מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הי בננות מתוקותנטע21/07/2009
מה שלומכן? האם הכל בסדר?
אתן כל כך שקטות לא שומעים אותכן. אני מקווה שאת בסדר... הלו דניאלוש. את בסדר???
את בבית כבר?
שירני לאן נעלמת? וקרן אור המדהימה איך את מתאוששת. הגרון עבר?
אצלי עבר :-) אבל במקומו חטפתי כאבי בטן... אוף . אני לא מאמינה על עצמי. עד שמשהו חולף לו מישהו חדש מתנפל עלי:-(
מאד מאוכזבת
היום לא הצלחתי לעמוד בתפריט כמה שהתאמצתי השתדלתי אפילו דיברתי בטלפון עם המטפלת וביחד איתה ניסית אבל היה קשה... לצערי ממש כואב לי הבטן על כל דבר שמוכנס לפה. לכן רק אכלתי 2צלחות דגני בוקר ספוגים בחלב ושתיתי קפה- לשם שינוי ומעדנים ביו דנונה וכו....אני מאד מקווה מחר שארגיש יותר טוב ואוכל לאכול את התפריט האהוב של יום שלישי:-). אני כל כך רוצה להיות בריאה! כל כך רוצה להיות רגילה...
לשמחתי העפתי את כל הבגדים שקטנים עלי. עכשיו יש לי שקט באיזהשהו מקום בלב...תודה על העצות, מתוקות.
אוהבת אותכן ומחכה לשמוע ממכן שאתן בסדר
אוהבת
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטע יקרה
שירן21/07/2009אני קוראת את הדברים שלך וממש מזדהה. את מזכירה לי את עצמי בתחילת תהליך ההחלמה. אני אומנם לא סבלתי מכאבי בטן חזקים אך אני זוכרת מקרים רבים בהם הרגשתי כאילו הבטן שלי עומדת "להתפוצץ" עד כדי כאב לפעמים.
את יודעת מה לימדו אותי בטיפול? שאני צריכה להיות יותר סלחנית כלפי עצמי.
שאני נמצאת כרגע בתהליך שיקום וזהו תהליך ארוך ואיטי שיהיו בו הרבה נפילות וטעויות שאעשה.. אך עם זאת יהיו גם הצלחות וגבורות על המחלה הזו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שירן21/07/2009ואני מקווה שגם את תצליחי להפנים זאת עם הזמן.. לא לכעוס על עצמך אם לא הצלחת. זה טבעי לגמרי שתחושי עדיין את הפחד והאימה מהאוכל..זה לא יחלוף כ"כ מהר לצערנו. וגם אצלי זה לא חולף מהר אבל בסוף נגיע לזה.
בצעדים קטנים אך בטוחים. טעויות ואכזבות זה חלק מהתהליך הזה, מבטיחה לך שגם יהיו רגעים שבהם תוכלי להיות גאה בעצמך ולראות איזו התקדמות עצומה עשית!
עכשיו זה מספיק שאת אוכלת ומשתדלת להחזיר לגוף שלך את כל המאגרים שחסרים.
ועל זה את צריכה לטפוח לעצמך על השכם! ולהיות גאה בעצמך שלמרות הכאבים את מנסה ולא מוותרת. תראי את זה ככה.
מה גם שהצלחת להעיף את כל הבגדים של המחלה וזה הישג עצום! אני בטוחה שלא היה לך קל עם זה והנה- הצלחת!
שולחת לך המון כוחות,
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירני,
קרן אור23/07/2009כתבת דברים יפים וכ"כ נכונים.
מחזקת את ידייך!
אשמח לשמוע מה קורה איתך,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטע יקירה,
קרן אור23/07/2009אני מקווה שעכשיו את כבר מרגישה טוב יותר..
הגיוני שתכאב לך הבטן,הרי נטלת אנטיביוטיקה,והיא מחלישה וגורמת לקשיי עיכול.אבל אני מניחה שכבר סיימת איתה היום ושלאט לאט תחזרי לתפריט הרגיל שלך.
המחלות האלו "שנופלות" עלייך אחת אחרי השניה רק ממחישות לך כמה גופך חלש,ועד כמה חשוב בייחוד עכשיו כן לדאוג ולהזין אותו.
שמחה לשמוע שקיבלת החלטה בריאה עבור עצמך והעפת את הבגדים הקטנים מידי.אני בטוחה שלא היה לך קל,אבל זה כן הכרחי כדי להתנתק מהתבנית האנורקטית.
אני בסדר גם,תודה.מתחילה להתאושש.
יום מקסים,
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

