הי קרן אור היקרה והעסוקה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי קרן אור היקרה והעסוקה!!
    בלונדי
    29/08/2007

    שלום לך חברה יקרה.
    אני יודעת שאת עסוקה מעל הראש בימים אלו.
    אני מבינה שגם את היית היום בגנון. צר לי לשמוע. אוףףף זה מרתיח!
    אין לי הרבה מה לומר, רק שאני תמיד חושבת עליך...
    ויודעת שאת עסוקה ומקווה שהכל בסדר אצלך.
    אז לילה טוב לך יקירה ושאת בוודאי ישנה כבר מזמן!
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי קרן אור היקרה והעסוקה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב חברות יקרות!!!!

    קרן אור
    29/08/2007

    קמתי עם כאב גרון שלא מרפה,קבעתי תור לאחה"צ שוב לרופאה,אבל בנתיים חייבת ללכת עם הילדים לפארק מים הבן שלי קם בבוקר ואומר"אמא היום הולכים לפארק המים??חיכיתי לזה כל הזמן!כמה שאני אוהב אותך עד מגדל בבל שהיה"(מקורי ללא ספק...)אז איך אני יכולה לאכזב אותי ולהגיד לו שלא הולכים???גם כבר לקחתי חופש.
    אז אני תיכף הולכת ללבוש בגד ים ויאללה החוצה.
    בלונדי-תודה על מה שכתבת גם את במחשבות שלי הרבה.
    כרונית-מקווה שהצלחת להירדם אתמול בשעה סבירה יקירה.מכירה איך זה שהגלגלים בראש לא נותנים מנוחה..אוף כמה לילות הייתי במצב הזה.ואני שמחה שלפחות בשינה אני באמת נרדמת (אם כי כל תזוזה מעירה אותי...) ומתמלאת בכוחות,אח"כ לא יודעת איך הייתי סוחבת.
    שלי-מקווה שאחרי החלפת המצעים את מרגישה יותר טוב.גם אני דווקא שאני חולה ומרגישה הכי מעוכה הולכת מתאפרת,מתרחצת,ומחליפנ כל הזמן בגדים ומצעים.זה נותן לי להרגיש יותר נקיה ויותר בריאה,אז לצערי זה מוער לי..
    מאחלת לכולנו יום מקסים ובטח אהיה בקשר רק בערב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הידד לפארק המים!!!

    בלונדי
    29/08/2007

    אוי קרן אור, בוודאי מצפה לך יום קשה, אך אני מקווה שתהני לך עם הגוזלים היקרים שלך ותצליחי להתרענן קצת במים, אחרי העמידה בתורים הארוכים לכל המתקנים. אני מכירה את זה. בכל תקופת הילדות היו לוקחים אותנו לפארקי מים אלו או אחרים בחופש הגדול. חוויה...
    אל תשכחי למרוח קרם הגנה. אני הסטרית בקטע הזה!!!

    הילדים בטוח ייהנו לבלות ולהתרוצץ עם אמא שלהם יום שלם...

    טוב מתוקה, אם יהיו לך כוחות כשתחזרי- בטח תקפצי לפה להגיד שלום.

    יום נפלא ולא חם מידי!!! עם הרבה מים וכייף!!!!
    אוהבת
    בלונדי!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום