צהריים טובים קרן אור!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים טובים קרן אור!
    אני
    01/09/2007


    אני מאד דואגת לך... מה שלומך ומה מצבך היום?? אני כ"כ מצטערת שרע לך. הלוואי ויכולתי לשנות משהו בזה. אני מקווה שאת בבית, נחה, ישנה, אוגרת כוחות ומתאוששת. ותעשי לי טובה - אל תקומי מהמיטה גם לא בשביל הכלים או המכונה. העולם לא יתהפך, האמיני לי! עכשיו את צריכה רק ל-נ-ו-ח !!!

    כן, שמעתי על התוכנית של "ד"ר פיל" אך לא יצא לי לצפות בה אף פעם. אני מאד לא אוהבת את האובר-רגשנות האמריקאית המפורסמת, כך שהתוכניות הללו אינן מושכות אותי. מצד שני, לא ראיתי את התוכנית, כך שאני מנועה מלהביע דעה. אני מניחה שגם את "אופרה" לא הייתי רואה אלמלא היו משדרים אותה באמצע הלילה והייתי "נופלת" עליה במקרה. עם זאת, אני חושבת שהיא באמת מיוחדת ושבהחלט "יש לה את זה", ולא בכדי היא מצליחה כבר 20 שנה.

    מתוקה, אני מיד כותבת לך, אך המיילים אינם חשובים כרגע והם יחכו. רק תשמרי על עצמך ותחזרי מהר לקו הבריאות חזקה ומחויכת.

    שבת שלום ורפואה שלמה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים קרן אור!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרפת לאיחולי ההחלמה

    אור
    01/09/2007


    וגם לאלה של השבת שלום :)


    אני בעיצומם של הלימודים (או לפחות עושה עצמי), לא פשוט להתרכז :(
    ובכלל, יותר מדיי חומר להעמיס.... מעדכנת שויתרתי על ספורט בימים האחרונים. לא פשוט, אבל חכם :) ואמיץ! :)
    (טוב נו, זה עזר שבוטל השיעור שאני אוהבת :)


    רציתי לספר שהייתי אצל חברה בימים האחרונים,
    סירבתי לקוראסון (ככה לפעמים קל לסרב :) ובכלל לארוחת ערב.
    "אכלת?" היא שאלה אותי.
    "אכלתי לפני שעתיים" מה שנכון
    וקיבלתי פרצוף עקום. הרגשתי אפילו כעס על זה שאני לא משתתפת. מילא. בד"כ אני נורא לא אוהבת לתת לצד השני תחושה כזו שאני לא אוכלת ואתם כן. נוטה להשתתף, מבחינתי זו אפילו התרסה של- הנה אני אוכלת מה שבא לי. אבל הפעם סתם זה נראה היה לי מיותר.
    מוכר?


    שתהיה שבת מצויינת לכן!
    מלאת אור והמון בריאות (קרן אור!)


    מקווה להיכנס יותר מאוחר אחרי שאזכור מעט מהחומר,
    ולשמוע שטוב לכן.


    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד אור!

    שלי
    01/09/2007

    שמחה לשמוע שלקחת הפסקה מהספורט, זו החלטה נבונה אך לא קלה לביצוע! מקווה שאת אוכלת היטב, זה חשוב גם ליכולת הריכוז שלך.
    מה את לומדת? אוניברסיטה או כמו טליוש היקרה מתכוננת לפסיכומטרי?
    המקרה שתארת מוכר, מוכר מידי. ובכלל, כל מיני סיטואציות כאלו של התלבטות - האם לאכול רק כדי שאחרים יחשבו שאני נורמלית? האם לא לאכול כדי שלא יחשבו שאני זללנית? ואצל בולימיות נוספות עוד שאלות - איך ומתי אפטר מהאוכל הזה???
    תקשיבי לעצמך, לגופך בלבד. אכלת? אכלת מספיק? אז אל תאכלי. חברות יכולות לאכול גם לבד. לא אכלת? את נהנת מכוחך לסרב למזון אך בעצם רעבה? נסי לשים בצד את המחשבות החולות האלו ולאכול.
    ושוב - אם מדובר באוכל שגורם לך להרגיש רע, פיזית או נפשית. לא הייתי אוכלת. מחכה שאשוב הביתה ומכינה לעצמי משהו בריא ומזין.
    מקוה שהצלחת ללמוד היטב היום, ושתמשיכי לטפל בעצמך כמו שצריך גם בשבוע הקרוב.
    אנחנו כאן להקשבה ותמיכה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אור!!

    בלונדי
    01/09/2007

    שלינקה המקסימה פשוט הוציאה לי את המילים מהפה!!
    תומכת בכל מה שהיא אמרה.
    ערב נעים.
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לשתיכן :)

    אור
    01/09/2007



    ודקות לחלוטין, אני באמת מקשיבה לעמי, למרות שאף אחת אף פעם לא רעבה בשביל נישנושים. וכשאת בשתיים את כאילו הורסת סיבה למסיבה. אני לא תמיד ככה, בפעם האחרונה שיא לי להתפרע על גלידה :) הפרטנרית אמרה שהיא פשוט מרגישה חופשיה איתי, לא חושבת על האוכל רק על ההנאה :-)

    נראה לי שאנחנו בעקבות המחלה, מעריכות יותר כל ביס
    וטעמו של אוכל.
    מי הייתה זו שגרמה לי כזה חשק לפתי בר, אה? :)




    שיהיה לכולנו שבוע מספק ופשוט!

    (אני מייחלת לעצמי הספק משביע רצון.
    יש כמה עניינים לא פשוטים, השבוע.
    שיעבור טוב... )


    אוויר לנשימה.


    וליל מנוחה.



    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב שלי

    אור
    02/09/2007


    לשאלתך- מה אני לומדת, נו אני אשמח לספר לך במייל :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לשמוע!

    שלי
    02/09/2007

    [email protected]
    תכתבי כשבא לך, ולילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשיתי לך חשק לפתי-בר? לי כבר עבר..

    בלונדי
    02/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום