כרונית יקרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרונית יקרה
    שלי
    01/09/2007

    תודה על הדאגה והעצות! ותודה שאת גורמת לי להרגיש שאת מבינה היטב את מה שעובר עלי.
    דיווחתי לפני כמה דקות - מרגישה טוב! יום שלישי ללא כאבים ובחילות.
    לגבי הלקטוז - הרופא ציין שתיתכן גם רגישות זמנית, ואני די מקווה שזה המצב. בכל מקרה, אין לי שום כוונה לקחת כדורים. רובנו מסכימות על כך - תרופות וכימיכלים נועדו למקרי חירום בלבד. הרי אפשר לחיות ללא מוצרי חלב, במידה ומדובר במצב בלתי הפיך, ואמצא תחליפים.
    כרגע נראה לי שאמשיך כך, ללא מוצרי חלב, לעוד כמה ימים. אחר כך אנסה שוב בכמות קטנה ואם שוב תתעורר בעיה אגש לגסטרו ואבצע בדיקה. הבנתי שזו בדיקה פשוטה למדי ואין טעם לסמוך על השערות בלבד.
    כמו שכתבת, ברור שדרוש לי עוד זמן להבחנה בין תחושות אמיתיות למדומות, לביסוס ביטחון בגוף, ונראה לי שעם הזמן סבלנותי גוברת ואני מקבלת בהשלמה יחסית את העובדה שמדובר בתהליך ארוך.
    גם אני חובבת ריחות רעלים, בעיקר לקים, אצטון, אקונומיקה... צר לי על כאבי הראש, מקווה שתתרחקי מאלו בהמשך! וכן, תלמדי "למשוך את עצמך" לבד, זה יתברר כיעיל!
    קשה לי להבין את כוונתך בנוגע ללחצים תמידיים, ונסיבות. איני מבינה האם מדובר בלחצים חיצוניים, נסיבות חיצוניות הרחוקות מלהיות אופטימליות, או משהו פנימי, אישי לחלוטין. או שילוב של השניים...
    אשמח אם תשתפי, אך אין לחץ, כמובן...
    שיהיה לך לילה רגוע ושבוע חדש ונפלא,
    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית יקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחחחח....!

    בלונדי
    01/09/2007

    גם אני אוהבת ריח של לק וריח של תחנת דלק... לא נורמלי אה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום