חברות יקרות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברות יקרות!
    קרן אור
    03/09/2007

    מצרפת לכן שיר שכתבתי בעבר,עם אופטימיות בסופו.זה היה תחילתו של התהליך,שהיום אני נמצאת בסופו.קצת ארוך,אני מזהירה!!(במקור נכתב לפסיכולוגית שלי)

    כשראית אותי לראשונה הייתי גוססת,רצועה אל משכב של עלה מתכלה,מתקפל ומשחים
    מונשמת במכונות החייאה שדוחפות,אוויר חנוק וחסום לריאות.
    ואחרי שהלכת נשארתי גוססת,מכוסה בשמיכה מצחינה של חולים,בוהה באוויר בכאב של חלל,
    חלל אין סופי שבולע אותי,מרוקן מתכנים של עכשיו.
    ונהייתי לצל מטייל בלי כוחות,במסדרונות אפלים,חשוכים,מדכאים.
    לצאת לעולם נראה כמו מחול מטורף של שדים.
    מחפשת ענף,זרד יבש שאוכל להחזיק בידיי הלאות,שלא אתמוטט בשנית...
    גחנתי בין ענפים משונים,כבר שכחתי שמות של הרבה פרצופים,מחייכים,רחוקים....
    והסבל הציף את גופי הגועש,המיטלטל בין שמים לארץ.
    כבר אמרתי נואש הרבה פעמים,ונשאתי תפילות לבורא-שיציל את נפשי או יביא קץ נעים
    שיקל ייסורים חסרי היגיון.התפטלתי שעות,חודשים ושנים,בתוך בוץ דביק ושחור.
    גיששתי לטוב שהובטח מפיות אנשים,שנסחו בי הרבה ביטחון.
    חיכיתי חיכיתי,ציפיתי ציפיתי ומי לא בא?! המסכן
    ואני כה שבורה וכה הרוסה,ואיך אפשר זאת לתקן?!
    אחרי חיפוש בנרות אזרתי אומץ להתחמם לאור נר חמים שמאיר את אורו הנעים ברכות ושלווה.
    אור רך מלטף ועדין.
    ועדין חושך בולע אותי,וכאב של בדידות ושל סוף מתיישב
    והכוח נמוג והסבל יוצא וזוחל לו בתוך חללי כל גופי
    נצמד אל הלב בחושבי על החיים ועל רחמים..
    שוב טועמת טעם מר של בגידה,וכאב שחיי כה שונים.
    ושאין רחמים כי הסבל אדיר,והיכן השומעים?!
    ונותרתי עם אור מסנוור שמסרב להיכנע אור של נר של תמיד
    מיוזע משעווה שניתכה וזלגה לדפנות,מציפה בכובד משקלה את הכלי.
    נותרתי עם נר חינני שמאיר ומאיר,אור חלש ובהיר של שלווה.
    והרוגע שכה כומהת אני מתמהמה לא יודעת כבר זמן מה.
    ותפילות לא עוזרות כי ניסיתי את כולן,ואין מילות קסם קסומות,שיגאלו אותי מאובדן..
    ונותרתי שבויה של גורל,של עתיד לא ידוע,קשה ומפחיד
    סבל הם לא יבינו לעולם,מהותי אינה ברורה.ותוהה האם יש עוד סיכוי שאצא ללא פגיעה.
    ואם באמת ישנו אלוהים,בעולם שהוא הרסני ואכזר
    והאם הטובים מנצחים במלחמות וזוכים במדליות זהב
    כי לי יש רק כאוס וחוקי העולם לא ניראים כחוקים על אמת.
    והכאוס שלי הוא הכאוס שנמצא בכל מקום
    וחוץ מאחריותי האישית ואחריותו של הכלל
    אין אף גורם שעושה שום חשבון.
    ולכן אברך את הנר השומר,המאיר שצחוקו חינני ותמים.
    ואשמח שאורו וחומו מגיעים.
    ואשא תקווה,אמונה,וחיים.לחיים נקיים עדינים
    ואאמין שהוא מגיע לי,שהוא רק שלי
    אאמין שמגיעים לי גם כן חיים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב קרן אור מקסימה!!

    בלונדי
    03/09/2007

    השיר מדהים ולא מפליא אותי בכלל שיש בך כזה כישרון!!
    איכשהו (מעניין למה?) זה מאוד מסתדר לי שזו את שכותבת כך בכזו רגישות ויופי...
    מקסים!!

    אני שמחה ששיתפתי אתכן על הקושי שלי עם האוכל, והנה, למה לא הזכרתי זאת לפני כמה ימים כבר? לא יודעת למה.
    וגם אני כמו שלי התחלתי מייד ליפש איפה טעיתי ואיך יכולתי לנהוג אחרת! וראיתי שפשוט צריך לדבר. פשוט לומר את הדברים. ועשיתי כך!

    בעלי חוזר עוד 3 שעות! איזה כייף!! אני לא לבד הלילה.

    אני עייפה מאוד! ישנתי מעט בלילה. ועשיתי את האימון אירובי היזום בסלון. בעלי חיזק אותי ואמר שהוא גאה בי וחבל שלא הערתי אותו והיינו מתעמלים יחד... חמוד!!!

    היום נזכרנו יחד איך הכרנו..והיינו נפעמים ונדהמים, שוב, כמו שבכל פעם כאשר אנחנו מביטים על הפגישה שלנו.... לא יאומן!!

    אז עכשיו שתיתי את הקפה של אחה"צ באיחור. נמנמתי שעתיים על הספה. והבית נקי כי העוזרת הייתה היום. והכל מריח נפלא וכייף. וזהו.

    בינתיים היה לי יום טוב עם האוכל.. ונקווה שכך ימשיך.

    אוהבת אותך מאוד!!! את יודעת!
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל כך כואב ואמיתי...

    אני
    03/09/2007


    פשוט מדהימה עוצמתן של מילים, ומה שיותר מדהים מזה הוא הכוח שיש בנו, בתוכנו ,בתור בני אדם, בשבתנו כבני תמותה, לא לוותר ולא לאבד תקווה, להילחם גם אם לכאורה מדובר ב"קייס" ללא סיכוי ריאלי, ולהצליח!

    מה שמאד בולט הוא ההבדל הקיצוני בתפיסה בין הפתיח לבין סיומו של השיר. הפתיח כולו אומר ייאוש ואובדן, מרה שחורה וחידלון מוחלט, ואילו הסוף מניף אל-על את ניצוץ החיים, את האור הקטן, העדין והמלטף שבכל זאת מצליח להאיר ולחמם את העלטה ואת הכפור ולפרוץ את הקיר השחור המאיים להביא כלייה על הכל.

    והאור הקטן והמחמם הזה הוא-הוא התקווה והתזכורת שלעולם אין לוותר ולהרים ידיים ושתמיד אפשר לשנות.

    כל הכבוד לך על כל הדרך שעברת, קרן אור יקרה, ותודה על השיתוף בשיר הכ"כ אינטימי הזה.

    תבורכי אהובה!

    חיבוק ענקי!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    קרן אור
    03/09/2007

    לא יודעת למה אבל פתחתי את המיגרה שלי היום והשיר הזה צץ לי פתאום.כ"כ הרבה שירים כתבתי במשך המחלה,כ"כ הרבה ייאוש זרעתי בהם,וכאילו השיר הזה בא בתזמון מושלם עכשיו והזכיר לי איך פעם היה לי מאוד קשה,ועד כמה לא איבדתי תקווה למרות כל הקושי,לא חדלתי להאמין באיזשהו אור קטן שקיוותי שיזרח גם עליי מתי שהוא.ואני מאמינה חברות יקרות שגם אתן תהיינה בבוא היום במקום הזה,כי אני לא שונה ממכן,רציתי לטעת בכן תקווה והשיר בעצם מגולל את הייאוש והאובדן כמו שתיארת כרונית אבל גם את התקווה,האמונה וההצלחה.זה התהליך שכל אחת מאיתנו צריכה לעבור.
    לילה טוב יקירות,אני אהיה כאן מחר מאוחר ואתגעגע אליכן
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית (שוב) אמרה את דבריי!!!

    בלונדי
    03/09/2007

    כרונית המקסימה תמיד יודעת איך לנסח את הדבירם בצורה כה יפה ומושלמת. ולאחר שאני קוראת את דברייה בנוגע לשיר, אני חייבת להצטרף ולומר שאני מסכימה עם כל מילה שהיא כתבה לך, קרן אור.


    כרונית- את כותבת מקסים!!
    מחכה לשמוע ממך.

    לילה טוב קרן אור ותרגישי טוב
    ושיהיה יום קל מחר עם האורחים מחו"ל..

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך, בלונדי מתוקה!

    אני
    03/09/2007


    אני שמחה שאת "משייטת" פה להנאתך ומוצאת עניין והנאה בדברים. ומה שלומך חוץ?? מקווה שהכל טוב!

    באשר למה שכתבת למטה: ברור לך שמקדם ההזדהות שלי אתך מאד גבוה, נכון? אני כ"כ מבינה את המצב הזה בין הפטיש לסדן, את המלחמה הזאת בין הקול הבריא והשפוי לבין שידורי הטירוף והחולי המוחיים... ומה אומר לך, יקירה? באמת אפשר להשתגע!

    ובכל זאת, אני מוצאת בכך הרבה נחמה. מדוע? כי עד לא מזמן לא התנהלה מלחמת החורמה הזו, או שהיא התנהלה אך הובסה כמעט מיד ע"י כוחות האויב. היום, לעומת זאת, היא מתנהלת-גם-מתנהלת, ולא זו בלבד, אלא שברוב המקרים "שידורי המהפכה" (הבריאות) מנצחים! היאח! הידד! אז יש ועוד איך במה להתנחם.

    והמצב הזה שאת מתארת כ"כ מוכר לי כאשר אני בבית, ובייחוד כאשר אני לוקחת לי כמה ימי חופשה לפני מבחן. זה פשוט תסריט טירוף מה שקורה אתי באותם ימים. מהבוקר עד הלילה אני בעיסוקי האוכל.

    בבוקר אני אומרת לעצמי - "טוב, אני אוכל קצת סוכר כדי שהמוח יוכל ללמוד מבלי הפרעה".

    ואח"כ זה ממשיך ל- "טוב, עוד קפה",
    "טוב, עוד יוגורט",
    "טוב, עוד עוגיה. רק עוד אחת".
    "טוב, כבר צהריים. אז מה אני אוכל?? לאכול? לא לאכול?? אוף, כמה אכלתי! פרה! בהמה!מפגרת.."
    "אוף, חסר לי חלב, חסר לי פה, חסר לי שם, אני חייבת לקפוץ לסופר"

    ואז מרשימת קניות של לחם וחלב אני חוזרת עם חצי סופר הביתה...

    וככה זה ממשיך וממשיך, ואני מבלה בין המטבח, השירותים, האמבטיה והסופר...

    וכל הזמן מתבזבז על שטויות עם אוכל!!! זה לא ייאמן!!!

    אז ככה אני לומדת למבחן, וזה גם הציון שאני מקבלת בסוף...

    ובכל פעם אני אומרת לעצמי: "זהו! מחר אני קמה על הבוקר ונוסעת ללמוד בספריה עד הערב! בלי אוכל ובלי כלום!"

    אבל, כמו תמיד, אני מתעצלת ונשארת לי עם מנעמי הבית...

    לילה טוב מתוקה!

    ואני כבר באה...

    שמחה שאת לא לבד הלילה!

    3> !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייי כרונית!!

    בלונדי
    03/09/2007

    את כותבת פשוט מקסים!!

    תיארת בדיוק אתמה שקורה לי. רק שאצלי אין ריצות לשירותים יותר.. זה כבר לא קורה, למזלי..
    אבל כן, יש מלחמה בראש ואני שמחה שאת מבינה אותי... בדיוק רב, יש לומר.

    הפסקתי כבר מזמן לספור קלוריות.
    והיום חישבתי את כל מה שאכלתי עד עתה, סתם עניין אותי לדעת איפה אני עומדת- וחשכו עיניי!!! או מיי גוד!! כמה שאני אכלתי היום...

    מלא לעמוד על המשמר, הפכתי לזללנית נוראית... וחייב להיות פה איזון, מן הסתם!! אז אני מקווה שאתחיל לשים לב יותר, ולנסות לרדת קצת במשקל. כי אני לא מוכנה לחזור ככה ארצה.... אני מתביישת מאוד!

    מחכה לשמוע ממך יקירה, וחוץ מזה- איך עבר יומך? ספרי משהו..

    להת' בינתיים,
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום