שלום בנות מקסימות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום בנות מקסימות!!
    בלונדי
    01/09/2007

    שבת בצהריים....
    מקווה שעוברת עליכן בכייף.. ובקור יחסי... של מזגן כמובן!

    קרן אור- אני דואגת לך אך רואה את זה כסימן טוב שאת לא כותבת פה כי זה אומר שאת מטפלת בעצמך היטב כעת, ו"מתמסרת" למחלה ולהחלמה. כל הכבוד.
    אני רוצה לבקש ממך שתשלחי לי את כתובת המייל של כרונית היקרה שלנו. בבקשה!
    מקווה שתרגישי טוב במהרה. כתבתי לך מייל...
    תהיי חזקה ובריאה!!

    שלינקה- את מקסימה!! קראתי את המיילים שלך ואין כמוך!! ריגשת אותי מאוד. שלחתי חזרה מייל. מקווה שאת מרגישה טוב עם הבטן האומללה..

    כרונית- אקבל את המייל שלך ואשב לכתוב!! ואגב, אני חולה על נקטרינות ומתה מתה מתה על פירות!!!!! מה נסגר איתך? חחח מצחיקולה. איך אפשר לא לאהוב פירות???

    אור- אני גאה בך שלא עשית ספורט. כל הכבוד. לגבי הסירוב- מכירה את כל מה שציינת... תמשיכי לתת מנוחה לגוף שלך!

    טליוש- כייף לך שאת לא חוזרת ללמוד. מה שלומך בכלל? ומה עם הטיסה לחו"ל שדיברת עליה?? עדיין בתוקף?

    ואיפה רורי??????

    טוב בנות. ראשי קצת סחרחר מטיפת האלכוהול ששתיתי אמש (כבר המווווון זמן שלא הכנסתי אלכוהול לפי) ואני כעת לאחר הקפה שחור היחיד מסוגו בעולם (עלית כמובן). מקווה שיהיה יום טוב וקל ונעים. ויש לי בלאגן אטומי בבית ורק מהמחשבה על כך נהיה לי חושך בעיניים..
    אבל יהיה בסדר, נלך לטיול בטבע, נסדר את הבית...והכל יבוא על מקומו בשלום.
    כמה שהתגעגעתי לפורום הזה....אחח..

    טוב מקסימות,
    שבת מופלאה שתהיה לכן שם בארץ...
    ודברו איתי.
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום בנות מקסימות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מתוקה!

    שלי
    01/09/2007

    ושוב - אין שום צורך בתודות... אני מודה לך על הדאגה והיחס החם גם בשעות הקשות שלך. (וכבר עונה על המייל האחרון!)
    דיווחתי למעלה על מצב הבטן (טוב!) ועל המצב בכלל. היה לי סוף שבוע נעים מאד, זוגי מאד, טיילנו לנו בפארק (זה כל הטבע שיש לנו כאן) וברחובות העיר והשלמנו שעות של זמן איכות שחסר לנו מאד.
    הספקתי לסיים ספר, לפגוש את ההורים, וסוף סוף לאחר סיומה של השפעת גם פעילות הספורט החביבה עלי שבהחלט שיפרה את מצב רוחי.
    חוץ מזה אני עסוקה קצת בלחשוב על מתנות יום-הולדת, שואלים אותי מסביב מה הייתי רוצה ולשם שינוי אני מתחילה לתת תשובות! נראה לי שהשנה מגיע לי פינוקים יוצאי דופן, גם הגיל, וגם מאמצי ההחלמה...
    קצת ילדותי, אני יודעת, אך בכל זאת, פעם בשנה מותר!
    מקווה שאת מרגישה טוב יותר, בכל היבט, ונפגש כאן בקרוב!
    שלך ואיתך תמיד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי מדהימה!!

    בלונדי
    01/09/2007

    אין על מה להודות לי.
    אני מבינה היטב את מה שאת עוברת עם הבטן ומזדהה לחלוטין.

    אני מאוד שמחה לשמוע שפתרתם סוגיות ביניכם ושהיה לכם סופ"ש רגוע ונעים. זה כ"כ חשוב.. כל הכבוד לכם.

    אני שמחה לשמוע שהצלחת לאכול כבר קצת יותר. כל הכבוד. תמשיכי כך!!

    גם יום הולדתי קרב... (איזה מזל את? בתולה או מאזניים) ובעלי כבר שאל אותי מה ארצה כמתנה.. יש לי כל מיני רעיונות..חחח איזה כייף.
    ואני כמובן מצפה לקבל לפחות כרטיסי ברכה בדואר מהמשפחה והחברים, לאחר ששלחתי לכוווולם בימי ההולדת שלהם... אני מתה על זה!!

    חוץ מזה, אשמח מאוד לקבל קפה שחור במתנה, של עלית כמובן. זו תהיה מתנה נפלאה!

    עשינו סדר טוטאלי בבית עכשיו, ואני מרגישה הרבה יותר טוב. הדברים סודרו, הכביסה במכונה, ומצב רוחי השתפר. אולי בשל הפעולה הנמרצת
    שהעלתה לי מעט את הסרוטונין במוח.

    יש לי כאבים בכף הרגל, וקשה לי לדרוך עליה. זה כך מאתמול וחשבתי זה יעבור. אם זה ימשיך אלך כמובן לרופא לבדוק מה הבעיה.

    היה לי יום לא קל, אך כעת מצב הרוח כאמור יותר טוב.
    אני רעבה וצריכה להתחיל לתכנן מה להכין לארוחת ערב.

    ביומיים האחרונים האוכל המתובל שלי לא עשה לי טוב, והרגשתי רע מאוד בגלל זה. היו לי בחילות איומות והקאתי פעם אחת, לא בכוונה, אלא הכל יצא למעלה, והיה מלווה בכאבי תופת. את יודעת למה...

    בכל מקרה, יהיה בסדר. וכולנו נהיה בריאות!!!! אינשאללה!!
    מאחלת לך המשך ערב נעים.
    אוהבת
    בלונדי.

    ומחכה למייל שלך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות

    קרן אור
    01/09/2007

    מתי תאריכי היום הולדת שלכן????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום למקסימה!!

    בלונדי
    01/09/2007

    צר לי מאוד לשמוע על כל המצב הבריאותי שלך ואני מקווה שהוא יעבור במהרה ותשובי לסורך. אמן!!.
    נוחי כמה שיותר ואל תחשבי על עבודה בכלל!

    אוהבת אותך תמיד ומחכה כבר לפגישה...
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום