יש כאן מישהו?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש כאן מישהו?
    just_dance
    29/08/2007

    אני מרגישה כל כך ש-מ-נ-ה!
    אתמול אכלתי בערב , סתם ככה, בלי שהייתי רעבה בכלל
    היום אחרי שתי ארוחות , אבא שלי החליט להכין פיצה ביתית, כמובן שאכלתי גם קצת מהפיצה, סתם , בכלל לא הייתי רעבה
    ועכשיו אני כל כך נגעלת מעצמי
    היום היה יום מבאס כל כך.. היה לי שיעור בלט פרטי (שהיה מדהים) וחשבתי שזה ייתן לי כוחות ללמוד.. אבל להיפך- סוף סוף ראיתי קצת אור שמש, ועשיתי משו שאני אוהבת וזה רק המחיש לי כמה נמאס לי לחיות ככה.... אחכ לא הצלחתי להתרכז יותר מ-10 דק' ברצף, לא סיימתי את כל מה שרציתי, מחר יש לי מבחן בקורס ואני מתה מפחד להתאכזב,
    אין לי יותר כוח ומוטיבציה.. ויש עוד חודש שלם עד המבחן
    אוווווווווווף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש כאן מישהו?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה במבחן טליוש...

    אני
    30/08/2007


    הכל עובר בסופו של דבר. רק החזיקי מעמד עוד קצת - וזה מאחורייך.

    אני דווקא לא רוצה "לקפוץ" עוד חודש, כי זה מקרב לי את מועד פתיחת הסמסטר הבא...

    ובאשר לאוכל - אני שולחת לך חיבוק גדול, ומזכירה לך להזכיר לעצמך שעכשיו את זקוקה לו יותר מתמיד. השתדלי להקדיש בכל יום מעט זמן למשהו שמרגיע אותך. זה יעזור לך לארגן את המחשבות.


    ליל מנוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום