בלונדי יקרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלונדי יקרה
    קרן אור
    02/09/2007

    נו אז המקרר מלא???כ"כ מכירה את זה.אתמול בעלי הלך ומילא אותו,רואים שהייתי חולה בשבוע האחרון.תודה על מה שכתבת לי למטה זה ריגש אותי.אני באמת מקווה שאני כזאת.
    מה שלומך???איך את מרגישה ואיך עבר סופהשבוע??
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלונדי יקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מקסימה!!

    בלונדי
    02/09/2007

    כן המקרר מלא ואני יכולה לנשום לרווחה...חחח!!
    זה הרגל מהבית, שהמקרר חייב להיות מלא, אחרת עוד תתקוף אותנו צרה או מלחמה (שלא נדע) ונשאר ללא מזון... אין מה לעשות! ככה התרגלתי...שטות גמורה.

    אז אני בסדר. היו לי קצת שלשולים ביומיים האחרונים..אבל לא נורא. לא רציני.
    מרגישה קצת חלשה ועייפה ומסוחררת, אבל יהיה בסדר! קצת מנוחה והכל יסתדר!

    הסופ"ש היה בסדר. יצאנו לבלות עם חברים. צחקנו, שתינו, נהנינו.. זה היה מאוד נחוץ לנו!!! אז זה עשה לנו טוב...

    ומה איתך יקירה? מרגישה קצת יותר טוב?
    מקווה שכן.

    לילה טוב ורק בריאות!!!! אמן!!
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום