אני נוסעת לחו"ל, מחו"ל!!!!!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני נוסעת לחו"ל, מחו"ל!!!!!!!!!!!!!
    בלונדי
    04/09/2007

    איזה כייף לי!!!
    היום בצהריים החלטנו ומחר בבוקר כבר נוסעים מפה....
    אחרי אינספור טלפונים, העניין סודר!!! תחי הספונטניות!!!

    יש לי טונה של דברים להכין ולסדר ולארגן....אאאאאאאאאאאאא
    אז אני חייבת כעת להתפנות לסידורים כי עוד כמה שעות כבר יוצאים!!!

    אנחנו לוקחים איתנו את הלפטופ כמובן אז אולי אגיח לפה, אבל בעקרון בימים הבאים אני בח-ו-פ-ש-ה!!!! אז לבטח לא אראה נוכחות יותר מידי. כי נהיה עסוקים בטיולים בארץ חדשה.....

    מאחלת לכולכן המשך שבוע נעים וקל, עם הרבה בריאות וכוחות לעבור הכל בשלום!!
    לילה טוב וחלומות פז (אולי עוד אציץ לראות אם יש פה אות חיים לפני שאלך לישון)!!

    אוהבת וכבר מתגעגעת!!

    בלונדי שלכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוווו, איזה כיף לכם!!!!

    אני
    05/09/2007


    גם אני רוצה!! גם אני רוצה!!! :-)

    בלונדי מקסימה - שיהיה לכם טיול נפלא מפוצץ בהנאה ובחוויות מתוקות!

    סעו בשלום וחזרו בשלום, ואנחנו נחכה לך פה, כמו תמיד.

    נשיקות ולילה מקסים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום