מזל טוב לי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מזל טוב לי!
    שלי
    02/09/2007

    יום ההולדת עוד לא הגיע, אבל, שכחתי לגמרי לציין שאתמול חגגתי חודשיים של גמילה, חודשיים של תהליך החלמה, חודשיים של ניקיון מהקאות וכל הכרוך בהם!
    ואני מאד גאה בעצמי!
    אני מניחה שמדי פעם מתגלגלות לפורום הקטן שלנו נערות או נשים שקוראות כאן בשקט מבלי להגיב. ואם מישהי מהן עדיין במעגל פעיל של בולימיה, אני מפצירה בהן להצטרף אלי לדרך ששווה כל כאב וקושי.
    יום נפלא לכולן!
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזל טוב לי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב ענקי!!!!!!!!!!

    בלונדי
    02/09/2007

    והמון חיבוקים ונישוקים על הדרך האדירה שעשית.
    כל הכבוד לך!!!
    אני גאה בך מאוד!!
    ואת בוודאי מרגישה נפלא!

    מחזקת את ידייך ושולחת לך כוחות חזקים להמשיך בדרך הנפלאה שאת עושה!!
    אכן מזל טוב, מזל מצויין!!

    יום מקסים ועפתי לסופר...

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה מתוקה!

    שלי
    02/09/2007

    רק אתן יכולות להעריך באמת את ההצלחה הזו...
    תהני לך בסופר, דווחי על רכישות מעניינות - לשם השראה!
    נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאפו! :)

    אור
    02/09/2007


    כל הכבוד לך.

    אלי זו לא הייתה בולימיה, אז אני לא מכירה (ותודה לאל ל כך :) את ההרגשה של לעצור את עצמך מלרוקן את הגוף מאוכל :)

    איך שאני רואה את זה- עצם עצירת הדחף לאכול בצורה בלתי נשלטת בהתקף בולימי זה כבר מדהים. אומרת, ממקום שכל לילה בזמן האחרון אני פשוט רוצה לאכול ולאכול ...

    ואליך שוב-
    כל הכבוד! כיף לקרוא!!!!!!!
    המון בהצלחה!

    קונגר'וליישנס (תקני לעצמך מתנות! :)


    אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב לך!

    קרן אור
    02/09/2007

    מאחלת לך שלפני שתשימי לב יעבור עוד יום,עוד חודש,חודשיים,שיצטברו לכדי שנה וכן הלאה.שתגלי את העוצמות שנמצאות בך,ותלמדי לקבל ולאהוב את עצמך,כי את נשמעת מדהימה.
    שתתייחסי למשקל כאל ספרות ותו לו.שתיהני מכל מה שיש לעולם להציע.
    ובחלוף חודשיים,אני רואה שאת מבינה כמה זה שווה את זה.תארי לך איך זה מרגיש אחרי שנה "נקייה" ואני בטוחה שגם זה יגיע,כי את נשמעת החלטית בדרך שלך(למרות כל הקשיים והקונפליקטים).שאפו יקירה!
    ותודה על המלל המרגש שכתבת לי למטה.אני עוד לא כ"כ מאמינה בזה,אבל מניחה שזה גם יגיע.
    נשיקות קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלינקה מקסימה שלנו!!!!!!!!!!!!

    בלונדי
    02/09/2007

    אני רוצה לומר לך שאת לא מבינה בכלל איזה דבר נפלא יש לך בידיים!!
    הפעם הראשונה שהצלחתי להיות במשך כמה שעות "נקייה" היה באשפוז. לא האמנתי שעוברת שעה מבלי לבלמס ולהקיא. חשבתי שזה הישג גדול.
    והנה עברו שעות וזה נהיה חודשים...
    הייתי "נקייה" , אך עזרו לי בכך. שמרו עלי מכל משמר ודאגו שאוכל כראוי. ונכון היו לי הזדמנויות להקיא כל יום, אך לא עשיתי זאת.

    ואת יקירה- הצלחת לבד!!!!! לגמרי לבד!!!
    את מבינה מה זה אומר?
    את מבינה כמה חזקה את?
    את מבינה כמה כוח רצון יש לך?
    את מבינה מה עשית????
    הצלחת לגמרי לבד!!!!
    זה לא יאומן!!
    אני כל כך גאה בך.
    אני לא יודעת מה זה להצליח כך לבד, אבל אני מעריצה אותך על היכולת לכך. כי מעולם לא הצלחתי לנהוג כמו שאת נוהגת כיום.

    את בן אדם חזק ומדהים, אם הצלחת לעבור דרך כה ארוכה וקשה, לגמרי בכוחות עצמך.
    אין לי מילים!!!!!!!!!!!!

    אני מסיימת עכשיו לכתוב לך מייל, והייתי חייבת להתפרץ לפה לרגע, כדי להמשיך לחזק אותך!!!! כי זה משהו מדהים בעיניי, ואת מדהימה בעצמך עם כל היכולת שלך!!!!!!!!!!!

    אז יקירה, שולחת לך מייל עכשיו ומאחלת לך לילה טוב ונעים.
    אוהבת
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מקסימה!!!

    בלונדי
    02/09/2007

    כתבתי לך והכל נמחק ולא נשלח, באסה..

    אז כן המקרר מלא וכעת אני מוכנה לכל צרה או מלחמה (חלילה) שתחליט לפקוד אותי..חחח

    הסופ"ש היה בסדר, יצאנו עם חברים לבלות. צחקנו, שתינו ובילינו. מאוד היינו זקוקים לזה... זה היה ממש במקום!!

    מה איתך? מרגישה טוב יותר? מאוד מקווה שכן!

    מאחלת לך לילה טוב ורק בריאות!!!! אמן!!
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההודעה הקודמת הייתה מיועדת לקרן אור

    בלונדי
    02/09/2007

    פשוט המחשב לפעמים מחליט לשלוח הודעות למקומות הלא נכונים..
    סליחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד שלי!

    אני
    03/09/2007


    בהחלט מגיעה לך טפיחה עצמית על השכם! את רואה?? את מאמינה?? הנה זה קורה באמת...
    מאחלת לך שהכוחות שבך ימשיכו להובילך לכיוון הבריא! אז תשמחי, תחגגי, תצייני זאת בגאווה, אך דבר אחד אל תעשי - אל תתני לטיפת שאננות לעבור את סף דלתך. ואני סומכת עלייך!

    שוב כל הכבוד ולילה טוב,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום