בוקר טוב!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!!!!!!
    קרן אור
    04/09/2007

    האורחים מאחרים טיפה(הם בטח בהלם מהפקקים כאן בארץ...),אז ניצלתי את ההזדמנות הקצרה שנפלה לי להגיד בוקר טוב.ותודה על התגובות החמות מאתמול.
    חשוב לי להבהיר שכתבתי את השיר אתמול,כי לפעמים יש לי הרגשה שמי שיכנס לפה יגיד את חכמה בטח את בריאה.חשוב לי שהשיר יבטא היכן הייתי ואיך ראיתי את האור,והחלמתי.הייתי בדיוק באותה הסירה כמו כולכן,ואני חושבת שדווקא הניגוד בין המצב הקשה לבין המצב ה"בריא" של היום הוא חשוב.זה נותן הרבה תקווה לכולנו.וגם לי לפעמים כשמשהו לא מסתדר אני קוראת מה שכתבתי לפני שנים,ויודעת ומעריכה את הטוב שיש לי היום.זאת היתה הכוונה שלי,ולא,אני לא עוברת(לשמחתי) משהו נפשי אחר כרגע,ואם יהיה משהו אני מבטיחה לכתוב עליו כאן.
    ובנתיים יקרות שיהיה יום מדהים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור יקירה!!

    בלונדי
    04/09/2007

    כמה טוב שהארחים מאחרים, וכך יש לך עוד 2 דקות פנויות... חחחח
    מאיזו ארץ האורחים הנ"ל??

    בכל מקרה, טוב עשית שפרסמת פה את השיר. כי הוא באמת נוגע ללב כולנו ואני בטוחה שכל אחת מוצאת את עצמה שם בתוכו, בכתוב... כי הרי כולנו היינו שם...

    אז יופי על השיר. צודקת לגמרי!

    מאחלת לך יום טוב וקל, ותהני עם האורחים מחו"ל!!

    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה!

    שלי
    04/09/2007

    מה שלומך יקירתי? איך את מרגישה? כבר עמוק בתוך העבודה?
    השיר שכתבת מדהים ומרגש כל כך. וכך גם הדרך שעברת, משם לכאן, מיאוש גמור, נפש חולה וגוף הרוס, אל החיים הבריאים, המלאים והמאושרים שאת מנהלת כיום. הוא מלמד שאין סוף לכוחות שלנו, למרות תחושת היאוש שמחלחלת שוב ושוב ומאיימת על הסיכוי לצאת מהמחלה אל החיים האמיתיים.
    מודה לך ששתפת אותנו בו, זה וודאי לא היה קל. רק לשוב ולקרוא את הכאב הזה עשוי לעורר תחושות קשות.
    תודה על כל האור והתקווה שאת חולקת איתנו!
    אוהבת תמיד,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום