שלום לכולן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולן!
    שלי
    04/09/2007

    מה שלומכן יקירות, הפעילות ביננו והרדומות?
    רציתי לשתף אותכן בחלומות שהופיעו בשבועיים האחרונים, ולמרות שאין ביננו (ככל הידוע לי, לפחות...) כאלו העוסקות בפסיכולוגיה או תחומים קרובים, אני מאמינה שיהיה לכן מה לומר בנושא. רק היום התחלתי לחשוב עליהם ברצינות, ולא כ"סתם חלום", ואני תוהה על משמעותם...
    ראשית אציין שאני כמעט ולא חולמת. זאת אומרת, כולנו חולמים, בכל שינה, אך השינה שלי כה עמוקה כך שבדרך כלל אני מתעוררת כאילו לא היה דבר.
    זיכרון של חלום הוא חגיגה עבורי, גם אם מדובר בחלום רע.

    אז כך: במשך השבועיים האחרונים חלמתי פעמיים שהתיק שלי נגנב ממני. בשתי הפעמים הייתי במקום זר לי וסביבי אנשים זרים. בשני החלומות נגנב ממני הארנק ובו כל התעודות המזהות והמסמכים האישיים החשובים, ובאחד החלומות הייתי במדינה זרה ונזקקתי לארנק יותר מכל.
    נדמה לי שיש כאן קשר לזהות ולתחושת ביטחון.
    אולי, עם ההחלמה, אני מרגישה שאני כבר לא בטוחה מי אני, לא יודעת במה להתלות, איפה העוגן שלי. אם אני כבר לא בולימית פעילה כשהייתי, אז מה אני? כאילו אני זרה לעצמי, כאילו ברגע שהפסקתי עם התנהגות שהיתה כה אופינית לי אני מרגישה שמשהו שהיה שלי, שהיה אני, נלקח ממני.

    החלום השני הופיע הבוקר. חלמתי שאני במבחן. מבחן ארוך וממושך, מתיש. אני מסיימת אותו מוטרדת מאד, לא בטוחה אם הצלחתי, ואנשים סביבי משווים תשובות ומדברים על המבחן. חבר טוב שלי אומר לי - "קבלתי מאה, כך המרצה אמר לי", ואני לא מגיבה בכלל.
    טוב, החלום הזה כבר ברור יותר. הרי אני מרגישה במבחן, כל יום, כל הזמן. ויודעת שממתינים לי עוד אין ספור מבחנים, חדשים וישנים. וכמו תמיד, חוששת מאד מכשלון.
    זהו. אשמח לקרוא מה אתן חושבות.
    יום נפלא לכולן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי שלינקה!!

    בלונדי
    04/09/2007

    אחחח חלומות... כמה זכור לי מהתקופות הרעות שלי...

    הפסיכולוגית שלי הייתה מנתחת לי את כל החלומות וזה מ-ד-ה-י-ם כמה אפשר ללמוד על עצמנו ממה שקורה בתת מודע כאשר אנחנו ישנים.
    למדתי המון על עצמי כך וזה עזר לי מאוד מאוד!

    אני חושבת שאם את מפרשת את חלומותייך בדרך מסויימת- כנראה שזה הפירוש הנכון. כי זו את שחולמת אותם, וזו את שיכולה לדעת הכי טוב מה קורה אצלך בראש...
    ולדעתי את צודקת...
    זה נראה באמת כמו שתיארת- אובדן שליטה או הפחד ממנו לאור הוויתור על המחלה וההתקדמות הלאה. כי פתאום את "לבד" בלי ה"חברה" הנוראית הזו שהייתה לצידך. וזה באמת מפחיד.. הכל חדש ושונה. ופתאום צריך להתמודד עם הכל ברצינות!!

    אני מאחלת לך שלא תפסיקי לחלום, ותלמדי מזה כמה שיותר.
    הייתה לי תקופה ארוכה שנפסקו לי החלומות.. ולא הבנתי למה. ופה בחו"ל חוזרים אלי חלומות בנוגע למוסד החינוכי בו למדתי, לכל החבר'ה, אלו שעשו לי רע במיוחד.. וגם אלו שכביכול הייתי חברה שלהם.. זה מאוד מוזר לי "לפגוש" את האנשים הלאה לאחר שנים.. לא יודעת למה דווקא עכשיו הם החליטו לבוא לי לחלומות.. מוזר! אך אני בטוחה שיש לזה פירוש והלוואי והפסיכולוגית שלי הייתה פה לפרש לי הכל.

    יקירה, מאחלת לך המשך ערב נעים ואני אצה רצה להכין לי כוס קפה שחור של עלית כמובן, בתוספת לחם מחיטה מלאה (מעווווולה) עם ריבה או דבש...

    נשתמע בהמשך,
    אוהבת
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי, לילה טוב!

    אני
    05/09/2007


    אני חושבת שפירשת את החלומות שלך באופן נכון, בדיוק כפי שאני הייתי מפרשת אותם.

    החלום הראשון קשור באמת לזהות שלך. התיק שלך, ובתוכו כל הזהות שלך - נגנב. ועכשיו נותרת מבוהלת. איפה הזהות שלי? מהי הזהות שלי ומי אני עכשיו?! אכן מבלבל וקצת מפחיד... עד לא מזמן היית בסטטוס של "חולה", או בולמית פעילה - כלשונך. אך כעת את לא, וציון החודשיים הנקיים שלך כאילו העביר אותך סטטוס, למין מצב ביניים. אז בינך לבין עצמך עכשיו התעוררה השאלה - מי אני ומה אני עכשיו??

    החלום השני שלך פשוט יותר לפירוש, הייתי אומרת... אני מכירה וורסיות שלו מעצמי, כך שהוא מובן לי לחלוטין. החלום הזה פירושו חרדת כשלון גדולה וטהורה, ואני אתך בחלום הזה... האם יש לך כעת לחץ חריג בלימודים? לפי מה שכתבת קודם אני מניחה שכן. גם אני סובלת מתסריטים שונים של החלום הזה, ובייחוד בתקופת הבחינות.

    מקווה שאת ישנה לך שנת ישרים ומתכוננת ליום חדש!

    לילה טוב!

    כרונית.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור כרונית!

    שלי
    05/09/2007

    תודה יקירה, על התשובה היפה והנבונה, כתמיד.
    חלומות המבחנים מוכרים היטב גם לי. אצלי הם בדרך כלל הופיעו בסופה של תקופת מבחנים.
    הנקודה המעניינת היא, שבדרך כלל בחלומות אלו הייתי חוזרת אל העבר וחולמת על מבחנים בתיכון (מתמטיקה למשל, נושא שלא עסקתי בו שנים), או על מורה ספציפית שהפחידה אותי מאד בתקופה ההיא.
    אבל בחלום האחרון זה היה מבחן לא מוכר, בוחנים לא מוכרים. לכן היה נדמה לי שהחלום מתייחס לעתיד...
    אך ברור שגם להיום - בשלב זה של לימודי אין לי מבחנים, איך אני תחת עומס רב ולוח זמנים צפוף מאד.
    האמת היא שדווקא בתקופות מבחנים עמוסות אני פורחת! לא היתה לי כזו מזמן, אך בגלל העיסוק האינטנסיבי במבחנים עצמם, לרוב הקפדתי על תזונה סבירה ובמקום לחץ או חרדה חשתי את האדרנלין זורם במרץ.
    קשה לי יותר להתמודד עם השלב הנוכחי של לימודי שכולל כתיבה, כתיבה, ועוד קצת כתיבה.
    ומה שלומך יקירה? איך עובר עלייך השבוע? האם גם את בנקודה קריטית בלימודים?
    שיהיה לך יום נעים ונפגש בהמשך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום