משהו לכולכן...!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משהו לכולכן...!!
    בלונדי
    02/09/2007

    הסתובבתי לי פה בניכר במהלך הסופ"ש והצלחתי לזהות כמה "שלדים מהלכים", חצי מתים. מסתובבים להם בין כל ההמון, בקושי מחזיקים על רגליהם הגפרוריות..
    ואני רוצה לומר לכן שהייתי מזועזעת!!! וכך גם בעלי!!
    הן נראו כמו בנות שהיו מאושפזות איתי.
    ואז באשפוז היה זה דבר טבעי לעין. התרגלתי שאלו מידות נורמליות.
    ופתאום עכשיו זה היה כל כך צורם לראות את זה. זה הגעיל אותי ועשה לי רע בצורה שלא תתואר... אוייוי
    ואני תמיד רואה את הבחורות האלה, ורוצה לגשת להגיד שאפשר לצאת מזה, וצריך הרבה כוח וסבלנות.... אבל כמובן שאת המחשבות האלה אני שומרת לעצמי ומצטערת על מר גורלן... ורואה אותן כמה הן חולות, ואיך הפנים בצבע לבן של גופה, והעיגולים השחורים מתחת לעיניים... נורא ואיום!
    ולחשוב שפעם שאפתי לזה... אמאל'ה. מפחיד.

    טוב אני הולכת להתקין לי ארוחת ערב, ומקווה לשמוע פה ציוץ כלשהו, כי לאחרונה מאוד דומם פה...

    להת' בינתיים,
    בלונדי הרעבה....!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משהו לכולכן...!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה בהחלט מזעזע...

    אני
    03/09/2007


    ומה שיותר מזעזע היא ההכרה בעובדה שלפחות בעברך שאפת ל"מודל" הזה. גם כן מודל...

    לצערי אני רואה את האנורקסיה היום בכל הגילאים, והאמת היא שהרבה יותר כואב לי לראות אשה אנורקטית בגילאי הארבעים ו- והחמישים ו- מאשר נערה אנורקטית, למרות שבענייני כאב אין כ"כ מה להשוות. כשאני רואה משפחה משתרכת ברחוב כאשר האמא אנורקטית, זה איפשהו מאד מכעיס אותי, כי יש לה ילדים והיא צריכה לקחת אחריות. מצד שני, אני מרחמת עליה כי היא חולה. מצד שלישי, זה איפשהו מייאש אותי לראות את זה. אז הייתי מסכמת ואומרת שאני נכנסת למין סערת רגשות עם עצמי...

    לילה טוב לכולכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי הנה את! כבר חשבתי שאת מבריזה!!

    בלונדי
    03/09/2007

    יופי שהגעת, כבר דאגתי לך חחח..
    איך את מצליחה לשמור את הנקטרינות? אצלי הן נאכלות בן רגע... חחח כי אני ובעלי אוהבי פירות..

    טוב אני מבינה שאת עוד מעט לתכי לישון כבר כי באמת מאוחר לך כבר.

    אז שיהיה לילה טוב ויום נפלא מחר!!
    וניפגש מחר בלילה!

    חיבוקים
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צודקת...!

    בלונדי
    03/09/2007

    פתאום שמתי לב שאני רואה הרבה נשים בגילאי הארבעים-חמישים כמו שציינת. וזה ממש מזעזע. ואני רואה פה גם נשים מבוגרות יותר, שלדים מהלכים. ולא מבינה איך בגיל כזה....?

    אבל כנראה שאני לא אבין כבר...

    טוב לילה טוב לכולן שכבר ישנות מזמן ורק אני פה יושבת וחושבת איך להרגיע את הבטן שמכרכרת בשעת ליל מאוחרת...

    ליל מנוחה!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום