כל כך שקטות לא שומעים אותכן. אני מקווה שאת בסדר... הלו דניאלוש. את בסדר???
    את בבית כבר?
    שירני לאן נעלמת? וקרן אור המדהימה איך את מתאוששת. הגרון עבר?
    אצלי עבר :-) אבל במקומו חטפתי כאבי בטן... אוף . אני לא מאמינה על עצמי. עד שמשהו חולף לו מישהו חדש מתנפל עלי:-(
    מאד מאוכזבת
    היום לא הצלחתי לעמוד בתפריט כמה שהתאמצתי השתדלתי אפילו דיברתי בטלפון עם המטפלת וביחד איתה ניסית אבל היה קשה... לצערי ממש כואב לי הבטן על כל דבר שמוכנס לפה. לכן רק אכלתי 2צלחות דגני בוקר ספוגים בחלב ושתיתי קפה- לשם שינוי ומעדנים ביו דנונה וכו....אני מאד מקווה מחר שארגיש יותר טוב ואוכל לאכול את התפריט האהוב של יום שלישי:-). אני כל כך רוצה להיות בריאה! כל כך רוצה להיות רגילה...
    לשמחתי העפתי את כל הבגדים שקטנים עלי. עכשיו יש לי שקט באיזהשהו מקום בלב...תודה על העצות, מתוקות.
    אוהבת אותכן ומחכה לשמוע ממכן שאתן בסדר
    אוהבת
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי בננות מתוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקרה

    שירן
    21/07/2009

    אני קוראת את הדברים שלך וממש מזדהה. את מזכירה לי את עצמי בתחילת תהליך ההחלמה. אני אומנם לא סבלתי מכאבי בטן חזקים אך אני זוכרת מקרים רבים בהם הרגשתי כאילו הבטן שלי עומדת "להתפוצץ" עד כדי כאב לפעמים.

    את יודעת מה לימדו אותי בטיפול? שאני צריכה להיות יותר סלחנית כלפי עצמי.
    שאני נמצאת כרגע בתהליך שיקום וזהו תהליך ארוך ואיטי שיהיו בו הרבה נפילות וטעויות שאעשה.. אך עם זאת יהיו גם הצלחות וגבורות על המחלה הזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שירן
    21/07/2009

    ואני מקווה שגם את תצליחי להפנים זאת עם הזמן.. לא לכעוס על עצמך אם לא הצלחת. זה טבעי לגמרי שתחושי עדיין את הפחד והאימה מהאוכל..זה לא יחלוף כ"כ מהר לצערנו. וגם אצלי זה לא חולף מהר אבל בסוף נגיע לזה.
    בצעדים קטנים אך בטוחים. טעויות ואכזבות זה חלק מהתהליך הזה, מבטיחה לך שגם יהיו רגעים שבהם תוכלי להיות גאה בעצמך ולראות איזו התקדמות עצומה עשית!

    עכשיו זה מספיק שאת אוכלת ומשתדלת להחזיר לגוף שלך את כל המאגרים שחסרים.
    ועל זה את צריכה לטפוח לעצמך על השכם! ולהיות גאה בעצמך שלמרות הכאבים את מנסה ולא מוותרת. תראי את זה ככה.

    מה גם שהצלחת להעיף את כל הבגדים של המחלה וזה הישג עצום! אני בטוחה שלא היה לך קל עם זה והנה- הצלחת!

    שולחת לך המון כוחות,
    שירן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירני,

    קרן אור
    23/07/2009

    כתבת דברים יפים וכ"כ נכונים.
    מחזקת את ידייך!

    אשמח לשמוע מה קורה איתך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטע יקירה,

    קרן אור
    23/07/2009

    אני מקווה שעכשיו את כבר מרגישה טוב יותר..
    הגיוני שתכאב לך הבטן,הרי נטלת אנטיביוטיקה,והיא מחלישה וגורמת לקשיי עיכול.אבל אני מניחה שכבר סיימת איתה היום ושלאט לאט תחזרי לתפריט הרגיל שלך.
    המחלות האלו "שנופלות" עלייך אחת אחרי השניה רק ממחישות לך כמה גופך חלש,ועד כמה חשוב בייחוד עכשיו כן לדאוג ולהזין אותו.
    שמחה לשמוע שקיבלת החלטה בריאה עבור עצמך והעפת את הבגדים הקטנים מידי.אני בטוחה שלא היה לך קל,אבל זה כן הכרחי כדי להתנתק מהתבנית האנורקטית.

    אני בסדר גם,תודה.מתחילה להתאושש.

    יום מקסים,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום