היי לכולכן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי לכולכן
    קרן אור
    01/09/2007

    מאוד מרגש לקרוא את כל איחולי הבריאות והדאגה שלכן.האמת הייתי במיון אתמול,היה לי מורסה בשקד,ניקזו אותה,ואני כבר הרבה הרבה יותר טוב.כמובן שאני עדיין חלשה,אבל לפחות הכאבים האיומים כמעט ופסקו והחום ירד.אני נשארת לנוח עוד יומיים בבית,אז אתאושש לגמרי .
    כרונית יקרה-כתבתי לך מייל.
    בלונדי -קיבלתי את המייל המון המון המון תודה.השבתי לך.
    שלי-איך היתה השבת??איך כאבי הבטן מאז שהפסקת עם מוצרי החלב??אני מקווה שבילית בנעימים עם חברך,ולא הוטרדת ממחשבות על הקאות.תראי הבתחלה באמת הגבול הוא עדין ולפעמים בלתי מורגש אבל עם הזמן מע' העיכול משתקמת,הסוגר עובד יותר טוב,אינזימי העיכול חוזרים לפעול,ואז כבר הפער גדל וניתן לדעת באמת ממה ההקאה נובעת.אבל נשמע שאת מתנגדת אליה,ולטעמי לפחות בהתחלה עד שהמע' תשתקם זה לא משנה כ"כ ממה הדחף מתעורר כל עוד נאבקים בו.אני היום נאבקת לא להקיא עם כאב הגרון,אז אני שוכבת במיטה מרימה את הראש עם כרית גבוהה יותר.לפעמים זה עוזר לי לבחילה ואני נירדמת ולפעמים לא.וכשלא אני מרגישה רע...

    אור-תודה על איחולי ההחלמה שלך.מה שלומך??איך הרגל??אני שמח שהקשבת קצת לגוף ונתת לו כמה ימי מנוחה.אני מניחה שכל הסיפור שלי אולי היה נמנע או לפחות לא מסתבך אם הייתי לפני שבועיים נחה לי...אבל היני אני עושה זאת כעט כי אין ברירה אחרת.
    טליוש,רורי-מה שלומכן??אני מקווה שיוצא לכן להיכנס לפעמים ואשמח אם תעדכנו.

    שיהיה שבת שלום לכולנו,
    שלום עם עצמנו ועם הסביבה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי לכולכן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה!

    שלי
    01/09/2007

    ממש עצוב לשמוע שאת עוברת סבל שכזה... רופאים, מיון, מיטה. איזו מחלה מגעילה! אך אני סומכת עלייך שתנוחי עכשיו ולא תקומי עד שתרגישי בריאה ממש. כולי תקווה שזה יתרחש במהרה...
    תודה רבה על הדאגה והתמיכה, ממש מדהים איך את מסוגלת לדאוג לכולנו במצבך.
    בדיוק עכשיו כתבתי - מרגישה טוב! היום כבר אכלתי יותר, אפילו בשר, ועד כה הכל בסדר. מוצרי החלב בינתיים בצד ונראה איך נמשיך מכאן.
    שמחה שאת מבינה את הקושי בזיהוי נכון של תחושות פיזיות רעות. נאבקתי בהצלחה ומקווה שיבוא יום ואפתח התנהלות נורמלית יותר. ללא ספק, בחילות והקאות תמיד יהיו נקודה קשה מאד להתמודדות...
    אז ניתן לסוגרים את הזמן שהם צריכים לשיקום ובנתיים נאבק.
    תמשיכי לנוח, פנקי את עצמך בצפייה בטלוויזיה והשלמת שעות שינה. מגיע לך!
    הרבה נשיקות, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קרן אור מקסימה!

    בלונדי
    01/09/2007

    כתבתי לך את ההודעה אך זה מיקם אותה במקום הלא נכון.

    אז הנה ההודעה:

    צר לי מאוד לשמוע על כל המצב הבריאותי שלך ואני מקווה שהוא יעבור במהרה ותשובי לסורך. אמן!!.
    נוחי כמה שיותר ואל תחשבי על עבודה בכלל!

    אוהבת אותך תמיד ומחכה כבר לפגישה...
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרות!

    קרן אור
    01/09/2007

    אוהבת אותכן המון,ובטח שמחר אנוח,אני צריכה גם חופש מהחופש של הילדים לא???
    בייחוד שיש לי המשך שבוע עמוס...
    נשיקות
    קרן אור
    אגב,חולה על ריח של טיפקס,לק,דבק מגע,וגם דלק אבל סוג מסוים..בשיעורים הייתי מסניפה אותם...(גם לורדים כמובן..) טוב אין גבול לסטיות שלי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום