הי קרן אור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי קרן אור
    רקדנית
    22/07/2009

    אני לא הרבה פה כי כרגע אין לי אינטרנט בבית,אני מאוד אוהבת את האתר למרות שאני לא מכירה פה כלל בנות,אני רוצה להגיד לגבי הטיפול שנסיתי כלכך ללכתלתל השומר ועשן לי בעיות עם הטופס 17 לא אישרו לי משום מה ...
    טני במאוחדת,והם טוענים שאני צריכה ללכת לאסף הרופא ,אין לי מוסג למה , אני בלי כוחות להילחם אוללי גם שם טוב..את מכירה שם?
    אי לא עם הרבה זמן עד הטיטסה חודש....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי קרן אור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רקדנית יקרה,

    קרן אור
    23/07/2009

    קודם כל ברכות על העשייה.אני חושבת שחלק מהחיפוש אחר עזרה הוא הצעד החשוב ביותר,וגם אם לא הסתדר לך בתל השומר(איני יודעת מדוע,אם כי אולי טוב שכך,כי במילא את מוגבלת בזמן ויש שם רשימת המתנה...),זה לא אומר לא לנסות ללכת למקום אחר.איני מכירה ספציפית את המרפאה באסף הרופא,אבל אני חושבת שגם אין לך זמן כרגע לברור את האופציות.הכי חשוב שתתחילי טיפול,כזה שיתן לך מענה של כאן ועכשיו,לפני שאת טסה,ובמקביל לחפש כבר עכשיו דרך מנועי חיפוש אופציה להמשך טיפול גם באוסטרליה(??סליחה אם זכרוני מטעה אותי),כי ברור שטיפול בה"א לוקח זמן וחשוב כבר להתארגן כדי שגם בארץ זרה יהיה מקום "שיחזיק" אותך.
    את לא צריכה להלחם,את צריכה להתחיל טיפול.ויש הרבה מקומות שיקבלו אותך.
    אל תתייאשי,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום